Link naar origineel artikel + foto:quote:Amy Winehouse halfnaakt over straat
AMSTERDAM - Amy Winehouse is afgelopen weekend halfnaakt op straat aangetroffen! De verwarde zangeres, slechts gekleed in jeans en BH, was ergens naar op zoek.. Misschien zocht ze een van haar tanden?
Amy had net een feestje bij vrienden gehad toen ze mompelend naar buiten liep, meldt The Sun. Haar vrienden wisten niet goed wat ze er van moesten maken: ,,Amy liep rond half zes s´ochtends naar buiten de kou in, op zoek naar iets. Ze mompelde wat onverstaanbaars en gedroeg zich erg vreemd" , weet een bron te melden.
Amy Winehouse heeft al haar Britse concerten afgezegd en zal ook in 2008 voorlopig niet optreden. Met echtgenoot Blake Fielder Civil achter de tralies lijkt de zangers verder in de goot te zakken..
Amy is altijd de weg kwijt dus altijd aan het zoekenquote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef bloodymary het volgende:
Waarom zou ze dan haar tanden zoeken, was ze die kwijt of zo?
Mja, daar heb je ook wel een punt denk ik, maar de paparazzi van nu gaat ook wel heel anders om met sterren danin de tijd van Janis Joplin. De paparazzi zijn er altijd en overal en maken van elke scheet die je laat, een foto bij wijze van spreke.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat ze de nieuwe Janis Joplin is, qua tragiek.
Maar Joplin ging waardiger, ondanks diezelfde drank en drugs. Joplin wist nog een mythe te scheppen.
Winehouse is zo langzamerhand gespeend van elk vleugje sterrendom, mystiek of persoonlijkheid. Het is zo genant allemaal.
precies, ik denk dat als dat anders was geweest de mythes van menige ster toen wat minder 'romantiek' bevat hadden.. die vulden we immers zelf in en aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:12 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mja, daar heb je ook wel een punt denk ik, maar de paparazzi van nu gaat ook wel heel anders om met sterren danin de tijd van Janis Joplin. De paparazzi zijn er altijd en overal en maken van elke scheet die je laat, een foto bij wijze van spreke.
bronquote:Amy Winehouse: There Are No Words
Posted Dec 6th 2007 12:34PM by TMZ Staff
Filed under: Train Wrecks, Music, Wacky and Weird, Amy Winehouse
London lady soul singer Amy Winehouse left home after powdering her nose (left) and was chauffeured to her first party stop -- where along the way, she decided that she'd change her pants (right) -- leaving paparazzi gaping at the half-naked, gap-toothed, beehived, lovelorn wreck.
After an evening of entertainment it appears that Wino lost her keys, and had to get back into her home, not by ringing for Jeeves, but by sliding under the gate.
Sources tell us she made it.
Miss Winehouse got six Grammy noms today. Hopefully, it'll give her something to live for.
Ik denk dat papa Mitch vergeet eens bij zichzelf te rade te gaan, met zo'n zelfdestructieve dochter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:37 schreef female81 het volgende:
Papa Mitch Winehouse raakte buiten zichzelf toen hij hoorde van het bezoek, meldt de krant The Sun. Hij vreest dat Doherty niet bepaald het juiste gezelschap is voor zijn zo zwak in haar schoenen staande dochter.
Telegraafquote:Haar laatste witte kerst?
Amy Winehouse zoekt hulp
AMSTERDAM - Amy Winehouse is haar verslavingen eindelijk beu. Ze wil na de kerst wél naar rehab.
Haar man Blake Fielder-Civil zit momenteel in de bak, en Amy wil hem na zijn vrijlating goed kunnen ondersteunen en helpen. Om dat te kunnen doen moet ze wel afgekickt en drugvrij zijn, dus na kerst laat ze zich eindelijk opnemen.
Een kennis van Amy zegt; "Amy is niet achterlijk, ze heeft alleen veel stress op dit moment. Ze weet dat ze niet zo door kan gaan, maar ze zou het niet aankunnen op nu af te kicken omdat haar man nog in de gevangenis zit. Als hij weer af en toe naar huis mag wil ze beginnen met afkicken zodat ze hem kan bijstaan als hij vrijkomt." Blake moet dan namelijk wéér voor de rechter verschijnen wegens drugs-gerelateerde vergrijpen.
Lekker makkelijk zo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat papa Mitch vergeet eens bij zichzelf te rade te gaan, met zo'n zelfdestructieve dochter.
Zo word je niet geboren, lijkt me.
quote:
De moeder van Herman Brood is een schatje hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat papa Mitch vergeet eens bij zichzelf te rade te gaan, met zo'n zelfdestructieve dochter.
Zo word je niet geboren, lijkt me.
Bep Brood is al jaren dood. Maar het was inderdaad een heel lief mens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De moeder van Herman Brood is een schatje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |