mailen naar forumgek hequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:34 schreef Komakie het volgende:
Ohwja Mijn Gear:
Snowboards:
Rome Flag 163
Volkl Selecta 162
Burton Baron ES 164
Bindingen:
Burton Cartel
Ride FLIGHT Mig
Schoenen:
Burton Driver X
Protectie:
Leedom Helm
Dainese Back Protector
Lengte: 192cm
Gewicht: 93kg
Schoenmaat: 11
Uiterlijk: Adonis (:P)
Donequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg de info denk ik van ForumGek en dan voeren we het netjes in in de OP.
Ubervette foto's Komakie!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef Komakie het volgende:
Trashing Vette Powpow
Toevoeging aan de tvp-foto's: (stukje zelfverheerlijking)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Super die DC boarden.quote:
DC is gewoon vet, net als Burton.. das ook gewoon ghettoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Gstyles het volgende:
Wat zijn de kosten van zo n board gemiddeld? en waarom zo super?
Allemaal in my hometown, Gerlosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:55 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ubervette foto's Komakie!![]()
ps: in welk gebied is dit?
Gast, er zijn 2 dingen die rocken in Gerlos.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
Gerlos is ook Ghetto.... mits sneeuw.... en picknicktafels![]()
Voor picknicktafels hoef je niet speciaal naar Gerlos toch of staan ze overal om the shredden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gast, er zijn 2 dingen die rocken in Gerlos.
Dat zijn sneeuw.... en picknicktafels!
That Gnarly to tha max bitch!
laat gerlos trouwens maar bekend staan als familie en apres-ski gebied. zoals het nu is bevalt het me prima
Ok er rocken wel meer dingen in Gerlos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:47 schreef Rnej het volgende:
ik dacht dat jij ook rockte in Gerlos?
en Chicken Wings.... of Wiener Schnitzel
morgen 5 uurtjes lesgeven @ snow
mja, die wings was jij met je brakke harses ook weer op jouw beurt aan t rockenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok er rocken wel meer dingen in Gerlos.
Maar niet te hard zeggen dat ik daar rock. Brengt alleen maar van die wannabe's naar Gerlos....
En de Chicken Wings rocken daar ook.
hebbie nieuwe laarsenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja, die wings was jij met je brakke harses ook weer op jouw beurt aan t rocken
check wat ik sinds vandaag rock:
[afbeelding]
de linker dan he....
dankjewel ome Jake voor de gratis nieuwe boots![]()
Wat was er mis met je schoenen? Bij die van mij is de veter kapot. Hij doet het nog wel maar de buitenste coating is stuk. Echt heel irritant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef Rnej het volgende:
jep.. Driver X van 2008, gratis, gevalletje garantie
ik heb de P1 wingtip die vorig jaar bij de sabbath paste.. met die uninc varkentjes erop en in t leer gestikt... dat was ook echt een gruwelijke combo.. jammer dat de sabbath voor mij veel te slap is
dan krijg je gratiesch nieuwe veter hoor?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat was er mis met je schoenen? Bij die van mij is de veter kapot. Hij doet het nog wel maar de buitenste coating is stuk. Echt heel irritant.
Mja ik weet dat ik nieuwe kan krijgen (veters) maar nog niet aan toe gekomen aangezien ik nog niet bij The Hot Zone ben geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
dan krijg je gratiesch nieuwe veter hoor?
ik had de driver X van de allereerste generatie quicklacing (rode streep aan de zijkant ipv de zilveren streep .. heb nu een zwarte streep op een zwarte boot)
iig .. ik hou van stijf (oeh la la ) en ik trok dus die veters altijd lekker strak... maar als je dus met strakke veters nogal hard boardt.. krijg je groeven in de tong waar de veters overheen lopen... en die waren zo diep dat mn aders afgekneld werden bovenop mn voet.... daarnaast was mn zool losgelaten en teruggelijmd... en toen 2 weken later weer los... dus kreeg ik nieuwe... na 18 maanden gebruik
Ik vind het niets. Te slap en ze zitten gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
De customer service is idd heel erg chill van burton, maar qau boots ga ik liever voor 32boots. hemels!
That's what I said huh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef Rnej het volgende:
werkwijze van veel winkels = aantal items opsparen, dan opsturen, dan gaat burton ernaar kijken en in t geval van een credit memo (dwz dat je je geld terugkrijgt en voor dat geld iets nieuws uit mag kiezen) duurt dit geheel bijv bij de duivestijn iets van 2 a 3 weken... in t geval van repareren moet je 2 of 3 weken meer rekenen omdat het ook weer teruggestuurd moet worden
t komt dus idd gewoon door de afstand want ze sturen alles terug naar innsbruck
laten we zeggen dat ik een ervaringsdeskundige ben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
That's what I said huh!
Btw... die werkwijze he.... That's Gnarly!
Ik hoop op redelijk wat poeder als ik er ben komend seizoen (daar buiten niet want dan ga ik mezelf echt zitten opvreten) want ik heb me Selecta nog helemaal niet in echte omstandigheden kunnen testen
Zomaar ff een opmerking...
Hehe ik ook inmiddelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik een ervaringsdeskundige ben...
helm
boots
rugzak
binding (3x)
Strapje
Handschoenen
EN IK WIL OOK POEDERRRRRR
ja ach... als ik een seizoen werk heb ik daadwerkelijk geld verdiend.. is ook wat waardquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hehe ik ook inmiddels
Binding
Jas
Handschoenen
schoenen
straps
rugzak
riem
en misschien nog wel meer...
Voordeel bij mij is dat bijna alles in Oostenrijk is stuk gegaan dus ik ging gewoon naar de hot zone en ik kreeg gelijk nieuw spul mee
Hoefde nooit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |