abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52259241
Ik ga nu wijselijk mijn mond houden.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:17:16 #127
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52259314
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Ik ga nu wijselijk mijn mond houden.
Vertel...
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52259541
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Vertel...
Ben je altijd zo nieuwsgierig? Ondanks dat je niet zoveel met vrouwen gemeen hebt zoals je zegt, ben je wel net zo nieuwsgierig.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:28:20 #129
172358 oddman
Introspecteur
pi_52259647
Uh. Net alsof mannen niet nieuwsgierig kunnen zijn.

Vertel op, dawg! Net zei je nog dat het alleen goed was met hakken, wat maak je er nu van? Hmmmmm?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52259691
Jezus, ik doe ook eens een uitspraak.
Oddman, vraag shitonya maar, die weet er alles van.
pi_52259705
En wees me dan dankbaar, want nu heb ik je weer een reden gegeven om haar te PM'en.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:44:54 #132
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52260086
nieuwschierig.. met vlagen. Hangt er vanaf over wat het gaat of mogelijk kan gaan
pi_52260315
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:44 schreef Shitonya het volgende:
nieuwschierig.. met vlagen. Hangt er vanaf over wat het gaat of mogelijk kan gaan
Dat zeggen ze allemaal.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:54:34 #134
172358 oddman
Introspecteur
pi_52260406
Het niveau van dit topic is weer tot gedaald tot nabij het absolute minimum (bedankt, dawg ).
Dus, tijd voor een stelling:

Beter geen seks dan slechte seks.

Mee eens? Niet mee eens? Vertel!

Eigen opvatting:
Eigenlijk zit ik nooit zonder, ik heb altijd nog de autoerotiek. En da's beter dan slechte seks waar allemaal onwelriekend vrouwspul aan hangt.
Om het maar even plastisch te zeggen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52260621
Don't shoot the messenger.
pi_52261227
I'm with Lips als het om 'uit eten met een date' gaat. Ik vind niets erger dan onprettige situaties waarbij je niet met goed fatsoen direct weg kunt omdat de ander het kennelijk niet zo onprettig vindt. Iew.

Qua do's en don't's: als het klikt kun je nauwelijks iets fout doen hoor, en als het niet klikt kun je weinig goed doen. En zo eigenlijk hetzelfde met seks. Een man die ik eigenlijk diep in m'n hart al niet zo heel geweldig vond, maar ik vond dat ik het een kans moest geven, en m'n vrienden bleven maar zeggen dat "het moet groeien", die kwam aangeschoten aan op een afspraak omdat hij eerst een etentje had gehad, en ik kon alleen maar denken "JEZUS WAT EEN SUKKEL". Terwijl, als ik hem leuk had gevonden, dan had ik gedacht: "hihi wat grappig, hij komt aangeschoten aan op de date, dat wordt een leuk verhaal voor later".
En zo ook een jongeman die ik ontzettend tof vond en die ongelooflijk aan het prutsen was in bed. Ik kon alleen maar denken: "hij bakt er niks van, wat schattig " en knapte dus echt niet af.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:24:40 #137
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52261231
Sinds wanneer behoor ik tot "allemaal" dawg

Beter geen seks dan slechte seks?
Liever slechte seks, want anders herken en waardeer je de keren dat je goede seks hebt niet meer.
Dat je nooit zonder seks zit is trouwens totaal irrelevant m.b.t deze stelling dus ik veronderstel dat je de vrouwelijke fokkertjes wilde laten weten dat je een ervaren minaar bent in bed?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:26:32 #138
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52261285
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef oddman het volgende:
Het niveau van dit topic is weer tot gedaald tot nabij het absolute minimum (bedankt, dawg ).

Eigen opvatting:
Eigenlijk zit ik nooit zonder, ik heb altijd nog de autoerotiek. En da's beter dan slechte seks waar allemaal onwelriekend vrouwspul aan hangt.
Om het maar even plastisch te zeggen.
hm. vreemde stelling... je noemt 2 alternatieven waarvan er één niet bestaat omdat je altijd nog de hand aan jezelf kan slaan?

As for me: als de sex bij voorbaat belooft slecht te zijn, dan bedank ik feestelijk. Dan maar geen sex. 't Moet wel leuk blijven allemaal.
(in mijn definitie wordt hier dus 'sex met zijn tweeën' bedoeld, en bij 'geen sex' is er dus de door jou aangehaalde uitwijkmogelijkheid naar het Oudhollandsch Karnen.)
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:46:07 #139
172358 oddman
Introspecteur
pi_52261853
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef Shitonya het volgende:

Liever slechte seks, want anders herken en waardeer je de keren dat je goede seks hebt niet meer.
Dat je nooit zonder seks zit is trouwens totaal irrelevant m.b.t deze stelling dus ik veronderstel dat je de vrouwelijke fokkertjes wilde laten weten dat je een ervaren minaar bent in bed?
1. Goed punt, goede seks herkennen door slechte.
2. Lieber Schatz, ge hebt mij verkeerd begrepen. Die seks waar ik nooit zonder zit dat is autoeroticisme, ofwel de hand aan jezelf slaan of andere kleurrijke synoniemen die men in andere subfora bedenkt.
Toch wel schattig dat je het idee had dat ik aan het opscheppen was tegenover je .
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

hm. vreemde stelling... je noemt 2 alternatieven waarvan er één niet bestaat omdat je altijd nog de hand aan jezelf kan slaan?

As for me: als de sex bij voorbaat belooft slecht te zijn, dan bedank ik feestelijk. Dan maar geen sex. 't Moet wel leuk blijven allemaal.
(in mijn definitie wordt hier dus 'sex met zijn tweeën' bedoeld, en bij 'geen sex' is er dus de door jou aangehaalde uitwijkmogelijkheid naar het Oudhollandsch Karnen.)
Nou, voor sommigen geldt het misschien niet dat de aap / mossel een pak slaag geven beter is dan slechte sex.ik had daar duidelijker in moeten zijn.

Bij deze:
Slechte sex of geen sex (met caveat dat sex per definitie met z'n tweeën is)?
- Bertrand Russell
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:52:39 #140
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52262058
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef oddman het volgende:

[..]

1. Goed punt, goede seks herkennen door slechte.
2. Lieber Schatz, ge hebt mij verkeerd begrepen. Die seks waar ik nooit zonder zit dat is autoeroticisme, ofwel de hand aan jezelf slaan of andere kleurrijke synoniemen die men in andere subfora bedenkt.
Toch wel schattig dat je het idee had dat ik aan het opscheppen was tegenover je .
[..]

Nou, voor sommigen geldt het misschien niet dat de aap / mossel een pak slaag geven beter is dan slechte sex.ik had daar duidelijker in moeten zijn.

Bij deze:
Lieber Schatz, noem jij masturbatie "seks"?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:26:46 #141
172358 oddman
Introspecteur
pi_52262892
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Lieber Schatz, noem jij masturbatie "seks"?
Onterecht en volgens vorige post gecorrigeerd.

Wat overigens niet wegneemt dat sommige autoerotiek beter is dan interactieve erotiek.
- Bertrand Russell
pi_52263073
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Abbadon het volgende:
what went wrong, mrbox?
Nou ja ging niets mis hoor, het was heel gezellig had alleen wat closer willen zijn.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

had je al gedacht dat je na één etentje al kans had gehad op een hete nacht of zo
Uhm het was niet het eerste uitje met haar maar had ook geen sex verwacht
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:49:52 #143
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52263540
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bios staat gelijk aan zoenen.. meestal
Wowwww... Naughty hoor
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:06:21 #144
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52263960
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef oddman het volgende:

Bij deze:
Kga toch voor de slechte seks dan. Op een gegeven moment ga je het ook mooier in je hoofd maken. Zit je 2 weken zonder seks ben je geil. Is het meisje in je hoofd ook helemaal geweldig geworden. Neuk je met dr en op t moment dat je klaarkomt denk je... GODDAMN hoe krijg ik dr zo snel mogelijk weg?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52263985
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

[..]

Je druk maken over vrouwen is zooo 1999
Dat was nou net een jaar waarin ik me er totaal niet druk over maakte.
pi_52264002
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef thaleia het volgende:
I'm with Lips als het om 'uit eten met een date' gaat. Ik vind niets erger dan onprettige situaties waarbij je niet met goed fatsoen direct weg kunt omdat de ander het kennelijk niet zo onprettig vindt. Iew.
Also agrees.
quote:
Qua do's en don't's: als het klikt kun je nauwelijks iets fout doen hoor, en als het niet klikt kun je weinig goed doen.
Ook mee eens.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef oddman het volgende:

Geen seks. Heb al eerder gepost: heb het zo gehad met oppervlakkige seks, seks om de seks.. Dat is wel leuk voor het moment (ja 'wel leuk' want zo fantastisch is het niet) en naderhand heb je helemaal een smerig gevoel. Ja, in bed merk je wel of een kerel je echt leuk vindt of niet. Dat is zo (voor mij dan). En tbh heb ik t zo gehad, dat een kerel me niet eens meer kan verleiden, seks maar dat geldt ook voor zoenen.

Dus eigenlijk is het net als uit eten gaan: doe t alleen nog maar als het de moeite waard is
Noem me een ontzettende vrouw, maar ik ga lekker af op m'n onderbuikgevoel
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52264033
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan heeft ie er geen gras over laten groeien.

Nee, hij doet het juist slecht. Hij heeft het niet gemaakt maar staat straks wel strontluiers te wisselen.

@ WD Nee, niet eens Pools of Russisch.

Ik denk dat hij een beetje wanhopig is want de laatste relaties die hij had zijn allemaal van die probleemgevallen. Er was altijd iets met exen of kinderen of beide.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:17:01 #148
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52265539
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:08 schreef MNR het volgende:
Geen seks. Heb al eerder gepost: heb het zo gehad met oppervlakkige seks, seks om de seks.. Dat is wel leuk voor het moment (ja 'wel leuk' want zo fantastisch is het niet) en naderhand heb je helemaal een smerig gevoel. Ja, in bed merk je wel of een kerel je echt leuk vindt of niet. Dat is zo (voor mij dan). En tbh heb ik t zo gehad, dat een kerel me niet eens meer kan verleiden, seks maar dat geldt ook voor zoenen.

Dus eigenlijk is het net als uit eten gaan: doe t alleen nog maar als het de moeite waard is
Noem me een ontzettende vrouw, maar ik ga lekker af op m'n onderbuikgevoel
dus oppervlakkige sex = slechte sex?

ofwel; sex = de emotie die je erbij voelt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52266070
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:24 schreef Shitonya het volgende:

Sinds je je nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Net als elke andere vrouw.

En verder ben ik het wel eens met je. Al heb ik pas 1 keer slechte seks gehad, die zelfs zo slecht was dat ik voor de daad alweer weggegaan ben.

Nu nog even afwachten wie hem gaat inkoppen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:46:33 #150
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52266235
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef dawg het volgende:

Nu nog even afwachten wie hem gaat inkoppen.
zouden wij dat doen, dawg?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')