Je bent in ieder geval wel grappig als je frust bentquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:14 schreef Grimm het volgende:
Fucking hell...ik mag ook wel n's een leuk serieuse vrouw tegen komen, ik ben een beetje van het wahee-ik-ben-vrijgezel-gevoel af
Wat bedoel je met om te buigen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee...nooit....ik luister eigenlijk altijd muziek die m'n stemming versterkt, en nooit muziek met als doel m'n stemming om te buigen...
Ehm, ik hou de boot tegenwoordig af dus dat kan het nu niet meer zijn. Maar voor een paar maanden geleden ging het inderdaad wel zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijkend naar de Joey uit het verleden. Ik koos altijd een meisje uit die onder die indruk van mij was (), zodat ik een lichtelijke overhand had waardoor ik wist dat t vreemdgaan nooit zou uitkomen...
Makkelijk te manipuleren dus...
ok...ombuigen hoeft natuurlijk niet meteen een haarspeldbocht te betekenen, maar kan ook een flauwe bocht omhoog zijn...maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:59 schreef JoeyT het volgende:
Wat bedoel je met om te buigen?
Ik heb t er niet over dat je eerst een verdrietig hoopje bent en na de muziek je geweldig voelt. Ik heb t ook niet over normaal in de stemming komen. Ik bedoel gewoon letterlijk zoals in de sport je klaarstomen voor het volgende 'gevecht'. Je focussen op wat komen gaat.
Met welke FOK!ker ga je daten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ehm, ik hou de boot tegenwoordig af dus dat kan het nu niet meer zijn. Maar voor een paar maanden geleden ging het inderdaad wel zo.
Aangezien de persoon in kwestie mee kan lezen is het inderdaad onverstandig om nu al te laten blijken dat hij het al voor elkaar heeft, indien dat in je gedachte afspeelde. Maar goed, je zal wel zien in welke stand je lippen zijn morgen avond/nacht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
my lips are sealed. Maar die gaat morgen niet veel kans maken op zelfs een zoen.
Originalquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:24 schreef OldJeller het volgende:
Probeer 'Eye of the tiger'.
Right Said Fred - I'm Too Sexyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef JoeyT het volgende:
Probeer Gravel Pit van Wu Tang Clan, om de holbewoner wat naar boven te komen.
Die CD heb ik nogquote:
Mika is idd interessant om te gebruiken als je als man zijnde wilt aanpappen met een manquote:
Okay, hier dan speciaal eentje voor jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef JoeyT het volgende:
Mika is idd interessant om te gebruiken als je als man zijnde wilt aanpappen met een man![]()
Remember what Old Dirty said: ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Original
Probeer Gravel Pit van Wu Tang Clan, om de holbewoner wat naar boven te komen.
2unlimited met de viool?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, hier dan speciaal eentje voor jou
Hahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef OldJeller het volgende:
MNR, wees gerust, het gaat om de energie, positieve energie.
Verder kijken dan je neus lang is. Bovendien vind ik niet de zang, maar de krachtige viool het mooist (bijv. Toccata und Fugue), you diehard commercial man.quote:
Naja Vanessa Mae is ook wel lekker commercieelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Vleier...
[..]
Verder kijken dan je neus lang is. Bovendien vind ik niet de zang, maar de krachtige viool het mooist (bijv. Toccata und Fugue), you diehard commercial man.
...en dat van een man die een cd van Right Said Fred heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mika is idd interessant om te gebruiken als je als man zijnde wilt aanpappen met een man![]()
Doet me denken aan de Fugees. Ready or notquote:
Hehe misschien was ik op mn 12e nog niet overtuigd van mn seksuele geaardheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat van een man die een cd van Right Said Fred heeft![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |