Met jou wil ik altijd een feestje bouwenquote:
Blaas jij de ballonnen alvast op?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd een feestje bouwen![]()
![]()
![]()
Hey lang niet gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:09 schreef FerryB het volgende:
Ik begin alvast te stapelen
slapen jij. En morgen in orde zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ik ben weer geretourneerd uit de stad. Met een blaas vol Spa Rood. Maar, het was wel gezellig.
nou ehmmm truste....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Joah, ik heb een lading hoofdpijn. Dus bed is een goed plan.
Tot morgen.
Dat moet ik toch ook nog eens laten doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiesmorgens.
Net even langs de dokter geweest voor die piep, maar bleek enkel dat het oor weer 'vol' zat; even uit laten spuiten en 't is over
Lastige is dat je gelijk zoveel meer hoortquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook nog eens laten doen
Smorgens y'all
Ook dat zou voor mij geen kwaad kunnen, op zichquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastige is dat je gelijk zoveel meer hoort
Zo, da's brutaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo
same herequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook nog eens laten doen
Smorgens y'all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |