Maar hij is verder zo fit als een hoentjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat maar zo...hij is eerst 3 weken nog geblesseerd
Dat had met die arbitragezaak te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef fuckbuddy het volgende:
8 Miljoen voor de gast betalen. En eerst roepen, NEE 3,5 is de max.
Leg uit, ze hebben infeite toch de vraagprijs betaald die FCG stelde?quote:
Laten we nu maar afwachten hoe het gaat. Barcelona speelt ook met 3 spitsen en geen echte links of rechtsbuiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
9 miljoen voor een linksbuiten die geen linksbuiten is.
Ja plus die bonus van een miljoen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
7,5 miljoen
Nog geen miljoen meer dan () Lazovic.
Ze hadden jou moeten halen als aanvaller. Sjemig zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, waar zie je mij Suarez en Sneijder vergelijken? Het feit dat ik beide namen gebruik om een punt te maken betekent niet meteen dat ik ze vergelijk. Misschien moet je eerst je VMBO afmaken voordat je probeert je in een discussie te mengen met mensen die beschikken over een I.Q. van meer dan 2 cijfers. Vertoon me sinds lange tijd weer een beetje in deze reeks en na een half topic is het me alweer duidelijk dat dit niet de plek is voor intelligente discussies.
Suarez kan ook altijd nog als vervanger van Huntelaar spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja plus die bonus van een miljoen..
Lazovic is gehaald als spits en is dat dan ook.
Als ik nog eens wat inboedel moet verkopen zal ik het aan jou proberen te slijten. Gegarandeerd de hoogste prijsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Met Suarez de voorrondes in...
Ik vind het echt een enorme lullo die gozer, en Ajax snap ik ook niet helemaal.
8 Miljoen voor de gast betalen. En eerst roepen, NEE 3,5 is de max.
En dan misschien nog een miljoen extra.
En nee, verder zal er (ondanks de vraag van de trainer) niets meer gekocht worden...
Ach, hij reageert misschien wat overdreven, maar dat het niveau hier niet echt hoog is klopt wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze hadden jou moeten halen als aanvaller. Sjemig zeg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is verder zo fit als een hoentje
Dat je niet meteen gaat roepen dat je 8 miljoen wil betalen. Laag beginnen enzo? Je weet toch wel iets van onderhandelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Leg uit, ze hebben infeite toch de vraagprijs betaald die FCG stelde?
Of ben ik nou gek?
8+1=9 en ze vroegen 9,5
Wat is de tactiek dan geweest?![]()
Volgens mij niet, anders hadden ze die wel gehaald in al die weken lijkt me.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Toch vraag ik me af OF van Geel wel een alternatief had?
Dat is het nooit geweest. Maar ik vind al het geklaag rondom die '8 miljoen' meer dan terecht, ook na alles wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, hij reageert misschien wat overdreven, maar dat het niveau hier niet echt hoog is klopt wel.
Ze kunnen toch moeilijk voor de rechtszaak al 8 miljoen gaan bieden? Stel dat Suarez die rechtszaak had gewonnen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Leg uit, ze hebben infeite toch de vraagprijs betaald die FCG stelde?
Of ben ik nou gek?
8+1=9 en ze vroegen 9,5
Wat is de tactiek dan geweest?![]()
Daar heb je wel een goed punt!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze kunnen toch moeilijk voor de rechtszaak al 8 miljoen gaan bieden? Stel dat Suarez die rechtszaak had gewonnen?
Hij heeft wel een punt. We roepen zelf dat ze onze spelers niet voor een schijntje mogen kopen maar als Groningen het doet is het huilen geblazen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze hadden jou moeten halen als aanvaller. Sjemig zeg.
Als je het zo bekijkt. En Feyenoord heeft zelfs nooit geweten dat Drenthe een middenvelder is. Voor het EK stelden ze 'm op als linksback, na 't EK was 'ie ineens linksbuitenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef Longmen het volgende:
Drenthe, die nog minder heeft laten zien dan Suarez, kost al 13, Een koopje dus die Luis
Tjah, ik vind het ook te veel. Maar er moest iemand komen, en er waren blijkbaar geen goeie alternatieven. En voor Babel is ook veel te veel betaald, dus daarom kan ik het nog enigszins begrijpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest. Maar ik vind al het geklaag rondom die '8 miljoen' meer dan terecht, ook na alles wat er is gebeurd.
Preciesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
Liever 8 miljoen op deze manier betalen, dan 6 miljoen dmv een arbitragezaak.
Maar goed, welkom Luis, geen geintjes uithalen en veel scoren, dan boeit het ons niet dat je zoveel hebt gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |