De anderen zijn waarschijnlijk ook 'vervormd' als ze naast elkaar zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Je hebt maar 1 USB poort?
datquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
De anderen zijn waarschijnlijk ook 'vervormd' als ze naast elkaar zitten.
dat WAS die van achterop. ik heb alleen achteropquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef NiteSpeed het volgende:
En achterop/voorop je PC zit geen andere USB Hub?
heeft die nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
De anderen zijn waarschijnlijk ook 'vervormd' als ze naast elkaar zitten.
Ontopic: de boel op een andere computer op een geheugenkaartje gooien, geheugenkaartje in cardreadert @ Dell, und gahn mit dem Banahn.![]()
goedkope kut DELL die me ook nog eens genaaid heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een kut DELL!
PWNEDquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat WAS die van achterop. ik heb alleen achterop [afbeelding]
sterf ende verderfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
PWNED!1!!1 L0ller 1,2,DREIHERTMITGEWE I>:O
vette sjizzle. jeweet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik dacht dat Dell zo een kwaliteit was
zo daar word er eentje wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Vampz het volgende:
[..]
Ze slopen ook alles de laatste tijd
ja misschien was je een of andere vage emo ofzo, ook dat kan nog tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zo daar word er eentje wakker
want dat kun je ook niet uit mijn naam halen ofzo he?![]()
ow jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef Vampz het volgende:
[..]
ja misschien was je een of andere vage emo ofzo, ook dat kan nog tegenwoordig
ow jeejquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een oplossing!
er zit wel een netwerkkaart in... hoe werkt zoiets verder?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Kan je ze niet via het netwerk kopieren naar een andere machine?
wat?quote:
als ik je nou gelijk geef? hou je dan eindelijk op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zeg het je, het ligt aan het weer..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik je nou gelijk geef? hou je dan eindelijk op?
Heb je meerdere computers of niet? Heb je ook een router waarmee ze allemaal internet hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er zit wel een netwerkkaart in... hoe werkt zoiets verder?![]()
ja en jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Heb je meerdere computers of niet? Heb je ook een router waarmee ze allemaal internet hebben?
zijn jouw knieen ook van DELL dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je maakt graag dingen kapot hè?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zijn jouw knieen ook van DELL dan?![]()
als dat zo zou zijn liep ie vanzelf al mank hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zijn jouw knieen ook van DELL dan?![]()
Als je van plastic houdt dan zijn ze tof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Latitude dinger zijn wel oke hoor..
Ze moeten toch enigzins mobiel en draagbaar zijn he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je van plastic houdt dan zijn ze tof.
help me ook ff verder dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Heb je meerdere computers of niet? Heb je ook een router waarmee ze allemaal internet hebben?
vette shizzle in the garbage bizzlequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:47 schreef LekkerWijf het volgende:
Niks mis met Dell.
Ts is gewoon een lompe zak kut, iedereen weet dat je de stekker recht naar je toe moet trekken en niet als een gek aan die kabel trekken.![]()
Als je veel laptop voor je geld wil zijn ze tof. Een IBM T serie is inderdaad sterker, maar die kost ook minstens het dubbel. Dell is echt deftig gerief, en qua prijs nog zeer competitief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:57 schreef sig000 het volgende:
Als je van plastic houdt dan zijn ze tof.
Het had net zo goed 3 jaar eerder stuk kunnen gaan, zo'n stuk plastic heeft niks te lijden. Daarbij zijn er zat computers van 10 jaar oud die nog prima werken (ware het niet dat het onmenselijk is om daarmee te werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Goh, een apparaat met een economische levensduur van 3 jaar gaat na 4-5 jaar stuk, wat een baggerkwaliteit zeg.
toen je me nog perse wou neuken was je een stuk aardigerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Goh, een apparaat met een economische levensduur van 3 jaar gaat na 4-5 jaar stuk, wat een baggerkwaliteit zeg.
Was dat voor of tijdens de daad?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
toen je me nog perse wou neuken was je een stuk aardiger![]()
geen van de beidequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was dat voor of tijdens de daad?
Infrarood?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef fraubitch het volgende:
Hoe the f*ck moet ik nu mijn foto's enz op en van de computer krijgen aangezien mijn interne (!!!) brander het 3 weken geleden heeft opgegeven?![]()
Niet gezeten. Gewerkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:30 schreef Devlinsect het volgende:
*kijk-mij-op-de-uni-hebben-gezeten-post*
waar heb je last vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef amvrosios het volgende:
Vrouwen en computers...
i rest my case... en Fraubitch.. post je tieten !111!!1
alsof je haar tieten zou willen zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef amvrosios het volgende:
Vrouwen en computers...
i rest my case... en Fraubitch.. post je tieten !111!!1
De rest mag ook hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:16 schreef fraubitch het volgende:
ga je nou in elk topic waar ik kom schreeuwen dat ik mijn tieten moet posten??![]()
Nou, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
alsof je haar tieten zou willen zien![]()
Anders post je die van jou.quote:
Volgens mij zegt dat meer over jou (on)kunde een kabel los te koppelen dan dell.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef fraubitch het volgende:
Mijn USB poort naar de maan
ik trok een kabel eruit en dat tussenplastic kwam mee nu past de usb niet meer![]()
![]()
Hoe the f*ck moet ik nu mijn foto's enz op en van de computer krijgen aangezien mijn interne (!!!) brander het 3 weken geleden heeft opgegeven?![]()
[afbeelding]
Een zeer scherpe analyse juniorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef FortunaHome het volgende:
Dell lijkt mij ook niets mis mee... Of denk je dat de grote jongens in het bedrijfsleven (Philips en DSM bijvoorbeeld) voor de lol dell apparatuur hebben?
*fotoboekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Vampz het volgende:
[..]
Ze slopen ook alles de laatste tijd
Het probleem bij notebooks is dat merken zoals acer de hele markt verzieken door met hun goedkope rommel uit te komen. Andere merken willen ook dergelijke goedkope instappers aanbieden, en daardoor moet de kwaliteit gewoon achteruit. Zichzelf onderscheiden van acer door kwaliteit aan te bieden kan bijna niet, kwaliteit komt bij het grootste deel van de klanten helemaal achteraan. Zélfs als je meldt dat acer kwalitatief een heel pak minder is dan vb een dell dimension / Vostro, dan nog blijven ze die acer kopen "want hij is 100¤ goedkoper".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:22 schreef Djeez het volgende:
En twee net een jaar oude Inspiron, en beide vertonen veel mankementen. Kutzooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |