Ben je altijd zo nieuwsgierig? Ondanks dat je niet zoveel met vrouwen gemeen hebt zoals je zegt, ben je wel net zo nieuwsgierig.quote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:44 schreef Shitonya het volgende:
nieuwschierig.. met vlagen. Hangt er vanaf over wat het gaat of mogelijk kan gaan
hm. vreemde stelling... je noemt 2 alternatieven waarvan er één niet bestaat omdat je altijd nog de hand aan jezelf kan slaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef oddman het volgende:
Het niveau van dit topic is weer tot gedaald tot nabij het absolute minimum (bedankt, dawg).
Dus, tijd voor een stelling:
Beter geen seks dan slechte seks.
Mee eens? Niet mee eens? Vertel!
Eigen opvatting:
Eigenlijk zit ik nooit zonder, ik heb altijd nog de autoerotiek. En da's beter dan slechte seks waar allemaal onwelriekend vrouwspul aan hangt.
Om het maar even plastisch te zeggen.
1. Goed punt, goede seks herkennen door slechte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef Shitonya het volgende:
Sinds wanneer behoor ik tot "allemaal" dawg
Beter geen seks dan slechte seks?
Liever slechte seks, want anders herken en waardeer je de keren dat je goede seks hebt niet meer.
Dat je nooit zonder seks zit is trouwens totaal irrelevant m.b.t deze stelling dus ik veronderstel dat je de vrouwelijke fokkertjes wilde laten weten dat je een ervaren minaar bent in bed?
Nou, voor sommigen geldt het misschien niet dat de aap / mossel een pak slaag geven beter is dan slechte sex.ik had daar duidelijker in moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hm. vreemde stelling... je noemt 2 alternatieven waarvan er één niet bestaat omdat je altijd nog de hand aan jezelf kan slaan?
As for me: als de sex bij voorbaat belooft slecht te zijn, dan bedank ik feestelijk. Dan maar geen sex.'t Moet wel leuk blijven allemaal.
(in mijn definitie wordt hier dus 'sex met zijn tweeën' bedoeld, en bij 'geen sex' is er dus de door jou aangehaalde uitwijkmogelijkheid naar het Oudhollandsch Karnen.)
Lieber Schatz, noem jij masturbatie "seks"?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef oddman het volgende:
[..]
1. Goed punt, goede seks herkennen door slechte.
2. Lieber Schatz, ge hebt mij verkeerd begrepen. Die seks waar ik nooit zonder zit dat is autoeroticisme, ofwel de hand aan jezelf slaan of andere kleurrijke synoniemen die men in andere subfora bedenkt.
Toch wel schattig dat je het idee had dat ik aan het opscheppen was tegenover je.
[..]
Nou, voor sommigen geldt het misschien niet dat de aap / mossel een pak slaag geven beter is dan slechte sex.ik had daar duidelijker in moeten zijn.
Bij deze:
Slechte sex of geen sex (met caveat dat sex per definitie met z'n tweeën is)?
Onterecht en volgens vorige post gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Lieber Schatz, noem jij masturbatie "seks"?![]()
Nou ja ging niets mis hoor, het was heel gezellig had alleen wat closer willen zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Abbadon het volgende:
what went wrong, mrbox?
Uhm het was niet het eerste uitje met haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
had je al gedacht dat je na één etentje al kans had gehad op een hete nacht of zo![]()
Wowwww... Naughty hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bios staat gelijk aan zoenen.. meestal
Kga toch voor de slechte seks dan. Op een gegeven moment ga je het ook mooier in je hoofd maken. Zit je 2 weken zonder seks ben je geil. Is het meisje in je hoofd ook helemaal geweldig geworden. Neuk je met dr en op t moment dat je klaarkomt denk je... GODDAMN hoe krijg ik dr zo snel mogelijk weg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef oddman het volgende:
Bij deze:
Slechte sex of geen sex (met caveat dat sex per definitie met z'n tweeën is)?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Je druk maken over vrouwen is zooo 1999
Also agrees.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef thaleia het volgende:
I'm with Lips als het om 'uit eten met een date' gaat. Ik vind niets erger dan onprettige situaties waarbij je niet met goed fatsoen direct weg kunt omdat de ander het kennelijk niet zo onprettig vindt. Iew.
Ook mee eens.quote:Qua do's en don't's: als het klikt kun je nauwelijks iets fout doen hoor, en als het niet klikt kun je weinig goed doen.
Geen seks. Heb al eerder gepost: heb het zo gehad met oppervlakkige seks, seks om de seks.. Dat is wel leuk voor het moment (ja 'wel leuk' want zo fantastisch is het niet) en naderhand heb je helemaal een smerig gevoel. Ja, in bed merk je wel of een kerel je echt leuk vindt of niet. Dat is zo (voor mij dan). En tbh heb ik t zo gehad, dat een kerel me niet eens meer kan verleiden, seks maar dat geldt ook voor zoenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef oddman het volgende:
Dus, tijd voor een stelling:
Beter geen seks dan slechte seks.
Mee eens? Niet mee eens? Vertel!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan heeft ie er geen gras over laten groeien.
dus oppervlakkige sex = slechte sex?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:08 schreef MNR het volgende:
Geen seks. Heb al eerder gepost: heb het zo gehad met oppervlakkige seks, seks om de seks.. Dat is wel leuk voor het moment (ja 'wel leuk' want zo fantastisch is het niet) en naderhand heb je helemaal een smerig gevoel. Ja, in bed merk je wel of een kerel je echt leuk vindt of niet. Dat is zo (voor mij dan). En tbh heb ik t zo gehad, dat een kerel me niet eens meer kan verleiden, seks maar dat geldt ook voor zoenen.
Dus eigenlijk is het net als uit eten gaan: doe t alleen nog maar als het de moeite waard is
Noem me een ontzettende vrouw, maar ik ga lekker af op m'n onderbuikgevoel![]()
Sinds je je nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Net als elke andere vrouw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef Shitonya het volgende:
Sinds wanneer behoor ik tot "allemaal" dawg
Beter geen seks dan slechte seks?
Liever slechte seks, want anders herken en waardeer je de keren dat je goede seks hebt niet meer.
zouden wij dat doen, dawg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef dawg het volgende:
Nu nog even afwachten wie hem gaat inkoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |