Holy fuckquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Nuna het volgende:
Even het topic opfleuren met wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm with ya!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef conleche het volgende:
...ik wil de zwarte bijenkorf weer terug
Geinig gedaan, dat verval zo achter elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef milagro het volgende:
Behold Amy door de jaren maanden heen :
Ja ok, maar ik bedoel zoals ze er uitziet tegenwoordig. In 2004 was ze nog gewoon een sexy lekker ding...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef Scandalous het volgende:
Extra sausjes meenemen van de mac natuurlijk
Of gewoon haar drugs afpakkenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Ik zou zo graag willen dat iemand die troela op een kappersstoel gooide, iets leuks van dat kapsel zou maken en die vreselijke make-up zou veranderen.
Nog een paar uit dezelfde serie..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef remlof het volgende:
Amy, Amy, Amy, wat doe je?
quote:Ojee, voor wie dacht dat het weer wat beter ging met Amy Winehouse (err, wie dan?) is er beroerd nieuws. Wino is door The Sun betrapt terwijl ze aan een crackpijp lurkt. En crack mensen, is geen goede raadgever voor wat ook. In het filmpje op de site van de tabloid is te zien hoe ze slecht uit haar woorden komt en aangeeft dat ze zes tabletten valium naar binnen heeft gewerkt om enigszins bij de mensen te komen.
Dat van die crack hoorde ik voor het eerst..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
So much for sobriety.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |