MIDI?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
Afgelopen zaterdag lekker gejamed, is wel wat moois uitgekomennu nummer van aan het schrijven
Zal nog een MIDI gaan posten als ik zo ver ben :-P
Of met een backing track, maar vooralsnog doe ik Canon Rock je niet na.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Fatality het volgende:
tip: zou je de canon niet eerst op laag tempo onder de knie krijgen, vreselijk slordig. dit kan ik ook nog in een middagje erin krijgen.
Als je goed je best doet blijf je misschien wel met je nek haken. Het liefst aan iets wat niet meegeeft.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:45 schreef MarMat het volgende:
ja maar ik kan hem wel verder alleen ik bleef haken
Jij bent zelfs nog n00ber dan de grootste n00bquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als je goed je best doet blijf je misschien wel met je nek haken. Het liefst aan iets wat niet meegeeft.....
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral het einde van het eerste filmpje.Zo van shit het gaat fout snel de camera uit haha.
mwoa k vind stem niet zo best, en ik vind hem wel erg ginspireed door Frusciante..... niet echt een eigen stijlquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mPWop794aiA
Deze is van mijn beste vriend, hou deze gast in de gaten.
hij gaat doorbreken.
Lelijke stem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
hij gaat doorbreken.
Dat zeg je ook alleen maar omdat er een gerelateerde video stond met die naam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef LennartCM het volgende:
[..]
mwoa k vind stem niet zo best, en ik vind hem wel erg ginspireed door Frusciante..... niet echt een eigen stijl
ja dat staat er bij maar het is gewoon ook te overduidelijk, zn gitaarspe lis gewoon niet orgineel. Als je naar een paar soloalbums van frusciante luisterd hoor je dat het bijna letterlijk gekopieerd is op de akkoorden na dan...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Lelijke stem.
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat er een gerelateerde video stond met die naam.![]()
Gebruiken we nu ook voor "concepten"... maar meer ook niet... het voordeel is dat het kleine bestanden zijn en daarom kun je ze makkelijk naar de andere leden sturen... die plakken er hun partij weer onder etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:15 schreef Aresdreams het volgende:
dude, heb nog neit eens een mic in de oefenruimte, daarnaast kan ik dat dan beter thuis opnemen dan daar(gezien het bijgeluid van alle andere bands daar
)
maar begin met midi (vanuit guitar pro 5) en dan wordt het vanzelf een nummer
Cool...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ben ik weer!
Mijn laatste aanschaf:
[afbeelding]
Mja, binnenkort even.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Soundclip!
Bevalt de SG een beetje?
en daarna begint het geblaat over alle partijen en dat het allemaal omgegooid wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gebruiken we nu ook voor "concepten"... maar meer ook niet... het voordeel is dat het kleine bestanden zijn en daarom kun je ze makkelijk naar de andere leden sturen... die plakken er hun partij weer onder etc.
Maar je wordt weer naar de Creative Soundblaster 32 periode geblast...
Nostalgie heeft ook wat![]()
[..]
In de repetitieruimtes pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en daarna begint het geblaat over alle partijen en dat het allemaal omgegooid wordt
Dankje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een paar topics gemist in de vakantie. TMF opnames?
edit: Laat maar, al even gekeken op jullie myspaceGefeliciteerd!
quote:IKC @ TMF
Vrijdag 17-08-2007 zullen wij een dagje Lowlands opofferen voor een dagje Amsterdam! We zijn namelijk gevraagd voor de tv-opnames voor een nieuw programma op TMF, 'jeweetted' gaat het heten, wat weer afstamt van TED (magazine). Voor dat programma zoeken ze nieuw, jong aanstomerd talent, en daarom zullen wij 's middags in Club Meander interviews hebben, zowel voor de uitzending als voor TED-Magazine, en 's avonds samen met nog 3 bands (TBA) 4 nummers spelen. en daarna gaan we weer naar Lowlands voor de rest van het weekendhoe vet is dat!
In september wordt het uitgezonden, maar tegen die tijd volgt er wel meer info!
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dusquote:
Jezus, zoveel valse noten presteren te zingen in zo'n korte tijd, dat lukt mij niet eens. Ik denk inderdaad dat wij hem in de gate houden als ie doorbreekt, en hem dan weer snel terugduwen in die studio van hem en desnoods geld inzamelen voor zangles. jeetje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
hij gaat doorbreken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dus
http://www.youtube.com/watch?v=LS7OwT7ldR4
klinkt wel beetje 'droogjes' maar wel leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dus
http://www.youtube.com/watch?v=LS7OwT7ldR4
Doorbreken met wat? Zingen in ieder geval niet....quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
hij gaat doorbreken.
ik heb het niet eens af durven te kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doorbreken met wat? Zingen in ieder geval niet....
Gitaar is wel okay.
SB32 is back! Even los van je creatie: dit doet me denken aan NES-gamesquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, de file die belooft was
net nog even de drums er onder gezet
NES games zijn gaaf! hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SB32 is back! Even los van je creatie: dit doet me denken aan NES-gamesno offence
Klinkt eigenlijk wel cool! Ben benieuwd naar hoe het echt gaat klinken. Keep up the good work![]()
Gebruik je trouwens ook de RSE (volgens mij) functie van Guitar Pro?
timing!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Matjuhhh het volgende:
Hee:
2 filmpjes van me
heb nu nog een yamaha pacifica 112 XJ maar over een poosje is dat een fender statocaster:P
http://nl.youtube.com/watch?v=BHtpEKwFx2c
http://nl.youtube.com/watch?v=egYDznDEj2c
En weer dicht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
MUZ / Instant Karma (the campaign to save darfur)
![]()
![]()
![]()
Ik zeker wel, dan zet ik wat op van een willekeurige artiest ga in mijn OPA stoel zitten en rook een lekker cigaartje er bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof is relatief![]()
Net zoals dat veel blues relatief kut is![]()
[..]
Ja dat bedoel ik ook als het iets steviger is vind ik het wel okee, heb het niet zo op dat trage gejammer
Alvast bedanktquote:
Nieuwe zwarte semi-akoestisce gitaar met ingebouwde microfoon (element)
Garantie: 1 jaar
Deze gitaar is voorzien van stalen snaren en geeft een zeer heldere klank.
Tevens is deze voorzien van een equalizer waarmee je de klank en het volume ook nog zelf kan bijstellen en regelen.
Door de cutaway is deze gitaar ook in de hogere posities makkelijk te bespelen voor het solospel.
Voor specifieke vragen of bij interesse bel of mail gerust!
Ben zelf gitaarleraar
sm57 heeft geen kapje, dat is al een microfoon die (mede) bedoeld is voor het live uitversterken van gitarenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
Klinkt nog best netjes zo, kapje van de sm57 af gehaald?
[..]
als 'losse' gitaar wel droog inderdaad, maar in de bandmix komt het wel door.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
klinkt wel beetje 'droogjes' maar wel leuk
en koop een betere cam
Zo klinkt het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
als 'losse' gitaar wel droog inderdaad, maar in de bandmix komt het wel door.
mijn TW geluid is overigens nog veel droger
Veneerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:50 schreef NiteSpeed het volgende:
En lieve mensen, binnenkort komt José González in Paradiso optreden. Kaartjes zijn nog te koop. Er zijn vast wel liefhebbers hier.
Als ik jou was zou ik gewoon naar een gitaarboer gaan en zelf gitaren testen... 90,- Eur is best wel wat voor een tweedehandse klassieke gitaar (okee er zit versterking in), maar je kunt beter zelf een gitaar horen, voordat je 'm koopt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef Xylon het volgende:
Goeiendag
Ik heb even een vraagje, ik ben sinds kort weer opzoek naar een gitaar en toen kwam ik laatst op Marktplaats een zwarte electro-akoustische gitaar tegen voor rond de ¤90, volgens mij is dit echt geen geld voor zo'n gitaar.
Ik heb dus even de adverteerder geemaild en deze wist me te vertellen dat de gitaar in nieuwe staat verkeerd met 1 jaar garantie, dat hij 6 stalen snaren en 21 fretten heeft, maar ook dat het een Baltimore Cutaway betreft. Maarja, aangezien dat ik nogal een leek ben op gitaargebied zegt de naam van het merk me echt totaal niets, daarom zat ik me af te vragen of iemand anders toevallig ervaring heeft met het merk, of dat er dingen zijn waar ik op moet letten bij het kopen van de gitaar, in ieder geval _als_ ik hem ga kopen, dat is ook nog niet zeker, eerst eens ff kijken wat er verder nog is, hier zou de info dus ook van pas kunnen komen. (Het zal m'n eerste eigen gitaar worden, dus ik heb eigenlijk nog helemaal geen ervaring wat dat betreft).
Dit is trouwens de gitaar in kwestie, het is geen 'echte' foto though:
[afbeelding]
En dit was het bericht:
[..]
Alvast bedankt![]()
Ben bezig met die sweep stukken... té moeilijk eigenlijk, maar de rest is wel okee...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat riff stelt echt bijna niks voor danmaar die snelle solostukken zie je me niet doen
Ik vind dat eigenlijk zoiets gaarsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben bezig met die sweep stukken... té moeilijk eigenlijk, maar de rest is wel okee...
Voor een lesje sweep picking van Mark Seal
Ik heb hem zelf gister nog even gemaild en in de reactie die ik kreeg vertelde hij me dat hij een kleine webwinkel runde voor instrumenten en hij verzekerde me dat deze gitaar nieuw was en over stalen snaren beschikte... Ik kan er zelf een keertje langs gaan aangezien die winkel hier maar zo'n 40km vandaan is, maar dan wil ik toch nog graag weten waar ik dan op moet letten... Sowieso of het stalen snaren zijn, hoe hij klinkt etc, maar zijn er ook nog andere kleine dingen die van belang zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon naar een gitaarboer gaan en zelf gitaren testen... 90,- Eur is best wel wat voor een tweedehandse klassieke gitaar (okee er zit versterking in), maar je kunt beter zelf een gitaar horen, voordat je 'm koopt..
Of kun je langskomen om 'm te testen?
Probeer ook wat vaker je pink te gebruiken je maakt heel veel onnodige omwegen met je hand die eigenlijk neit nodig zijn waardoor je ongecontroleerder speeltquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Matjuhhh het volgende:
Hee:
2 filmpjes van me
heb nu nog een yamaha pacifica 112 XJ maar over een poosje is dat een fender statocaster:P
http://nl.youtube.com/watch?v=BHtpEKwFx2c
http://nl.youtube.com/watch?v=egYDznDEj2c
Goede observatie, schattige pink.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Probeer ook wat vaker je pink te gebruiken je maakt heel veel onnodige omwegen met je hand die eigenlijk neit nodig zijn waardoor je ongecontroleerder speelt
ja fuck ik zit ook te twijfelen wat ik wil kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ik speel nu heel veel akoestisch. Maar dat is meer omdat ik laatst naar de winkel ging voor pakje snaren maar de winkel uitliep met een nieuwe gitaar........
Greg Bennett nog wat
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
sm57 heeft geen kapje, dat is al een microfoon die (mede) bedoeld is voor het live uitversterken van gitaren
ja mooi he helemaal in paint gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef NiteSpeed het volgende:
MSPaint logo for teh win!
pics specs prijs !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog een Richwood (western) voor je Drib, versterkbaar.
Hij speelt heel relaxed (vind ik), ik vind het ook een goed ding (dek mezelf lekker in met ik denkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pics specs prijs !
Beetje goed ding ? hoef geen rotzooi he en moet relax spelen
Waarom heb je dan een neiuwe gekochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij speelt heel relaxed (vind ik), ik vind het ook een goed ding (dek mezelf lekker in met ik denk) ennuh specs tja moet ik ff opzoeken op internet. Prijs.... Hmmz 175? ding kost nieuw 250 en voor een 3 maanden oude gitaar
Zal zo ff kijken voor foto's maar moet nu ff weg
Ingebouwd stemapparaatje rockt de pan uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een neiuwe gekocht![]()
Maar waar woon je ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |