Met wie ga je eigenlijk? Een fokker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehehe, er komen echt geen verhalen over zoenen of neuken of wat dan ook. Wacht maar af, deze nieuwe levensstijl bevalt me veel beter want mensen gaan ineens hun best doen (op hun eigen vaak kneuzerige of aandoenlijke wijze).
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Met wie ga je eigenlijk? Een fokker?
Hmm, dat weet ik niet, ik heb hem natuurlijk nooit IRL gezien. Op foto's kun je nooit zo goed af gaan, vind ik. Misschien is het wel een kutgast, dat kan maar zo. Dan laat ik me gewoon vollopen (op zijn kosten uiteraard) en strompel ik naar de laatste trein. Zonder te zoenen.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet, ik heb hem natuurlijk nooit IRL gezien. Op foto's kun je nooit zo goed af gaan, vind ik. Misschien is het wel een kutgast, dat kan maar zo. Dan laat ik me gewoon vollopen (op zijn kosten uiteraard) en strompel ik naar de laatste trein. Zonder te zoenen.![]()
Er zijn zat mannen die zich wel opwerpen als sugardaddy. Meestal laat ik het dan al voor wat het is want dan willen ze neukuh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je als man alles (drankjes e.d.) direct voor een vrouw die je net kent gaat betalen ben je al behoorlijk hopeloos bezig.
Je moet geen sugardaddy zijn, just be her daddy.
....dit in tegenstelling tot de mannen die niet betalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Er zijn zat mannen die zich wel opwerpen als sugardaddy. Meestal laat ik het dan al voor wat het is want dan willen ze neukuh!![]()
Ja abbadon niet alle mannen willen met vrouwen neukenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
....dit in tegenstelling tot de mannen die niet betalen![]()
ik ben ook zo naief...soms vraag ik me af hoe ik de dag doorkom, echt waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja abbadon niet alle mannen willen met vrouwen neuken. Sommige doen t liever met mannen
.
Kijkend naar de Joey uit het verleden. Ik koos altijd een meisje uit die onder die indruk van mij was (quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hey, ik vraag me trouwens onderhand wel af waarom er alleen bezette mannen achter me aan zitten. Waarom verkiezen mannen mij als ze vreemd willen gaan?
Newbie ben jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef MNR het volgende:
Wauw... dat is wel eerlijk van je dat je dat hier post
LOL!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef JoeyT het volgende:
Newbie ben je![]()
![]()
Mn Joey reeksen liepen altijd als een trein![]()
Ik pep mezelf eigenlijk nooit op voor een date. Wel een aantal keer meegemaakt dat ik verschrikkelijk zenuwachtig was. Om de onrust uit me te laten ontsnappen, bel ik een maatje of vriendin van me (die dan hartelijk lachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me afvraag is het volgende: Gebruiken jullie muziek om jezelf op te peppen voor een date of voor een avondje versieren?
Ik gebruikte altijd muziek om mezelf een beter en zekerder gevoel te geven. Net zoals je bij sporten doet. Even een nummer opzetten waardoor je alles kan geven. Dit doe ik trws bij bijna alles, ook als ik bv een presentatie geef. Het geeft je een soort van onoverwinbaar gevoel.
Of drankjes voor iemand die je in principe niet wil versieren maar wel gaat betalen omdat ze knap is of omdat je haar stiekem toch leuk vind of weet ik het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je als man alles (drankjes e.d.) direct voor een vrouw die je net kent gaat betalen ben je al behoorlijk hopeloos bezig.
Je moet geen sugardaddy zijn, just be her daddy.
Niet dat soort nummers, daar val ik van in slaap.. Maar wel met een hoog BPM of zo? Iig zodat je je actief voeltquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik me afvraag is het volgende: Gebruiken jullie muziek om jezelf op te peppen voor een date of voor een avondje versieren?
nee...nooit....ik luister eigenlijk altijd muziek die m'n stemming versterkt, en nooit muziek met als doel m'n stemming om te buigen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef JoeyT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |