Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig gaat het volgens eigen zeggen prima, dus.
quote:Prive
do 30 aug 2007, 12:14
Amy: ’Een baby is dé oplossing’
AMSTERDAM - Amy Winehouse denkt dé perfecte oplossing te hebben gevonden voor haar verslaving: zo snel mogelijk moeder worden. "Zo kunnen Blake en ik alle problemen achter ons laten."
Amy Winehouse niet aanwezig bij MTV Video Music Awards
Amy Winehouse.
Foto: EPA
De zangeres is eerder deze week met vriend Blake Fielder-Civil naar een vakantieoord gevlucht om bij te komen. De twee hielden het nog geen week uit in de afkickkliniek waar zij eerder deze maand verbleven.
"Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Amy is ervan overtuigd dat ze een geweldige moeder zal zijn en ze heeft ook vertrouwen in Blake", vertelt een vriend van het stel aan de Daily Star. "Het zou me niets verbazen als ze voor het einde van dit jaar zwanger is."
Volgens bronnen zijn Winehouse en Fielder-Civil al flink aan het oefenen. "Ze liggen veel op het strand, maar kunnen niet van elkaar afblijven. In de loop van de middag lopen ze meestal terug naar het appartement en het is overduidelijk wat ze daar gaan doen..."
Het is niet te hopen zegquote:
ik vind haar daar eigenlijk ook wel triest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ihFzr8QPfOg&mode=related&search=
Amy in iets betere tijden en grappig. Nu is ze triest maar daar was ze nog even grappig.
dat schijnt door ondervoeding te komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:23 schreef deedeetee het volgende:
Waarom heeft die magere spriet zo'n bolle buik ?
We hebben een C, We hebben een R, We hebben een A, We hebben een C, We hebben een K!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiendag, dat ziet er niet best uit. (wat een understatement)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |