Dat kunnen ze niet zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb sinds gister een Hyves account, maar als ik me dan inlog en op zoek ga naar bepaalde mensen, dan zie ik vaak m'n naam staan op hun site in "vrienden".
Hoe kan dat? Ik wil gewoon ff rond kijken voor de fun, ze hoeven toch niet meteen te weten dat ik op hun site ben geweest.
Klacht: niet anoniem kunnen rondkijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef afcajos het volgende:
de persoon die als laatst online is geweest van jouw vrienden staat dus bovenaan.. dus als jij je inlogt kom je bij al je vrienden bovenaan te staan.
opgelost
slotje
Wel als ze eem premium acount hebben natuurlijk !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef afcajos het volgende:
de persoon die als laatst online is geweest van jouw vrienden staat dus bovenaan.. dus als jij je inlogt kom je bij al je vrienden bovenaan te staan.
opgelost
slotje
enne ze kunnen niet zien dat jij op hun hyves hebt gekeken
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef afcajos het volgende:
lol kun je dat zien als je premium acount heb?
kun je zien dat iemand zo'n acount heeft dan
Anders stop ik ook met mijn ex der hyves stalken
Mensen met een premium account doen dat, hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef fathank het volgende:
Wie gaat er nou betalen v oor Hyves.
DIE JIJ HEBT?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wel als ze eem premium acount hebben natuurlijk !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAaaaaaaaaaaa wat een goeiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
je kan je status toch op offline zetten?
Alsof jij ooit mensen hebt gesproken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef Renesite het volgende:
I krijg tegenwoordig hyves berichten als
"Hey! Wat doe jij nu hyven! Lang niet gesproken trouwens, hoe is het!"
Fuck.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Alsof jij ooit mensen hebt gesproken.![]()
![]()
Tennis is er een betere sport voorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:38 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders heeft dus geen HyvesAccount en doet ook niet aan badminton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |