quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef thaleia het volgende:Maar doe maar niet trouwens, het lijkt me echt een verschrikkelijk vak om te geven. Ik las een keer zo'n column van een ex-leraar Nederlands die ermee stopte omdat al het mooie van het vak Nederlands is kapotgereguleerd en in plaats van een mooi klassegesprek houden over de bedoeling van een bepaald stukje uit een mooi boek ben je nu als leraar bezig met het 'afvinken' van tientallen bij elkaar gewikipedia'de leesdossiers.
Psies!
'Meester' op een basisschool heeft me altijd veel leuker geleken, maar ook daar ben je volgens mij meer bezig met alle rompslomp eromheen dan met lesgeven. Bovendien, om nu nog zo'n hele pabo te gaan doen...
quote:
Heb je niet binnenkort even vakantie ofzo? Een weekje in de herfst? We krijgen ongetwijfeld een prachtige nazomer.
Maak je geen zorgen, eind september gaan mijn vrouwtje en ik lekker een weekje chillen op Kos!
![]()
En voor wie het interesseert: a.s. vrijdag om 9.15 heb ik dat tentamen codicologie/paleografie. Het aller- allerlaatste tentamen van mijn studie en trouwens ook de aller- allerlaatste kans om die studie überhaupt nog af te maken.