Terwijl je net begonnen bent je boodschappen op de band te leggen, is degene achter je al overijverig bezig om zijn of haar spullen ook op de band te leggen, net tegen jouw boodschappen aan. Wtf! Het balkje heb je dan nog niet eens neergelegd, en je mandje of karretje is nog lang niet leeg...........
`hey, kunt u even wachten, ik ben nog niet klaar` `ohhh, sorry` is vaak het antwoord van de zenuwenlijer achter je.
Op het moment dat je klaar bent met je spullen op de band gelegd te hebben, met daarachter dat scheidingsbalkje, pleurt die zenuwenlijer alles vlak tegen jouw boodschappen aan.
Het balkje is daardoor zowat onzichtbaar geworden, helemaal als de cassiere de band laat lopen waardoor de boel gaat schuiven. De troep van de zenuwenlijer achter je mengt zich door jouw laatste artikelen die op de band liggen. Het balkje dat eerst netje recht lag ligt dan opeens schuin waardoor er troep van de zenuwenlijer bij jouw boodschappen komt te liggen.
Op het moment dat je bijna moet afrekenen en je boodschappen zijn gescand pakt de cassiere een artikel dat helemaal niet van jou is, en vraagt `is dit ook van u`?
`nee, dat is niet van mij`
Klacht: hompmongolen en zenuwenlijers achter je in de rij bij de supermarkt, die het simpele principe van een scheidingsbalkje en een lopende band niet snappen, en al beginnen met hun boodschappen op de band te leggen terwijl jij net bezig bent met je karretje-mandje uit te laden.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....