Ja dat vind ik echt kut. Ik vind wel dat ze nog in hem mogen investeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu komt Martin Fenin zeker niet meer.
Ik ook niet eigenlijk. Of misschien nog een vervanger van Davids.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gezien dit bedrag, verwacht ik eigenlijk geen verdere aankopen meer.
Dat was Babel ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar dit wordt dus 4-4-2? Want Suarez is geen linksbuiten.
Daar zal ie vast wel voor misgebruikt worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar dit wordt dus 4-4-2? Want Suarez is geen linksbuiten.
Maar Babel en Suarez zijn geen identieke spelers.quote:
Zucht, waar zie je mij Suarez en Sneijder vergelijken? Het feit dat ik beide namen gebruik om een punt te maken betekent niet meteen dat ik ze vergelijk. Misschien moet je eerst je VMBO afmaken voordat je probeert je in een discussie te mengen met mensen die beschikken over een I.Q. van meer dan 2 cijfers. Vertoon me sinds lange tijd weer een beetje in deze reeks en na een half topic is het me alweer duidelijk dat dit niet de plek is voor intelligente discussies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat jij Suarez en Sneijder vergelijkt is ook lachwekkend.
Klopt, maar Ajax kennende (zie Rosenberg) zullen hem daar wel neerzetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar Babel en Suarez zijn geen identieke spelers.
9 miljoen verspilling dus, of ze moeten 4-4-2 gaan spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kennende (zie Rosenberg) zullen hem daar wel neerzetten.
Was dat maar zo...hij is eerst 3 weken nog geblesseerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Met Suarez de voorrondes in...
Dat was ik nog vergeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat maar zo...hij is eerst 3 weken nog geblesseerd
Das ook weer kut, koop je wat om je posities te versterken, en helemaal met CL voor ogen, want dat telt en dan kan die gozer niet spelen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat maar zo...hij is eerst 3 weken nog geblesseerd
Tacktiek enzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Met Suarez de voorrondes in...
Ik vind het echt een enorme lullo die gozer, en Ajax snap ik ook niet helemaal.
8 Miljoen voor de gast betalen. En eerst roepen, NEE 3,5 is de max.
En dan misschien nog een miljoen extra.
En nee, verder zal er (ondanks de vraag van de trainer) niets meer gekocht worden...
7,5 miljoenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
9 miljoen voor een linksbuiten die geen linksbuiten is.
quote:Ajax contracteert Luis Suárez
Amsterdam, 09 aug 2007
Ajax en FC Groningen hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar Ajax. De aanvaller uit Uruguay tekent in Amsterdam een vijfjarig contract. Suárez moet nog medisch gekeurd worden.
Ajax betaalt Groningen direct ¤ 7,5 miljoen voor de overgang van de speler.
De 20-jarige Suárez kwam afgelopen seizoen uit voor FC Groningen. Daar maakte hij in 29 competitieduels tien doelpunten. Daarvoor speelde hij in Uruguay bij Nacional.
,,Mede op grond van de lange historische relatie tussen FC Groningen en Ajax zijn de clubs gedurende het gehele proces met elkaar in gesprek gebleven, hetgeen geleid heeft tot dit positieve resultaat”, aldus Maarten Fontein, algemeen directeur van AFC Ajax, en Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |