abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52360683
Wat jij daar schrijft in het OUD forum is helemaal waar, thaleia. En het is ook een beetje hopeloos.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:43:03 #272
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52360752
OUD
pi_52360856
Lienekien, Noortje maakt er nu een sport van om zich steeds op nieuwe plekjes te verstoppen. Ik loop dan een beetje gefrustreerd door het huis heen te dwalen: 'waar is ze? ze zal toch niet toch per ongeluk naar buiten zijn?' Om haar dan ineens op een onmogelijke plaats te zien, en dan heeft ze dus letterlijk deze blik: .
pi_52361015
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef thaleia het volgende:
Ik heb dat met bier
Ik heb dat met wijn èn bier.
pi_52361043
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef mane het volgende:
Wat jij daar schrijft in het OUD forum is helemaal waar, thaleia. En het is ook een beetje hopeloos.
Mijn vakantie duurt OOK te lang, mane. Ik mis m'n collega's en m'n klasje, het is misschien belachelijk maar het is zo. En met die zeeen van tijd die ik heb denk ik: "weet je wat, ik ga eens even wat op het forum lezen", en dat moet ik helemaal niet doen, want lezen betekent in mijn geval "het niet kunnen laten om te reageren", en dan besteed je weer een half uur van je leven aan het intikken van een bericht dat nergens goed voor is.

Kijk dat gezwam hier, dat is leuk en gezellig enzo en je tikt het in een halve minuut in. Maar alles wat ik ooit heb ingetikt in POL, OUD of NWS beschouw ik als een dramatische verspilling van m'n tijd.

Ik ga douchen
pi_52361085
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef thaleia het volgende:
en m'n klasje
Ik heb ze momenteel zelfs als desktopachtergrond

Ik heb het ook met wijn en bier, Gellius, maar dat durfde ik niet te posten
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:59:33 #277
15967 Frollo
pi_52361220
Ik wil ook vakantie!
pi_52361266
Ze zitten te springen om eerstegraads leraren Nederlands, F
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:01:00 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52361269
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef mane het volgende:
Lienekien, Noortje maakt er nu een sport van om zich steeds op nieuwe plekjes te verstoppen. Ik loop dan een beetje gefrustreerd door het huis heen te dwalen: 'waar is ze? ze zal toch niet toch per ongeluk naar buiten zijn?' Om haar dan ineens op een onmogelijke plaats te zien, en dan heeft ze dus letterlijk deze blik: .
Foto's!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:02:38 #280
15967 Frollo
pi_52361321
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef thaleia het volgende:
Ze zitten te springen om eerstegraads leraren Nederlands, F
Dat trekt me niet echt, sorry.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:03:00 #281
15967 Frollo
pi_52361335
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Foto's!
Idd! Foto's van schattige poesjes willen we!
pi_52361379
Maar doe maar niet trouwens, het lijkt me echt een verschrikkelijk vak om te geven. Ik las een keer zo'n column van een ex-leraar Nederlands die ermee stopte omdat al het mooie van het vak Nederlands is kapotgereguleerd en in plaats van een mooi klassegesprek houden over de bedoeling van een bepaald stukje uit een mooi boek ben je nu als leraar bezig met het 'afvinken' van tientallen bij elkaar gewikipedia'de leesdossiers.

Heb je niet binnenkort even vakantie ofzo? Een weekje in de herfst? We krijgen ongetwijfeld een prachtige nazomer.
pi_52361416
Goed plan, ik heb dat dode paard nog op m'n netvlies staan in combinatie met een akelige prikkeldraad-verhaal over Samantha.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:09:58 #284
15967 Frollo
pi_52361567
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef thaleia het volgende:
Maar doe maar niet trouwens, het lijkt me echt een verschrikkelijk vak om te geven. Ik las een keer zo'n column van een ex-leraar Nederlands die ermee stopte omdat al het mooie van het vak Nederlands is kapotgereguleerd en in plaats van een mooi klassegesprek houden over de bedoeling van een bepaald stukje uit een mooi boek ben je nu als leraar bezig met het 'afvinken' van tientallen bij elkaar gewikipedia'de leesdossiers.
Psies!
'Meester' op een basisschool heeft me altijd veel leuker geleken, maar ook daar ben je volgens mij meer bezig met alle rompslomp eromheen dan met lesgeven. Bovendien, om nu nog zo'n hele pabo te gaan doen...
quote:
Heb je niet binnenkort even vakantie ofzo? Een weekje in de herfst? We krijgen ongetwijfeld een prachtige nazomer.
Maak je geen zorgen, eind september gaan mijn vrouwtje en ik lekker een weekje chillen op Kos!

En voor wie het interesseert: a.s. vrijdag om 9.15 heb ik dat tentamen codicologie/paleografie. Het aller- allerlaatste tentamen van mijn studie en trouwens ook de aller- allerlaatste kans om die studie überhaupt nog af te maken.
pi_52361613
Sorry, geen foto's nu. Ik moet wijn drinken in de stad.

Vakantie hè.
pi_52365326
K_man: wat is een mooie stad om in oktober te bezoeken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_52365522
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hadden niet moeten liegen.
Ik geef je groot gelijk. Ik zou het niet pikken.
pi_52365530
Ik heet geen k_man maar ik raad tegenwoordig iedereen Madrid aan (niet alleen in oktober). Die musea
pi_52365556
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef thaleia het volgende:
Ik heet geen k_man maar ik raad tegenwoordig iedereen Madrid aan (niet alleen in oktober). Die musea
Maar ik wil jou bezoeken. .
pi_52365616
Een bezoeking
pi_52365626
Jongen stoot man aan in overvolle metro.
"Sorry!"
"GODVERDOMME".
"Wat nou?"
"Je stoot me aan!"
"Dan moet je niet met het OV gaan".
"Je moet je beter vast houden!"
"Ik maak zelf wel uit hoe goed ik me vast houd".
"Dat was al de tweede keer!"
"Stel je niet zo aan".
"Je moet je gewoon beter vast houden"!

De tram mindert vaart.
"Val toch dood", zegt de jongeman.
"Dankje!"

Jongen verlaat tram.
pi_52365636
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
Een bezoeking
Ja. Op bezoek.
pi_52365810
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef thaleia het volgende:
Wenen!
pi_52367004
Zomers raad ik je Madrid niet aan.

Hamburg schijnt erg leuk te zijn.
Aldus.
pi_52368385
Madrid in oktober is inderdaad best een goede keuze. Madrid ligt hoog, dus kan wel fris zijn. En regenen. Maar dat maakt niet zoveel uit, want op de regenachtige dagen duik je gewoon een museum in.

Hamburg is best een aardige stad, maar niet voor al te lang. Bovendien is het daar in oktober ook qua weer niet bepaald top.
pi_52368436
Marrakech is misschien ook nog een idee trouwens.
pi_52369831
Madrid staat hoog op mijn lijstje, alleen is mijn lief daar niet al te lang geleden nog geweest (die daar overigens ook lyrisch over is). Ik zit zelf te denken aan: Berlijn (want daar moet ik in hartje winter niet aan denken), Barcelona (ben ik nog nooit geweest ) of Istanboel (-bul?).

Wenen. Ik weet het niet, hoor. Waarom Wenen? En Hamburg???
pi_52370457
Ik heb van horen zeggen dat Hamburg Berlijn in het klein is, een erg leuke stad dus.
Aldus.
pi_52370529
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef Z het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Hamburg Berlijn in het klein is, een erg leuke stad dus.
Hamburg. Hmm. Nou ja, ik houd van weinig voor de hand liggende suggesties.

Gellius, heb jij misschien nog een fijn recept voor forel?
pi_52370739
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hamburg. Hmm. Nou ja, ik houd van weinig voor de hand liggende suggesties.

Gellius, heb jij misschien nog een fijn recept voor forel?
Ik weet het zo net nog niet, Claudia.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')