mja ik niet.... maar ja mijn leven daar is mooierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ach... als ik een seizoen werk heb ik daadwerkelijk geld verdiend.. is ook wat waard![]()
inderdaad, hier hebben ze geen bierquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja ik niet.... maar ja mijn leven daar is mooierdaar is iedereen het toch wel mee eens
Volledig eensch! heb trouwens zelf nu de Salomon Maori boots... in 1 woord superchill!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
De customer service is idd heel erg chill van burton, maar qau boots ga ik liever voor 32boots. hemels!
32's zitten prima, maar zijn vrij gauw rot..... en ik vind ze persoonlijk ook te slap...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Volledig eensch! heb trouwens zelf nu de Salomon Maori boots... in 1 woord superchill!![]()
mijne zijn zeker niet gauw rot. Heb ze nu 3 jaar en nu worden ze wel iets te slap ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
32's zitten prima, maar zijn vrij gauw rot..... en ik vind ze persoonlijk ook te slap...
Misschien nu niet meer. Maar op het moment dat je daar bent ben je een stuk beter af dan met de winters hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
inderdaad, hier hebben ze geen bier
toegegeven, ik zou echt heel graag een seizoen doen hoor... maar om nou te zeggen dat je leven er mooier op wordt?
ik heb hier ook genoeg om voor te leven gelukkig.. t zou wat zijn
Salomon boots passen niet op burtonbindingen waardoor ze voor mij automatisch al afvielen toen ik van de winter nieuwe boots ging kopen. Daarnaast ben ik heel tevreden over de Driver X van Burton dus tja....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Volledig eensch! heb trouwens zelf nu de Salomon Maori boots... in 1 woord superchill!![]()
Dat is onzin, ik heb Burton Mission bindingen (dus met capstrap) waar ze prima op passen, daarnaast zitten ze super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien nu niet meer. Maar op het moment dat je daar bent ben je een stuk beter af dan met de winters hier
En ze hebben hier ook bier.... maar geen zillertaller
[..]
Salomon boots passen niet op burtonbindingen waardoor ze voor mij automatisch al afvielen toen ik van de winter nieuwe boots ging kopen. Daarnaast ben ik heel tevreden over de Driver X van Burton dus tja....
Me vriendin wil nu board gaan kopen. Ze wil koste wat het kost een Feelgood hebben met Lexa bindingen want "dat staat zo mooi bij elkaar"
btw Rnej, ben je ook aan het kwijlen op de nieuwe Flag?
idd.. salomon boots passen sinds seizoen 05/06 prima in burton bindingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien nu niet meer. Maar op het moment dat je daar bent ben je een stuk beter af dan met de winters hier
En ze hebben hier ook bier.... maar geen zillertaller
[..]
Salomon boots passen niet op burtonbindingen waardoor ze voor mij automatisch al afvielen toen ik van de winter nieuwe boots ging kopen. Daarnaast ben ik heel tevreden over de Driver X van Burton dus tja....
Me vriendin wil nu board gaan kopen. Ze wil koste wat het kost een Feelgood hebben met Lexa bindingen want "dat staat zo mooi bij elkaar"
btw Rnej, ben je ook aan het kwijlen op de nieuwe Flag?
Eensch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd.. salomon boots passen sinds seizoen 05/06 prima in burton bindingen
uuund, de nieuwe flag vind ik minder.. de agent daarentegen
(kan een 162 nieuw kopen voor weinig.... maarja.. heb ik m nodig? .... nee..)
iig... ben blij met mn flag nu.. ding is zo bot als mijn rechterbil en kan nog steeds prima carven op de ijsbaan die baan 3 heet op t moment in zm (hebben m schoongeveegd... echt te grappig.. je ziet echt iedereen op zn bakkes glijden)
enne.. de feelgood is een kutplank voor t geld.. seriously
k2 mix is de shit voor meiden, en anders gewoon op een mannenplank zetten... vrouwenplankjes zijn voor watjes!!
Nouja, ik heb ze ook gezien dat ze niet pasten. Schoenen van vorig seizoen met bindingen van vorig seizoen. Misschien te grote bindingen ofzo. Ik weet iig van mensen die niet blij waren met de combi. Maar goed...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik heb Burton Mission bindingen (dus met capstrap) waar ze prima op passen, daarnaast zitten ze super!
gast, op een mannenplank komt ze echt niet vooruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd.. salomon boots passen sinds seizoen 05/06 prima in burton bindingen
uuund, de nieuwe flag vind ik minder.. de agent daarentegen
(kan een 162 nieuw kopen voor weinig.... maarja.. heb ik m nodig? .... nee..)
iig... ben blij met mn flag nu.. ding is zo bot als mijn rechterbil en kan nog steeds prima carven op de ijsbaan die baan 3 heet op t moment in zm (hebben m schoongeveegd... echt te grappig.. je ziet echt iedereen op zn bakkes glijden)
enne.. de feelgood is een kutplank voor t geld.. seriously
k2 mix is de shit voor meiden, en anders gewoon op een mannenplank zetten... vrouwenplankjes zijn voor watjes!!
ĶIk ben allang blij met een vriendin die na 20 dagen al zo goed kan boarden dat ze haar Anwarter gaat halenquote:
whahaha LOL moet je wel de lijn kort houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
misschien wel een keer mee mag de poeder in.
Nja ik heb altijd (ja ik schaam me dood) clickbindingen gehad (Emery's)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ze ook gezien dat ze niet pasten. Schoenen van vorig seizoen met bindingen van vorig seizoen. Misschien te grote bindingen ofzo. Ik weet iig van mensen die niet blij waren met de combi. Maar goed...
[..]
wat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog wel iets dat ze mag testen of het niet te stijf is![]()
Er zijn binnekort testdagen van alleen Burton in Snowworld zoetermeer geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:46 schreef GenesiZ het volgende:
Mijn vriendin rijdt op de Feelgood ES en board nu 5 jaar (6 weekjes en een aantal keer snowworld) maar ik heb een beetje het gevoel dat hij voor het mooie iets te stijf is. Weet iemand wanneer er testdagen zijn voor verschillende boards? Enkel om te testen, niet te kopen.
Board jij op een vrouwenboard danquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog wel iets dat ze mag testen of het niet te stijf is![]()
zet r gewoon op een evil twin dan? das een echte plank voor vrouwen en softiesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ze ook gezien dat ze niet pasten. Schoenen van vorig seizoen met bindingen van vorig seizoen. Misschien te grote bindingen ofzo. Ik weet iig van mensen die niet blij waren met de combi. Maar goed...
[..]
gast, op een mannenplank komt ze echt niet vooruit.
We hebben het hier wel over een meisje van 1.63
Ze board ook pas 20 dagen ofzo. Op zich rijdt ze al vet goed voor een meisje dat zo kort geboard heeft, maar toch. Een mannen board moet ze gewoon niet doen. Ze houdt sowieso niet van dat hele stijve gedoe dus je moet het niet gelijk overdrijven
ik vind de feelgood ook een beetje prijzig maar ja, ze moet iets, wil Burton en heeft haar zinnen daar op gezet. Wat kan ik verder nog doen...
Btw, Burton maakt bijna alleen maar kutplanken voor de prijs waar ze die voor verkopen.
ja nja, de fun.kink is roze... die is bijna tzelfde?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen dat wat aan vinden, die zijn toch meer op kleurtjes gericht enzo !
Leuk dat je op zattevrienden kijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja, de fun.kink is roze... die is bijna tzelfde?
-edit- je moet wel uitkijken als je bataleon rijdt.. kijk maar naar die gekke scandinaviers... straks ga je ook zo doen.... http://www.youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F021327%2Ephp
Hey ik zeg dat ze misschien wel een keertje de poeder in mag als ze goed genoeg is en dat kan ik nog heel lang uitrekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
whahaha LOL moet je wel de lijn kort houden.![]()
Ik zat me gisteren nog wel te bedenken dat het misschien aan de binding lag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nja ik heb altijd (ja ik schaam me dood) clickbindingen gehad (Emery's)en ben eindelijk op degelijke spullen overgestapt! Die Burton Mission bindingen zijn een wereld van verschil in combinatie met mn Burton Baron plank en die boots vind ik het persoonlijk een superset! Het zijn wel spullen van het seizoen 06-07 die in dit geval pasten...
Je kunt voor de twin LTD gaan. Aangezien ie roze met groen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen dat wat aan vinden, die zijn toch meer op kleurtjes gericht enzo !
Denk alleen dat ze geen Bataleon van de baas mag gaan rijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt voor de twin LTD gaan. Aangezien ie roze met groen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |