o god....quote:
Ik vind 'r een bolle kop hebben. (Lilly dan hè)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:49 schreef Puckzzz het volgende:
zo fucking dun en dan toch nog kuiltjes in je wangen!!
ja maar da's dus alleen haar kop.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 'r een bolle kop hebben. (Lilly dan hè)
Sinds de photoshop bestaat denk ik altijd bij dat soort foto's dat er mee geknoeid is. Das wel zo rustig zo'n gedachte en als ze echt van die spillepootjes heeft, dan staat ze voor een duivels dilemmaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar da's dus alleen haar kop.
heb je die luciferhoutjes gezien die ze benen noemt?
bronquote:Amy Winehouse gearresteerd in Noorwegen
BERGEN - Zangeres Amy Winehouse en haar man Blake Fielder-Civil zijn in het Noorse Bergen opgepakt voor het bezit van drugs. Dat meldde het Duitse persbureau DPA vrijdag.
Volgens een Noorse radiozender trof de politie tijdens een doorzoeking van hun hotelkamer een onbekende hoeveelheid verdovende middelen aan.
De populaire jazz- en soulzangeres trad eerder deze week op in Berlijn en Hamburg. Naar verluidt had ze ook daar moeite op haar benen te blijven staan onder invloed van alcohol en drugs.
Het is niet bekend of door de arrestatie geplande optredens afgezegd moeten worden.
Kliniek
Winehouse kampt al tijden met een drank- en drugsverslaving. In augustus liet ze zich samen met haar echtgenoot opnemen in een kliniek, maar daar bleef ze slechts 48 uur.
Je hebt geen zin in een topic dat de komende tien jaar gaat vollopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan evt. een 'Amy Winehouse Flatteus Op de Kiek'-topic beginnen.
Ik ben gehard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een topic dat de komende tien jaar gaat vollopen?
bronquote:Amy Winehouse in Amsterdam!
AMSTERDAM - Of Amy Winehouse vanavond daadwerkelijk gaat optreden in de Heineken Music Hall blijft afwachten, maar ze is in elk geval in de buurt.
Vanmiddag werd ze gesignaleerd toen ze een boodschapje deed bij een grote supermarkt op de Ferdinand Bolstraat. Uiteraard onder bewaking van twee zware jongens.
Dat mensen desondanks sceptisch blijven of het geplande optreden van vanavond is logisch. Haar optreden op Pinkpop 2007 zegde ze af omdat ze ladderzat was en North Sea Jazz liet Amy Winehouse (24) aan zich voorbij gaan omdat ze oververmoeid zou zijn.
Toch lijkt het erop dat de verslaafde zangeres dit keer wel eens in ons land zal optreden. Ondanks dat ze vorige week nog werd opgepakt in Noorwegen wegens drugsbezit.
bronquote:Amy Winehouse sjort ietswat wankel aan kleding
AMSTERDAM - Haar optreden op Pinkpop 2007 zegde ze af omdat ze ladderzat was en North Sea Jazz liet Amy Winehouse (24) aan zich voorbijgaan omdat ze oververmoeid zou zijn. Vorige week werd de Britse soulzangeres in Noorwegen opgepakt wegens drugsbezit. Maandagavond verscheen ze echter, ietwat wankel, op het podium van de Heineken Music Hall.
Rond half tien, een uur later dan aangekondigd, verscheen Winehouse op het podium, verwoed sjorrend aan haar kleding. „Ik wou dat ik ondergoed had aangetrokken”, riep ze het publiek toe.
Winehouse staat erom bekend dat ze genotsmiddelen maar moeilijk kan laten liggen. Haar grootste hit Rehab (afkickkliniek) gaat over haar drankzucht. Mensen in haar omgeving proberen haar om die reden in een kliniek te laten opnemen, maar zij zegt steeds 'nee'. Deze single is afkomstig van haar tweede album Back To Black, dat ze in 2006 uitbracht. Andere nummers van dat album zijn You Know I'm No Good en Tears Dry On Their Own.
In februari van dit jaar trad de zangeres nog op in Paradiso Amsterdam, maar daarna kwam ze haar afspraken in Nederland dus niet na. Op Pinkpop werd zij vervangen door Krezip, die hun act begonnen met een onverwachte cover van het nummer Rehab. Op 15 juli liet ze op het laatste moment weten dat ze het festival North Sea Jazz in Rotterdam toch niet zou aandoen. De organisatie regelde Marcus Miller als vervanger en ook hij improviseerde een spetterende act rond het nummer Rehab. Hij werd toen bijgestaan door artiesten als Candy Dulfer.
Inspiratie voor haar nummers haalt Winehouse uit de muziek van meidengroepen uit de jaren '50 en '60. Ze schrijft haar liedjes grotendeels zelf en ze heeft inmiddels flink wat prijzen voor haar werk gekregen. Ook in Nederland krijgt ze veel waardering en daarom is haar optreden in de Music Hall (capaciteit 5000 mensen) uitverkocht.
je portemonnee in de gaten houden dus als je daar weer heengaat. fucking junksquote:
Wie, ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me is geweest. Hij vond het geweldig
Waarom ben jij niet gegaan? Bang dat ze niet op zou komen dagen?quote:
Ze hebben daar geen internet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet gegaan? Bang dat ze niet op zou komen dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |