Ik had ook al van de restaurateurs van het Paleis op de Dam gehoord dat daar opmerkelijk veel nokpannen verdwenen waren. Nu begrijp ik pas waarom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
Ik uitte slechts een vermoeden, scrutinizer. Jij kwam met de allesbepalende schriftelijke bron.
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
Blijf nog wel last houden.Merk het als de pijnstiller bijna is uitgewerkt. Maar het is ook door de pijnstillers dat ik het kan uithouden.
Eergisteren naar Kaakchirurg geweestquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:11 schreef Gellius het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer, maar ik dacht 't niet.
Ik dacht aanvankelijk aan Judy Garland. Maar die zou nooit zo poseren, me dunkt, en daarom begon ik te twijfelen. Het is hoe dan ook een vrouw die wat in huis heeft - en dat weet ook. Type Rita Hayworth, dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Dit is wel een schokkende foto voor die tijd.
Knap.lGarland was idd meer van het kuize.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk aan Judy Garland. Maar die zou nooit zo poseren, me dunkt, en daarom begon ik te twijfelen. Het is hoe dan ook een vrouw die wat in huis heeft - en dat weet ook. Type Rita Hayworth, dus.![]()
Mijn broer was met me meegegaan. Ter ondersteuning. We hebben die grap dus al gemaaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Tong, wat denk je van Olvarit? Gewoon slurpen.
Ik denk pyl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk een suikerspinmachine?
Bij een oud-Hema chef,smaken die balletjes wel.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net gehaktballetjes van de HEMA gegeten. Die kan ik omdat ze zo klein zijn makkelijk aan de rechterkant knauwen. En het was nog lekker ook
Acteur, wereldberoemd regisseur, voormalig wonderkind, echtgenoot van Rita Hayworth, spannende verhalenverteller, sigarenroker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dan mag pyl een hintje geven.
Ik had al een hint gegevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dan mag pyl een hintje geven.
Volgens mij is hij wel es eerder geplaatstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef wyccie het volgende:
Maar zo herkenbbaar was hij toch helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |