daaaaaaag lieke als je met huub kapt sta je bij de volgende exit ronde buitenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Desii het volgende:
Lieke is dus Huub een beetje beu, als ik het goed begrijp.
2e half uur komt een vriendin van Lieke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
HUH? Lieke heeft maar een half uur?
ja want een vriendin van haar komt ook, en die heeft ook een half uur.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
Ze klaagt tegen haar moeder over de oneindige discussies die ze met Huub heeft.. tja.. daar draagt ze toch echt zelf aan bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Desii het volgende:
Lieke is dus Huub een beetje beu, als ik het goed begrijp.
ja, Lieke heeft er voor gekozen om het uur op te delen, straks een half uur haar vriendin.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
Wilde de vader niet dan? Want die zit wel achter..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, Lieke heeft er voor gekozen om het uur op te delen, straks een half uur haar vriendin.
Haar vader wil niet met DGK geassiocieerd worden, hij vindt het een te laag programma eigenlijk. Maar hij is wel trots op Lieke, aan de telefoon spreekt hij wel met Lieke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wilde de vader niet dan? Want die zit wel achter..
lieke wou dat huub na kwartiertje kwamquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub drinkt idd weer, eerste keer dat ik het live zie.
Ik denk dat hij beter Lieke en haar moeder hun momentje alleen kan gunnen.
Lieke heeft het zelf gevraagd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub drinkt idd weer, eerste keer dat ik het live zie.
Lieke heeft hem gevraagd of hij voor een gedeelte van de tijd bij het bezoek wilde zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |