quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bak overigens nooit cakes. Die branden bji mij altijd aan
Helegaar niet. Koken heeft niets te maken met bakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als kookheld ben je in achting gedaald nu, dat weet je he.![]()
Geniet, maar bak met matequote:
Oja, dus later kook jij en dan bak ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Koken heeft niets te maken met bakken
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dus later kook jij en dan bak ik.![]()
je weet wel, als we groot zijn.![]()
Nopequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij snapt 'm
Er staat een vraag in de AKQ die jij vast wel weet
Ik dacht nog, zal ik het nazoeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou Teddy Ruxpin schrijven. Door 'rukspin' neer te zetten krijgt ie een wat perverse naam
Er was ook nog zo'n blije serie met konijntjes en weet ik het waar bij de intro huizen uit de grond groeidenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Soempie het volgende:
Ik was van ovide, teddy rukspin, the freggels, smurfen, gummyberen, etc.
En later nog spiderman.
MapleTownquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er was ook nog zo'n blije serie met konijntjes en weet ik het waar bij de intro huizen uit de grond groeiden
Ik ook hoor. En de gepostte tekenfilm komt ook uit die tijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Soempie het volgende:
Ik was van ovide, teddy rukspin, the freggels, smurfen, gummyberen, etc.
En later nog spiderman.
Dank je, ik zocht op HappyTown maar kon niks vindenquote:
Maple Town was echt gay.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je, ik zocht op HappyTown maar kon niks vinden
Nu ga ik echt, tot later!
Ik vind het asociaal. Zit je een beetje te fappen op een bankje in het park en wordt je in je kraag gegrepen nét als je er bijna bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan maar uitkijken dat je potlood niet tussen die draaideur komt
als je binnen 10 jaar je diploma haalt wordt je een deel van je stufi omgezet van een lening naar een giftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan? Je moet gewoon alles terugbetalen hoor. Je schuld wordt hooguit kwijtgescholden als jij al 15 jaar lang met extreem veel moeite het minimummaandbedrag kan opbrengen, en de situatie verder uitzichtloos is. En zelfs dan lang niet altijd.
En mocht dat dus het geval zijn, dan leef je al 15 jaar in de bijstand ofzo, daar word je niet vrolijk van.
[..]
Het maakt je niet uit op hoeveel je uitkomt, maar je wil niet maximaal lenen
Als 350 al krap is, dan zit je zo aan de max van 450 hoor (naast je stufi dan, als die op is kun je iets van 750 max lenen).
Als je je studie afrond binnen de tijd die eroor staat dan wordt je basisbeurs een gift ja. Alles daarna wordt een 0% lening.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je binnen 10 jaar je diploma haalt wordt je een deel van je stufi omgezet van een lening naar een gift
tenminste dat is mij altijd vertelt
en m'n stufi is op
ja zo begrijp ik het ookquote:
hema in Groningen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:
ik moet eigenlijk nog even naar de hema om wat te ruilen
maar heb geen zin
"Naast de twaalf arrestaties, heeft de politie het afgelopen jaar tientallen malen moeten uitrukken nadat getuigen de schennispleger hebben zien masturberen. Vanaf 2003 is de man al bezig met zijn 'dirty job'. Volgens de politie beschikt de man over 'beperkte geestesvermogens'."quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Frapant...Tim verhuist en gelijk zulke berichten: Draaideurpotloodventer in Leeuwarden
quote:
I beg to differquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Naast de twaalf arrestaties, heeft de politie het afgelopen jaar tientallen malen moeten uitrukken nadat getuigen de schennispleger hebben zien masturberen. Vanaf 2003 is de man al bezig met zijn 'dirty job'. Volgens de politie beschikt de man over 'beperkte geestesvermogens'."
Ik was het dus niet
In plaats van frapant was fappend hier ook wel van toepassing geweest
Nouhou! Soemp, Nem pest me!quote:
quote:
oooh, kom maar hier dan..quote:
En ik krijg geen knuffel? Nee nou wordt ie mooi!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
oooh, kom maar hier dan..![]()
* knuffel
Jij was weggelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik krijg geen knuffel? Nee nou wordt ie mooi!
Heel fijne vakantie, Tim! Kom ik daarna wel je kamer bekijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vooruit, het is beter zo
Ik ga komende week op vakantie, maar weet niet zeker of ik voor die tijd nog hier langs kom (ik denk het wel hoor). Mocht dat niet het geval zijn: tot na mijn vakantie!
ik ga om 4 uur bij een vriendin koffieleuten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp ik moet nog wel naar de stadzullen we dan weer afspreken
jij zou trakteren
![]()
volgens mij had ik erbij moeten zetten dat ik nog geen idee heb wanneer ik heen gaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga om 4 uur bij een vriendin koffieleuten.![]()
Kun je het niet uitstellen tot morgen?![]()
Morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij had ik erbij moeten zetten dat ik nog geen idee heb wanneer ik heen ga
En ik had je nog wel op die cursus gewezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef Homdeck het volgende:
Goedemorgen![]()
bah lag om half 9 in bed door die rotcomputer van mij. aangezien ik er weinig verstand van heb duurt het bij mij wat langer om iets te repareren dan bij een gemiddeld persoon![]()
ik ga me binnenkort inschrijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik had je nog wel op die cursus gewezen.![]()
kan niet, gaan helpen verhuizenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ga me binnenkort inschrijven![]()
en als ik geslaagd ben gaan we trouwen![]()
maar wordt ws ergens volgende week, maar hangt een beetje af van die gasten op school want als zij er niet zijn kan ik moeilijk regelen wat ik moet regelenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ga me binnenkort inschrijven![]()
en als ik geslaagd ben gaan we trouwen![]()
Okequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar wordt ws ergens volgende week, maar hangt een beetje af van die gasten op school want als zij er niet zijn kan ik moeilijk regelen wat ik moet regelen
is goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
OkeIk krijg maandag te horen wanneer ik moet werken, dus dan hebben we het er nog wel over.
![]()
Als het het soort ballen zijn dat ik denk dan.....quote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het het soort ballen zijn dat ik denk dan.....[afbeelding]
ik kan heel veel flauwe opmerkingen makenquote:
Wat slim! Ik hik al 2 weken tegen een brief aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:48 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand nog een goede abonnementopzegwebsitemet kant en klare brieven
ik deed zoiets altijd bij www.abonnementenopzeggen.nl maar die is best kut geworden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat slim! Ik hik al 2 weken tegen een brief aan.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan heel veel flauwe opmerkingen makenen dat verwacht je ws ook
maarre... gehaktballen neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |