Die covers van VI zijn sowieso altijd enorm lelijk, ook al 30 jaar precies hetzelfde ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Gelukkig heb ik het artikel met Pranjic gescand op internet gelezen, met zo'n cover wil je toch niet gezien worden bij de kassa!
ROFL.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verkoop Sneijder maar, 28 miljoen. Dan heb je 17 + 5 + 28 = 50 miljoen euro. Min de kosten van Suarez houd je dan 42 miljoen over.
Daarvoor koop je Van Persie, een betere speler als Sneijder[afbeelding] .
Dat lijkt me een realistisch idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verkoop Sneijder maar, 28 miljoen. Dan heb je 17 + 5 + 28 = 50 miljoen euro. Min de kosten van Suarez houd je dan 42 miljoen over.
Goed idee, en dan verkopen we de rest van de selectie zodat we zijn salaris kunnen betalenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij krijgt echt niet meer dan 4 miljoen daar denk ik zo... dus dan kan Huntelaar mooi opgeofferd wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goed idee, en dan verkopen we de rest van de selectie zodat we zijn salaris kunnen betalen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Doei Wesley. Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
Nee man, ik kan dan niet weg. Begin net in me 1e week van stage dan. Lekker lullig om meteen 3 vrije dagen op te nemen. Ik hoop dat ze overwinteren. Dan ben ik er zeker bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Apfel. het volgende:
seth ouwehoer niet zo slap. Heb je oook al praag geboekt?
Voor die schamele 24 miljoen? Volgens mij was de vraagprijs eerder al 30 miljoen en die zal eerder hoger geworden zijn dan lager de laatste weken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Doei Wesley. Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
Voor dit bedrag moet ajax het gewoon doen. Ze hebben het geld hard nodig met de leegloop die gedurende dit seizoen of in elk geval erna zal plaatsvinden.
Waar loop je stage, bij een brouwerij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man, ik kan dan niet weg. Begin net in me 1e week van stage dan. Lekker lullig om meteen 3 vrije dagen op te nemen. Ik hoop dat ze overwinteren. Dan ben ik er zeker bij.
Als hij zich door ontwikkeld en een goed EK speelt kan hij de clubs uitkiezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat Wesley een man van zijn woord is... die kan volgend jaar ook echt nog wel naar Madrid als ie zich zo blijft ontwikkelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |