Op zich zie ik het hem ook wel doen omdat hij volgend jaar toch gegarandeerd weg kan en dan de clubs voor het uitkiezen heeft (Waarschijnlijk)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef MaxPower het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Madrid 30 miljoen biedt, Ajax het bod accepteert, maar Wesley vervolgens zegt: 'sorry, maar ik heb beloofd te blijven, dus ik blijf'.
Wat komt er nog boven Real Madrid dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op zich zie ik het hem ook wel doen omdat hij volgend jaar toch gegarandeerd weg kan en dan de clubs voor het uitkiezen heeft (Waarschijnlijk)
Op zich niets, maar dan heb je nog altijd een persoonlijke voorkeur misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat komt er nog boven Real Madrid dan?
Manchester, Milan. Dan houdt het wel op.
Als het volgend jaar de helft is mag je nog in je handjes knijpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
24 miljoen moeten ze natuurlijk direct doen, volgend jaar zal het de helft zijn anders. Sneijder is best te vervangen, wel moet er dan zeker iemand gehaald worden.
Xavi, Iniesta en Cesc zal ooit terugkeren. Ik denk dat hij dan beter naar Madrid kan gaan als hij elke week wil spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien vind hij Barcelona wel een mooiere club en wil hij daar een jaar op wachten.
.
Grappenmakerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij krijgt echt niet meer dan 4 miljoen daar denk ik zo... dus dan kan Huntelaar mooi opgeofferd worden.
Bedoel maar. Sneijder weg is niet direct een kutseizoen. Als je maar een acceptabele vervanger haalt voor hem. Voor een miljoen of 10 maximaal. Je kunt ook het systeem iets veranderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het volgend jaar de helft is mag je nog in je handjes knijpen.
Welke acceptabele vervanger kun je nog halen die direct beschikbaar is en in het systeem past?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bedoel maar. Sneijder weg is niet direct een kutseizoen. Als je maar een acceptabele vervanger haalt voor hem. Voor een miljoen of 10 maximaal. Je kunt ook het systeem iets veranderen.
Aissatiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welke acceptabele vervanger kun je nog halen die direct beschikbaar is en in het systeem past?
Moet kunnen voor 9 miljoen ofzo.quote:
Liever Riquelme dan Sneijder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
Laat ik eens iets totaal onwaarschijnlijks roepen: Sneijder verkopen en dan een jaartje Riquelme huren van Villarreal, die gast heeft ook nog steeds geen nieuwe club.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet kunnen voor 9 miljoen ofzo.
Dan halen we gelijk Milevsky en Delgadoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
Laat ik eens iets totaal onwaarschijnlijks roepen: Sneijder verkopen en dan een jaartje Riquelme huren van Villarreal, die gast heeft ook nog steeds geen nieuwe club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |