abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52247478
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:36 schreef APK het volgende:

[..]

Zonder Natasia was dit hele concept niet van de grond gekomen.
Geef die vrouw een beetje credit.
Zij deed -net zoals anderen- voor een groot deel wat haar werd opgedragen.
Zou vast ook haar wel van de grond gekomen zijn, er zijn vele soorten Natasia's in dit land. Maar ik vind ook wel dat ze wat meer credits zou moeten krijgen dan ze gekregen heeft.
pi_52247483
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:36 schreef APK het volgende:

[..]

Zonder Natasia was dit hele concept niet van de grond gekomen.
Geef die vrouw een beetje credit.
Zij deed -net zoals anderen- voor een groot deel wat haar werd opgedragen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:45:52 #128
137949 Disana
pi_52247488
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Denk dat ze binnenkort weer met een afro loopt
Het staat haar vast prima, maar ik denk dat ze dan baalt als een stekker
pi_52247490
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou vast ook haar wel van de grond gekomen zijn, er zijn vele soorten Natasia's in dit land. Maar ik vind ook wel dat ze wat meer credits zou moeten krijgen dan ze gekregen heeft.
Ze heeft tieten en rijlessen gekregen, genoeg is genoeg!
pi_52247494
Stel je eens een huis voor vol met de zo geroemde Sylvia's. Heb je dan wat?
pi_52247500
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:47:18 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_52247505
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:43 schreef Disana het volgende:

Van dat laatste geloof ik vrij weinig. Je kunt niet al die maanden iets anders spelen dan je bent. En wat ze was, mocht ik niet.
Elke kandidaat is gescreend op bepaalde vaardigheden, die naar gelang de behoefte van de redactie / het programma getriggered of slapend gehouden kunnen worden.

Natasia heeft vaak genoeg bewezen dat ze uiterst beschermend of een moederfiguur kon zijn.
Ze is gewoon misbruikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:47:37 #133
137949 Disana
pi_52247509
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb Sylvia nooit geroemd, dus deze vraag is niet voor mij bestemd
pi_52247511
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Het staat haar vast prima, maar ik denk dat ze dan baalt als een stekker
Wat ik mij afvraag, hoe hebben ze haar "achter" voor het lapje gehouden. Misschen hebben ze daar wel keer op keer verteld dat ze het fantastisch deed. Voor het lapje gehouden voor het programma
pi_52247525
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat denk je zelf...een huis vol met één en hetzelfde type
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:49:13 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_52247526
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Sorry hoor, maar dat was het enige dat publiciteit veroorzaakte.
De moeder die -met een burn out- haar kinderen in de steek liet.

Of waren er nog andere dingen die DGK in het begin publiciteit gaven
pi_52247527
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:47 schreef APK het volgende:

[..]

Natasia heeft vaak genoeg bewezen dat ze uiterst beschermend of een moederfiguur kon zijn.
Ze is gewoon misbruikt.
Dat herken ik ook heel erg bij haar. En misbruikt worden ze daar natuurlijk allemaal. Hoeveel mensen hebben ze inmiddels versleten en hoeveel hebben de vertrekkers er aan overgehouden? Zero denk ik, met een beetje geluk de inleg terug.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:49:44 #138
137949 Disana
pi_52247530
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:47 schreef APK het volgende:

[..]

Elke kandidaat is gescreend op bepaalde vaardigheden, die naar gelang de behoefte van de redactie / het programma getriggered of slapend gehouden kunnen worden.

Ze is gewoon misbruikt.
Natasia als slachtoffer... hmmm... Nee, ik kan het met de beste wil van de wereld niet voor me zien. Het ging voor mij al mis toen ze haar kinderen eerder dan gepland achter liet, en haar weinige goede periodes hebben voor mij nooit opgewogen tegen haar agressie en grote bek.
pi_52247531
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je merkt het wel dat ze uit het huis is vind ik en dat zowel positief als negatief bedoelt.

Dat gekrijs van haar en als ze wat gedronken heeft dat geile gegil mis ik als kiespijn.
En dan heb ik het nog niet eens over die borsten die ze steeds liet zien en die strakke broeken...
pi_52247538
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Wat denk je zelf...een huis vol met één en hetzelfde type
Ja saai dus. Vandaar dat je er good guys en bad guys hebt.......En als die er niet zijn, dan worden ze wel zo gescript dat ze het toch zijn. Als ik zie hoe ze Jaap neergezet hebben als karakter....
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:52:44 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_52247550
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:

Natasia als slachtoffer... hmmm... Nee, ik kan het met de beste wil van de wereld niet voor me zien. Het ging voor mij al mis toen ze haar kinderen eerder dan gepland achter liet, en haar weinige goede periodes hebben voor mij nooit opgewogen tegen haar agressie en grote bek.
Daarom heb jij waarschijnlijk een algoritme in jouw sig staan en niet de meer kleurrijke songs van die Fillipino's.
pi_52247551
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Je merkt het wel dat ze uit het huis is vind ik en dat zowel positief als negatief bedoelt.

Dat gekrijs van haar en als ze wat gedronken heeft dat geile gegil mis ik als kiespijn.
En dan heb ik het nog niet eens over die borsten die ze steeds liet zien en die strakke broeken...
Ik mis haar ook voor geen meter......dat voorop......maar zorgzaam vond ik haar toch wel
pi_52247557
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja saai dus. Vandaar dat je er good guys en bad guys hebt.......En als die er niet zijn, dan worden ze wel zo gescript dat ze het toch zijn. Als ik zie hoe ze Jaap neergezet hebben als karakter....
Ja Jaap is wel het grootste voorbeeld
pi_52247569
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die deelnemers worden finaal door de mangel gehaald ze weten precies wat ze in huis halen en niemand gaat daar een karakter neerzetten volgens een script die niet in de lijn van het karakter vd betreffende persoon ligt.
pi_52247579
Het blijft gewoon lastig om die mensen echt goed te beoordelen. Redelijk geisoleerd, de setting, de aansturing, de bij elkaar gezochte typetjes die elkaar triggeren.....Bepaalde excessieve dingen kun je er wel uithalen, maar hoe ze in het dagelijks leven echt zijn.....joost mag het weten
pi_52247582
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik mis haar ook voor geen meter......dat voorop......maar zorgzaam vond ik haar toch wel
Zorgzaam was ze zeker, maar dat stond voor haar in contrast omdat ze twee kinderen achterliet. En één daarvan met een aandoening aan zijn lever.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:57:02 #147
137949 Disana
pi_52247586
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom heb jij waarschijnlijk een algoritme in jouw sig staan en niet de meer kleurrijke songs van die Fillipino's.
Het is een Japans kinderliedje
pi_52247591
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het blijft gewoon lastig om die mensen echt goed te beoordelen. Redelijk geisoleerd, de setting, de aansturing, de bij elkaar gezochte typetjes die elkaar triggeren.....Bepaalde excessieve dingen kun je er wel uithalen, maar hoe ze in het dagelijks leven echt zijn.....joost mag het weten
Waarom zou je het uberhaupt willen weten
pi_52247595
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Die deelnemers worden finaal door de mangel gehaald ze weten precies wat ze in huis halen en niemand gaat daar een karakter neerzetten volgens een script die niet in de lijn van het karakter vd betreffende persoon ligt.
Ik geloof ook wel dat ze de kanten in zich hebben die ze laten zien. Maar die kanten worden natuurlijk daar wel volop uitgebuit en uitvergroot. Ik geloof niet dat Jaap in het dagelijks leven zomaar een ei stuk gaat gooien op het hoofd van een zanglerares of in zijn eigen kots gaat rollen.
pi_52247608
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:49 schreef APK het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat was het enige dat publiciteit veroorzaakte.
De moeder die -met een burn out- haar kinderen in de steek liet.

Of waren er nog andere dingen die DGK in het begin publiciteit gaven
Ach ja, in dat opzicht....voor negatieve publiciteit heeft ze absoluut gezorgd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')