Jo, haha, cheersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij scheldt je nu uit, weer terug, ik dek je.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Nix rellen in de COS... de hele COS wordt verneukt door dat soort gezeik op elkaar
Heerlijk.. en ik heb inmiddels deze gezocht:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Pavement het volgende:
[..]ik rel nooit in de cos
geniete we nog een beetje van de muziek of sta ik hier net als brian voor 4 muren te draaien ?
maar hij kan soms heel agressief uit de hoek komen.in de namiddag deed ie erg raar. ik heb geen zin om te cossen met zo'n type, kan geen grapje hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Nix rellen in de COS... de hele COS wordt verneukt door dat soort gezeik op elkaar
hept al 2 x je muziekadvies ter harte genomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik rel nooit in de cos
geniete we nog een beetje van de muziek of sta ik hier net als brian voor 4 muren te draaien ?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hept al 2 x je muziekadvies ter harte genomen
Speciaal voor mn trouwe luisteraar en bekende radio bellert LOBASCAquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Relax FGTH
Thank you DJ-Pavequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Speciaal voor mn trouwe luisteraar en bekende radio bellert LOBASCA![]()
Frank gaat naar Hollywood
http://www.youtube.com/watch?v=KsvWfc7DL0I
ach ja sommige mensen gaan helemaal op in hun idol,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
je interfered zeker niet maar vertel eens wat is er gebeurt wie in de cos waarom weg relluh wie wat waar
[/quote
]sorry, was effe afwezig. die gozert gaat regelmatig los als ze aan z'n vriend brian komen.
vanmiddag had iemand de tekst van een liedje over brian in de cos gezet en toen ging ie los. daarvoor was ie ook al aan t schelden op cossers. ik heb 'm wat gemailt vanmiddag, niet te grof hoor, toen werd ie boos en ging ie huilen, denk ik..
Die clip wind mij een beetje opquote:
Pave is ook Brianfan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je interfered zeker niet maar vertel eens wat is er gebeurt wie in de cos waarom weg relluh wie wat waar
[/quote
]sorry, was effe afwezig. die gozert gaat regelmatig los als ze aan z'n vriend brian komen.
vanmiddag had iemand de tekst van een liedje over brian in de cos gezet en toen ging ie los. daarvoor was ie ook al aan t schelden op cossers. ik heb 'm wat gemailt vanmiddag, niet te grof hoor, toen werd ie boos en ging ie huilen, denk ik..
Doet me gelijk denken aan een nummertje uit de goede oude jaren 90quote:
Ik heb dat boek gelezen toen het net uit was....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
Mensen... ik ben weer richting bed en de Endstra-Tapes...
Overigens: Nog geen Dennis B uit A tegengekomen die gevaarlijkde Joego-connecties heeft
Truste![]()
![]()
echte newbie ben ik, ik bedoelde gepost in de cos. genoeg er over anders word ik de stouterd gevondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[/quote
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
Mensen... ik ben weer richting bed en de Endstra-Tapes...
Overigens: Nog geen Dennis B uit A tegengekomen die gevaarlijkde Joego-connecties heeft
Truste![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |