dat hoort 14.gif te zijn popquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weer in Friesland.
Ja eigenlijk wel, en er is ook niets mis met Friesland, alleen... tsja. Ons huis is eng dus ik voel me hier niet op m'n gemak, hier is m'n werk wat me uitput, er is in de omgeving weinig tot niets te beleven, en ik vond het heerlijk om weer in Groningen te zijn, op m'n eigen plekje waar ik zo van hou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
dat hoort 14.gif te zijn pop
BEkijk het zonnig, je bent vanochtend neit om 9 uur al begonnen met werken
Ga dan bij mij wonen. Mijn husi is niet eng, je voelt je er op je gemak, Leeuwarden is op 5 minuten fitesne, Stiens ook, dus altijd wat te beleven. En ik heb het lekkerste bed waar je ooit op hebt geslapen te staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, en er is ook niets mis met Friesland, alleen... tsja. Ons huis is eng dus ik voel me hier niet op m'n gemak, hier is m'n werk wat me uitput, er is in de omgeving weinig tot niets te beleven, en ik vond het heerlijk om weer in Groningen te zijn, op m'n eigen plekje waar ik zo van hou.
Ha, gelukkig niet nee! Volgende week wel weer de hele lange vrijdag werken, maar dan heb ik zowel dinsdag als donderdag vrij!.
En hoe lang is het fietsen naar Dokkum?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga dan bij mij wonen. Mijn husi is niet eng, je voelt je er op je gemak, Leeuwarden is op 5 minuten fitesne, Stiens ook, dus altijd wat te beleven. En ik heb het lekkerste bed waar je ooit op hebt geslapen te staan
Je hebt nu al spijt van je aanbod?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Dangel het volgende:
Nadeel van niet ingelogd zijn, je kunt je berichten niet editten
Tikfouten. geloof het of niet, soms verbeter ik ze. EN het is een uur fietsen naar Dokkum. Maar we hebben lijn 54!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt nu al spijt van je aanbod?
Die PMs kan ik met deze account ook lezen, maar ik ben dus niet ingelogd.... Per post voer ik ff mn wachtwoord in.... Ik lees m zo thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je gePM-ed op je andere account btw, alex
Ik ben positief! Alhoewel - ik veins hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar word ik meestal ook wel vrolijk van ja.
René, vertel op!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geef nou wat detaihails!
Hoe heet ze, hoe oud is ze, is ze lekker, meer meer meer!
Ja, maar jij had iets meer lessen van te voren gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Dangel het volgende:
Als ik, überbrokkenpiloot, het kan halen in één keer, kun jij dat ook.. En ik had zelfs bijna een aanrijding tijdnes mn examen!
hebben jullie ook van die hkas petjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Meeleespost.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar jij had iets meer lessen van te voren gehad
Hoezoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Succes René! Maar er is dus geen meisje in het spel?.
Ohquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja omdat ik dat dus dacht!
Scheer je weg Bredaënaar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme...Heb je n vriendin, of zo?
Nu ja, zeg...Wat een agressie opeens. Moet je over een week afrijden, of zo?quote:
Hoe staat het met jou rijlessen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zeg...Wat een agressie opeens. Moet je over een week afrijden, of zo?
Zekersteweten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zeg...Wat een agressie opeens. Moet je over een week afrijden, of zo?
Ik ozu 4 jaar lang bellen, toen hebik besloten langs te gaan... En toen duurde het nog een jaar voor ik langs gingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik word daarover, als het goed is, spoedig gebeld.
2 maten van me hebben in Salou zo'n petje laten maken inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hebben jullie ook van die hkas petjes?
(zag er eentje lopen volgens mij)
en wat is de kei polo lelijk
Welke maat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
2 maten van me hebben in Salou zo'n petje laten maken inderdaad.
Of je gaat sparen 14.gifquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef krapula het volgende:
kan nu direct nieuwe jas kopen die ik al wou, dus komt mooi uit
o/
Ik zal aan je denken, als ik het aan het werk ben dit weekend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:09 schreef MaxMark het volgende:
Nou, weer drie dagen op rij werken. Zondagavond meteen na het werk naar Groningen toe, eindelijk weer in m'n huissie
Ha! Jij kan mijn rijlessen betalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef krapula het volgende:
jeujj, heb net 450 euro gewonnen
hoi trouwens
net gemist dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Off to work. Dáág, lieverds.
dan moet je heuuul snel zijn, want het is koopavond hier en ik ga jas kopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha! Jij kan mijn rijlessen betalen!
Om precies te zijn 2 blokken van 5 lessen van 60 minquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
van 450 euro kun je 11 rijlessen betalen?Knappe kop als dat alles is
Waarom moet jíj stofzuigen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj. Even. Ik ben moe en moet nog het hele huis stofzuigen.
Mijn moeder doet mijn huishoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom moet jíj stofzuigen?![]()
Het voordeel van thuiswonen is toch juist mama's die voor je koken en stofzuigen?
Pers! we hebben hier nog je pers!
Ah kijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja,. eens. Vind ik ook.
"Maar jij kan ook wel eens wat doen! "
.
Is goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Pers Pers!
Ik moet de pers !
Morgen gaat niet lukken.
Binnenkort even afspreken?
Dan moet het lukken. Ik heb het rijbewijs met minder lesuren gehaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om precies te zijn 2 blokken van 5 lessen van 60 min
2 losse lessen
en een half uurtje.![]()
Intotaal zit ik op 37 uur
Schaam jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn moeder doet mijn huishouden
Och, dat zegt niet veelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet het lukken. Ik heb het rijbewijs met minder lesuren gehaald
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef nietzman het volgende:
Periodieke hee voor Marchien.
M'n iMac is er!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef freecell het volgende:
Ik was al bijna bang dat je aan periodieke "hee" onthouding deed!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
M'n iMac is er!. Dus ik kan eindelijk camseksen met m'n nieuwe iSight!
.
Ik maak vrij veel fouten de laatste tijd, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er wel vertrouwen in dat je het haalt
Als je t niet gaat koop je gewoon een éénwieler!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak vrij veel fouten de laatste tijd, dat is wel jammer
Ik had zelfs het uur voor mijn examen nog een ingreepquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak vrij veel fouten de laatste tijd, dat is wel jammer
Ditoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had zelfs het uur voor mijn examen nog een ingreep![]()
Gewoon inschrijven bij uitzenbureau's, en kutbanen weigerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef Tangarine het volgende:
Weet iemand nog enigzins leuk werk in Groningen, wellicht met kinderen ofzo? Ik ben een beetje zat van m'n werk in Assen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |