ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
Liggen nu rat en snollie weer te neuken?
Als je Brian en Amanda bedoelt jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
Liggen nu rat en snollie weer te neuken?
Ben dan benieuwd of we een reclame filmpje krijgen die de huidige kan overtreffen.quote:
ja, rat en snollie, goed dat je dat meteen door hadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als je Brian en Amanda bedoelt ja![]()
Rat en snollie dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als je Brian en Amanda bedoelt ja![]()
idd.. als je op dit tijdstip rtl op tv ziet, is t niet veel anders.....quote:
en daar is... oh was ze weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke is vaak een stoorzender. Ze moet er dan altijd doorheen tetteren.
zogenaamd dorst... maar gewoon ff checken wat hij aan het doen is...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze zegt geen stom woord tegen huub en loopt weer naar beneden..ze hebben weer eens ruzie![]()
Moet ik er een zwart balkje tegenaan gooien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje even geblocked als je het niet erg vind
Anders zit ik na iedere F5 tegen die muts aan te kijken![]()
dat mokkel is echt zum kotsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze zegt geen stom woord tegen huub en loopt weer naar beneden..ze hebben weer eens ruzie![]()
precies dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:52 schreef Kailany het volgende:
[..]
zogenaamd dorst... maar gewoon ff checken wat hij aan het doen is...![]()
Over ruzies gesproken, gisteravond geen cos gevolgd ScofieldM?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
wat is jou probleem? ga zelf slapen als je last hebt van mensen die hun mening geven!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef manga19 het volgende:
Ik denk dat velen van jullie die zo over Nadia praten, erg jaloers zijn op haar mooi gebouwde lichaam.
Vooral die kailany lijkt geen leven te hebben. Ga slapen jaloers mens!!!!:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |