Waarom toch dat TTK?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom toch dat K&L?
Tijden veranderen,vandaar.quote:
Dit verhaal is grappiger als JAM het schrijft denk ik...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die hun buffel mee naar hun werk nemen? Gatverdamme, wat stinken die beesten. Je eetlust vergaat je volkomen als er een paar van die beesten in de kantine rondscharrelen. Ze vreten ook enorme hoeveelheden, schijten overal in nog grotere hoeveelheden en ze blokkeren de boel. Vanmiddag moest ik een belangrijk rapport kopiëren. Staat er dus pal voor het kopieerapparaat weer zo'n kutbeest. Geen beweging in te krijgen en natuurlijk geen spoor van de eigenaar.
Buffels.
Niet dat ik weet. Maar ik meende ergens in een LPT gelezen te hebben dat je 'm zou gaan kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Was hij onlangs op televisie dan?
Je onderschat de wetenschap. Misschien maken wij het niet mee, maar ooit zullen ze erachter komen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom de blauwborst de blauwborst heet zal altijd een raadsel blijven.
Op de ruiterpaden zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een verdwaalde bosruiter, daarentegen, laat zich juist verdacht vaak vinden in het bos.
Ja, dan ben je een naamgever en dan noem je jezelf naamgever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Aan de Bosruiter ligt het niet, dat is de kwaadste niet. Nee, neem dan 'de naamgevers'.
Klopt, dat nummer heb ik er ook even bij gepakt om Corio t/m Corelio uit over te typen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef Lienekien het volgende:
Daar stond laatst nog een aardig artikel over in Onze Taal. Ik heb wel eens een presentatie van een nieuwe naam meegemaakt. Daarin werd het hele proces weergegeven van hoe men tot de naam gekomen was. Dat was verbazingwekkend.
Ik heb 't gelezen met mijn eigen 'tak van sport' in het achterhoofd en dan is het proces voor die bedrijven toch wel een beetje anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, dat nummer heb ik er ook even bij gepakt om Corio t/m Corelio uit over te typen.
Zelden zo'n cryptische post gezien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't gelezen met mijn eigen 'tak van sport' in het achterhoofd en dan is het proces voor die bedrijven toch wel een beetje anders.
Dat 't toch anders is voor verschillende bedrijfstakken omdat er verschillende belangen zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zelden zo'n cryptische post gezien.
KPMG gaat anders prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
KGHSJKMCHS als bedrijfsnaam. Dat werkt. Nee, echt. Dat werkt.
Sinds de jaren 90 en dat was dan zo ongeveer ook de eerste representant van de nietzeggendenamentrend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Z het volgende:
Corus bestaat toch al jaren?
Klopt.quote:Alhoewel ze het in IJmuiden nog steeds over de Hoogovens hebben.
In het 'Wales'/'Welsch' betekent dat vast iets!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
KGHSJKMCHS als bedrijfsnaam. Dat werkt. Nee, echt. Dat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |