abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:35:36 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52539154
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja ach... als ik een seizoen werk heb ik daadwerkelijk geld verdiend.. is ook wat waard
mja ik niet.... maar ja mijn leven daar is mooier daar is iedereen het toch wel mee eens
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:37:49 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52545473
De nieuwe website van Rome is ook online

www.romesnowboards.com

En wat ziet de Flag er weer vet uit dit jaar
Helaas kan ik dit seizoen ff geen nieuw board betalen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:41:14 #63
71115 Rnej
I walk the line
pi_52550701
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

mja ik niet.... maar ja mijn leven daar is mooier daar is iedereen het toch wel mee eens
inderdaad, hier hebben ze geen bier

toegegeven, ik zou echt heel graag een seizoen doen hoor... maar om nou te zeggen dat je leven er mooier op wordt?

ik heb hier ook genoeg om voor te leven gelukkig.. t zou wat zijn
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:53:32 #64
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52551936
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
De customer service is idd heel erg chill van burton, maar qau boots ga ik liever voor 32boots. hemels!
Volledig eensch! heb trouwens zelf nu de Salomon Maori boots... in 1 woord superchill!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:33:01 #65
71115 Rnej
I walk the line
pi_52556278
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Volledig eensch! heb trouwens zelf nu de Salomon Maori boots... in 1 woord superchill!
32's zitten prima, maar zijn vrij gauw rot..... en ik vind ze persoonlijk ook te slap...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:35 #66
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_52558499
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:33 schreef Rnej het volgende:

[..]

32's zitten prima, maar zijn vrij gauw rot..... en ik vind ze persoonlijk ook te slap...
mijne zijn zeker niet gauw rot. Heb ze nu 3 jaar en nu worden ze wel iets te slap ja.
maar slap en stijf is natuurlijk wat je zelf wil maar rot kan je ze neit noemen
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:05 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52565056
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

inderdaad, hier hebben ze geen bier

toegegeven, ik zou echt heel graag een seizoen doen hoor... maar om nou te zeggen dat je leven er mooier op wordt?

ik heb hier ook genoeg om voor te leven gelukkig.. t zou wat zijn
Misschien nu niet meer. Maar op het moment dat je daar bent ben je een stuk beter af dan met de winters hier

En ze hebben hier ook bier.... maar geen zillertaller
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Salomon boots passen niet op burtonbindingen waardoor ze voor mij automatisch al afvielen toen ik van de winter nieuwe boots ging kopen. Daarnaast ben ik heel tevreden over de Driver X van Burton dus tja....

Me vriendin wil nu board gaan kopen. Ze wil koste wat het kost een Feelgood hebben met Lexa bindingen want "dat staat zo mooi bij elkaar"

btw Rnej, ben je ook aan het kwijlen op de nieuwe Flag?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:28:03 #68
75736 Gstyles
pi_52565300
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien nu niet meer. Maar op het moment dat je daar bent ben je een stuk beter af dan met de winters hier

[..]

Salomon boots passen niet op burtonbindingen waardoor ze voor mij automatisch al afvielen toen ik van de winter nieuwe boots ging kopen. Daarnaast ben ik heel tevreden over de Driver X van Burton dus tja....

Me vriendin wil nu board gaan kopen. Ze wil koste wat het kost een Feelgood hebben met Lexa bindingen want "dat staat zo mooi bij elkaar"

Dat is onzin, ik heb Burton Mission bindingen (dus met capstrap) waar ze prima op passen, daarnaast zitten ze super!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:30:32 #69
71115 Rnej
I walk the line
pi_52566845
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

idd.. salomon boots passen sinds seizoen 05/06 prima in burton bindingen

uuund, de nieuwe flag vind ik minder.. de agent daarentegen
(kan een 162 nieuw kopen voor weinig.... maarja.. heb ik m nodig? .... nee.. )

iig... ben blij met mn flag nu.. ding is zo bot als mijn rechterbil en kan nog steeds prima carven op de ijsbaan die baan 3 heet op t moment in zm (hebben m schoongeveegd... echt te grappig.. je ziet echt iedereen op zn bakkes glijden)

enne.. de feelgood is een kutplank voor t geld.. seriously

k2 mix is de shit voor meiden, en anders gewoon op een mannenplank zetten... vrouwenplankjes zijn voor watjes!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:04:26 #70
75736 Gstyles
pi_52581114
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

iig... ben blij met mn flag nu.. ding is zo bot als mijn rechterbil en kan nog steeds prima carven op de ijsbaan die baan 3 heet op t moment in zm (hebben m schoongeveegd... echt te grappig.. je ziet echt iedereen op zn bakkes glijden)

k2 mix is de shit voor meiden, en anders gewoon op een mannenplank zetten... vrouwenplankjes zijn voor watjes!!
Eensch!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:01:31 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52591082
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik heb Burton Mission bindingen (dus met capstrap) waar ze prima op passen, daarnaast zitten ze super!
Nouja, ik heb ze ook gezien dat ze niet pasten. Schoenen van vorig seizoen met bindingen van vorig seizoen. Misschien te grote bindingen ofzo. Ik weet iig van mensen die niet blij waren met de combi. Maar goed...
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

gast, op een mannenplank komt ze echt niet vooruit.
We hebben het hier wel over een meisje van 1.63
Ze board ook pas 20 dagen ofzo. Op zich rijdt ze al vet goed voor een meisje dat zo kort geboard heeft, maar toch. Een mannen board moet ze gewoon niet doen. Ze houdt sowieso niet van dat hele stijve gedoe dus je moet het niet gelijk overdrijven

ik vind de feelgood ook een beetje prijzig maar ja, ze moet iets, wil Burton en heeft haar zinnen daar op gezet. Wat kan ik verder nog doen...
Btw, Burton maakt bijna alleen maar kutplanken voor de prijs waar ze die voor verkopen.
pi_52591542
vrouwen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:17:53 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52593211
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
vrouwen
ĶIk ben allang blij met een vriendin die na 20 dagen al zo goed kan boarden dat ze haar Anwarter gaat halen
ze heeft de potentie om zo goed te worden dat ze misschien wel een keer mee mag de poeder in.

lees wel potentie!!!!
Voorlopig mag ze nog lekker op de piste ploeteren als ik ga Selecta'en
pi_52594438
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]
misschien wel een keer mee mag de poeder in.
whahaha LOL moet je wel de lijn kort houden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:01:45 #75
75736 Gstyles
pi_52594589
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nouja, ik heb ze ook gezien dat ze niet pasten. Schoenen van vorig seizoen met bindingen van vorig seizoen. Misschien te grote bindingen ofzo. Ik weet iig van mensen die niet blij waren met de combi. Maar goed...
[..]
Nja ik heb altijd (ja ik schaam me dood) clickbindingen gehad (Emery's) en ben eindelijk op degelijke spullen overgestapt! Die Burton Mission bindingen zijn een wereld van verschil in combinatie met mn Burton Baron plank en die boots vind ik het persoonlijk een superset! Het zijn wel spullen van het seizoen 06-07 die in dit geval pasten...
pi_52595298
ben nu mijn wintersport aan het plannen: 2 weken naar kashmir, snowboarden in gulmarg. met een gondel naar 4100 meter
pi_52595840
Mijn vriendin rijdt op de Feelgood ES en board nu 5 jaar (6 weekjes en een aantal keer snowworld) maar ik heb een beetje het gevoel dat hij voor het mooie iets te stijf is. Weet iemand wanneer er testdagen zijn voor verschillende boards? Enkel om te testen, niet te kopen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_52596706
Ik heb nog wel iets dat ze mag testen of het niet te stijf is
Fingerspitzgefühl
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:50:44 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52597509
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef ForumGek het volgende:
wat dan?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52598677
My third leg
Fingerspitzgefühl
pi_52605221
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:46 schreef GenesiZ het volgende:
Mijn vriendin rijdt op de Feelgood ES en board nu 5 jaar (6 weekjes en een aantal keer snowworld) maar ik heb een beetje het gevoel dat hij voor het mooie iets te stijf is. Weet iemand wanneer er testdagen zijn voor verschillende boards? Enkel om te testen, niet te kopen.
Er zijn binnekort testdagen van alleen Burton in Snowworld zoetermeer geloof ik.
Meneer Bet-weter kan je er vast meer over vertellen
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_52605979
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Board jij op een vrouwenboard dan
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:13:20 #83
71115 Rnej
I walk the line
pi_52607382
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

gast, op een mannenplank komt ze echt niet vooruit.
We hebben het hier wel over een meisje van 1.63
Ze board ook pas 20 dagen ofzo. Op zich rijdt ze al vet goed voor een meisje dat zo kort geboard heeft, maar toch. Een mannen board moet ze gewoon niet doen. Ze houdt sowieso niet van dat hele stijve gedoe dus je moet het niet gelijk overdrijven

ik vind de feelgood ook een beetje prijzig maar ja, ze moet iets, wil Burton en heeft haar zinnen daar op gezet. Wat kan ik verder nog doen...
Btw, Burton maakt bijna alleen maar kutplanken voor de prijs waar ze die voor verkopen.
zet r gewoon op een evil twin dan? das een echte plank voor vrouwen en softies
pi_52610939
Ik denk niet dat vrouwen dat wat aan vinden, die zijn toch meer op kleurtjes gericht enzo !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:33:31 #85
71115 Rnej
I walk the line
pi_52612661
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen dat wat aan vinden, die zijn toch meer op kleurtjes gericht enzo !
ja nja, de fun.kink is roze... die is bijna tzelfde?

-edit- je moet wel uitkijken als je bataleon rijdt.. kijk maar naar die gekke scandinaviers... straks ga je ook zo doen.... http://www.youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F021327%2Ephp

[ Bericht 29% gewijzigd door Rnej op 23-08-2007 08:51:17 ]
pi_52613362
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:33 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja nja, de fun.kink is roze... die is bijna tzelfde?

-edit- je moet wel uitkijken als je bataleon rijdt.. kijk maar naar die gekke scandinaviers... straks ga je ook zo doen.... http://www.youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F021327%2Ephp
Leuk dat je op zattevrienden kijkt.
bataleon is noors dus dat scheelt weer.

Weet al waarneer de testdagen zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door Basje_B op 23-08-2007 10:22:47 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:44:47 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52616704
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

whahaha LOL moet je wel de lijn kort houden.
Hey ik zeg dat ze misschien wel een keertje de poeder in mag als ze goed genoeg is en dat kan ik nog heel lang uitrekken

Daarnaast heeft het ook wel zijn voordelen. Ff ergens halverwege rollebollen in de sneeuw onder een boom ofzo. Met je blote kont in de sneeuw zodat je sjakie lekker naar binnen trekt
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Nja ik heb altijd (ja ik schaam me dood) clickbindingen gehad (Emery's) en ben eindelijk op degelijke spullen overgestapt! Die Burton Mission bindingen zijn een wereld van verschil in combinatie met mn Burton Baron plank en die boots vind ik het persoonlijk een superset! Het zijn wel spullen van het seizoen 06-07 die in dit geval pasten...
Ik zat me gisteren nog wel te bedenken dat het misschien aan de binding lag.
Die gast had large bindingen en die Salomon schoenen zijn echt vet klein. Dus misschien had hij wel gewoon in medium bindingen gepast en had het dan allemaal wel prima gezeten.
Hij had trouwens die blauwe schoenen met een witte streep erdoor.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:53:32 #88
75736 Gstyles
pi_52616980
Ow oke nee die van mij zijn grijs rood en wit, maar wel supervet!

pica:

pi_52621226
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef ForumGek het volgende:
Je kunt voor de twin LTD gaan. Aangezien ie roze met groen is.
pi_52622446
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je kunt voor de twin LTD gaan. Aangezien ie roze met groen is.
Denk alleen dat ze geen Bataleon van de baas mag gaan rijden.

al enig idee waarneer de nieuwe spullen binnenkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')