Ja, een van de grootste gerechtelijke dwalingen van de afgelopen jaren. Nienke Kleiss werd gewurgd in een park in Schiedam, Cees B. werd als verdachte gezien, op een Gestapo-manier verhoord en schuldig bevonden door rechtbank, hof en Hoge Raad. Inmiddels is de echte dader gevonden en heeft Cees B. 6 ton schadevergoeding gehad van de staat. Maar dit was eigenlijk alleen te danken aan de bekentenis van de echte dader, het OM wist al jaren dat hij het niet gedaan kon hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef qonmann het volgende:
schiedam ?
Parkmoord was allang genoemd en geaccordeerd, alleen de plaats was nog onbekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien ben ik een mierrenneuker maar Qonmann heeft toch alleen Schiedam genoemd? De plaats. En "Parkmoord" is het niet. Het is "Schiedammer Parkmoord".
Zoiets verwacht je alleen bij CSI, op tv.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef ScottTracy het volgende:
Inmiddels is de echte dader gevonden en heeft Cees B. 6 ton schadevergoeding gehad van de staat. Maar dit was eigenlijk alleen te danken aan de bekentenis van de echte dader, het OM wist al jaren dat hij het niet gedaan kon hebben.
Maar dat klopt dus niet want het heet niet gewoon "Parkmoord".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Parkmoord was allang genoemd en geaccordeerd, alleen de plaats was nog onbekend.
Vandaar dat ik alleen de plaats in typte.![]()
Hier was het geval dat degene die het antwoord afmaakte het punt kreeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm...ik ga ook even een vraag bedenken waar men incomplete antwoorden op kan geven voor een punt
Gouda is de stad !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Gouda
Daar heb ik geen problemen meer. Ware het niet dat IK diegene was en niet Qonman.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier was het geval dat degene die het antwoord afmaakte het punt kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |