Ze speelt nog steeds bas... in beide bands waar ik ook in speelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
en nu hebben we een andere bassist(you do the math
)
en nee... niet van team gewisseld
Cool... massive info! Ff printen en lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Een focusrite trakmaster is ook een prima ding hoor, zeker als je echt niet meer dan 300 euro wilt uitgeven. Je moet alleen wel begrijpen dat focusrite platinumseries een goede middenmoter is terwijl die groove tubes brick echt professioneel is. BTW de brick is 550 en niet 450 das een typfout........
meer informatie over pre-amps en wat ze nu doen:
www.tweakheadz.com/microphone_preamps.htm
Hmmzz... dan ga je echt meer naar een homerecording situatie toe... dan moet je echt de afweging gaan maken of je de hele mikmak thuis wilt inrichten of met minder genoegen neemt en af en toe een studiootje afhuurt om het professioneel op te laten nemen. Dat laatste lijkt mij op het moment het ideaalst... De tracks die wij nu hebben opgenomen zijn lekker crappy via een mixer in de laptop met Audition als bewerking. Heeft het nut om er een TrakMaster tussen te gooien...? (misschien ook voor de gitaren; daar gebruikten we sm-57 voor)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
da's wel meer een live-microfoon, als je echt zang wil gaan opnemen is denk ik een condensator mic beter?
Dan investeer ik liever in mijn gearquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja, je zult wel wat verschil merken maar het zal in deze situatie wel een subtiel verschil zijn.... je moet iig geen wonderen verwachten als je via je laptopkaart gaat opnemen.....
O ja, trust me: een homestudio bouwen is in de meeste gevalen NIET goedkoper dan af en toe in een studiootje wat tijd huren![]()
Ik ook. mijn recordinggear welteverstaan. Ik ben zoiemand die het toch gedaan heeft en er geen spijt van heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan investeer ik liever in mijn gear
strakjes ff luisteren heb geen boxen op deze pc.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Denk dat ik een beetje van deze drumsound uitga: http://www.divshare.com/download/1530670-8eb (maar dan harder)
Laundry manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Done
Voor als je je afvraagt wie jullie ge-add heeft...
Thanks! Bedoel je Knife Party? "Go get your knife! Go get your knife...!" Was dat maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Laundry man![]()
![]()
oja leven in evry cloud vind ik de intro erg veel op Knife pritty lijken van deftones
Bas kopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah, vandaar dat ie me aan het bassen en bieren probeert te krijgen![]()
Ja... in september zangles!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:56 schreef Cynic het volgende:
Ik hoor inderdaad heel erg Deftones erin terug. Zang nog een beetje beter en dan klinkt het erg lekker.
Studio Apparatuur #4quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
Waar is het studio-apparatuurtopic gebleven??
Ja, kon'm niet meer vinden..quote:
Dus jij bent een hobby ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meteen je hobby's op volgorde van belangrijkheid opgesomd![]()
![]()
nee hoeft niet perse dan is het wel eits duurder maar nog steeds strontgoedkoopquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, maar moet je dan een student zijn van de TU om daarvan gebruik te maken?
gewoon op de postgeschiedenis van H-I-M klikkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, kon'm niet meer vinden..
Maar inmiddels wel.
Ik zou het geheel wat meer pannen, nu komt alles vanuit het midden, als je zorgt dat je de boel wat meer pant, word automatisch de balance veel beter. Ik probeer het meestal zo te pannen hoe het in een concert ook word gedaan, dus drums vanuit midden, gitarist links, bassist rechts (of andersom) etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Update:
http://www.divshare.com/download/1536231-237
Gitaargeluid moet wat minder dof, slechte EQ. Drums ben ik nog niet over uit (gitaren iets zachter, drums iets harder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |