Waarom? Haar is mannelijk en niet vrouwelijk. Ik vind het logischer dat een man behaard is en een vrouw juist niet. Je denkt toch niet serieus dat ik zo'n wijf haar zin geef?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:16 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nja je verwacht wel dat een vrouw kaal is(neem ik aan, schaamhaar)kan een vrouw toch ook iets aan jou vragen. Het moet wel van 2 kanten komen toch!
Dumpen die handelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef PainDivine het volgende:
GVD, alle chicks zijn aant samen spannen, nu begint mn vriendin ook over full body wax O_O help!!!
ah.. nu komt de aap uit de mouw. Ik hoop voor je dat je een chick treft die precies zo over jou denkt. De kans dat je een vrouw tegen het lijf loopt die een afkeer van mannelijk lichaamshaar heeft, wordt gelukkig steeds groterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom? Haar is mannelijk en niet vrouwelijk. Ik vind het logischer dat een man behaard is en een vrouw juist niet. Je denkt toch niet serieus dat ik zo'n wijf haar zin geef?
buiten die waxsessie is ze best lief, dus nee dump dr nie zomaar, hoe kom ik er onderuit?quote:
Zeg dat je ertoe bereid bent, maar enkel via zo'n lasertherapie. Aangezien die dingen wel héél erg duur zijn kan ze dan wel de komende 5 jaar niet meer gaan shoppen omdat je het anders financieel niet kan redden? Als een vrouw het shoppen moet opgeven, kan je er véél voor in de plaats verkrijgen hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |