Ik heb dat met wijn èn bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef thaleia het volgende:
Ik heb dat met bier
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef mane het volgende:
Wat jij daar schrijft in het OUD forum is helemaal waar, thaleia. En het is ook een beetje hopeloos.
Ik heb ze momenteel zelfs als desktopachtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef thaleia het volgende:
en m'n klasje
Foto's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef mane het volgende:
Lienekien, Noortje maakt er nu een sport van om zich steeds op nieuwe plekjes te verstoppen. Ik loop dan een beetje gefrustreerd door het huis heen te dwalen: 'waar is ze? ze zal toch niet toch per ongeluk naar buiten zijn?' Om haar dan ineens op een onmogelijke plaats te zien, en dan heeft ze dus letterlijk deze blik:.
Dat trekt me niet echt, sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef thaleia het volgende:
Ze zitten te springen om eerstegraads leraren Nederlands, F
Psies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef thaleia het volgende:
Maar doe maar niet trouwens, het lijkt me echt een verschrikkelijk vak om te geven. Ik las een keer zo'n column van een ex-leraar Nederlands die ermee stopte omdat al het mooie van het vak Nederlands is kapotgereguleerd en in plaats van een mooi klassegesprek houden over de bedoeling van een bepaald stukje uit een mooi boek ben je nu als leraar bezig met het 'afvinken' van tientallen bij elkaar gewikipedia'de leesdossiers.
Maak je geen zorgen, eind september gaan mijn vrouwtje en ik lekker een weekje chillen op Kos!quote:Heb je niet binnenkort even vakantie ofzo? Een weekje in de herfst? We krijgen ongetwijfeld een prachtige nazomer.
Maar ik wil jou bezoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef thaleia het volgende:
Ik heet geen k_man maar ik raad tegenwoordig iedereen Madrid aan (niet alleen in oktober). Die musea![]()
Wenen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef thaleia het volgende:
Ik heet geen k_man maar ik raad tegenwoordig iedereen Madrid aan (niet alleen in oktober). Die musea![]()
Hamburg. Hmm. Nou ja, ik houd van weinig voor de hand liggende suggesties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef Z het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Hamburg Berlijn in het klein is, een erg leuke stad dus.
Ik weet het zo net nog niet, Claudia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hamburg. Hmm. Nou ja, ik houd van weinig voor de hand liggende suggesties.
Gellius, heb jij misschien nog een fijn recept voor forel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |