kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef dawg het volgende:
Ja, nooit iets van begrepen. Duidelijk dan dit kan het niet worden, toch?
Wait in line. Er zijn er nog 39 voor je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een keer een filmpje pakken dan maar?![]()
![]()
het zou ook te makkelijk geweest zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef dawg het volgende:
Wait in line. Er zijn er nog 39 voor je.
angst is een slechte raadgeverquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:57 schreef dawg het volgende:
Maar goed. Abba, heb je nog onuitgesproken discussiepunten? Anders worden c_c en MidNightRunmeisje boos, als ze dit lezen.
Je eet bij elkaar misschien een half uurtje en dan zit je nog pakweg 2 uur tegenover iets wat misschien wel je eetlust bederft door zijn geouwehoer of misschien ongemakkelijke stiltesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's het voordeel van uit eten gaan; je hebt altijd nog het eten![]()
maar goed, dat weet je pas tijdens het etentje zelf natuurlijk...je moet elkaar toch op de een of andere manier leren kennen...als het niet klikt is het altijd ongemakkelijk, los van waar je bent of wat je doet...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Shitonya het volgende:
Je eet bij elkaar misschien een half uurtje en dan zit je nog pakweg 2 uur tegenover iets wat misschien wel je eetlust bederft door zijn geouwehoer of misschien ongemakkelijke stiltes
zoveel? het klikt of het klikt niet, lijkt me...en iemand met wie het klikt kan met dingen wegkomen, waar ik bij een ander juist extra op af zou knappen...quote:En do's en don'ts? Teveel om op te noemen me dunkt
Behalve Blvgariquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- te veel lekker luchtje in een restaurant is trouwens wel een don't!
Wat zei je ook alweer over angst en raadgever Abba?quote:
je hebt gelijk...mijn sarcasme is eigenlijk een muur waarachter ik mijn diepgewortelde onzekerheid verberg, en diep van binnen zou ik niets liever willen dan aan lijstjes voldoen, maar omdat ik weet dat dat niet voor mij is weggelegd, zet ik mij er tegen af...maar voor jou ben ik overduidelijk een open boekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
Wat zei je ook alweer over angst en raadgever Abba?
Ben je bang dat je niet aan het lijstje kunt voldoen?![]()
Keer een film pakken dan maar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:04 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Dan liever een bioscoop. Als de jongen tegenvalt, heb je in ieder geval nog een leuke film gezien en je hoeft niet per se veel te praten. Als het klikt blijf je plakken in een café, zo niet, ga je daarna meteen weer naar huis. Drie uur lang aan tafel zitten en geforceerde, oppervlakkige, voorspelbare, standaard vragen op elkaar afvuren is ook niet aan mij besteed. Op den duur krijg ik dan moordneigingen![]()
Zit je me nu naar de mond te praten Abba?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Abbadon het volgende:
je hebt gelijk...mijn sarcasme is eigenlijk een muur waarachter ik mijn diepgewortelde onzekerheid verberg, en diep van binnen zou ik niets liever willen dan aan lijstjes voldoen, maar omdat ik weet dat dat niet voor mij is weggelegd, zet ik mij er tegen af...maar voor jou ben ik overduidelijk een open boek![]()
Pfsh. Alsof je hier geen mannen kan vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Wij vrouwen schijnen het in China te moeten zoeken, daar hebben ze vanwege de eenkindpolitiek een gigantisch mannenoverschot![]()
Onderling communiceren mannen in ieder geval heel duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
En maar zeggen dat mannen duidelijk communiceren? Ik geloof dat u zojuist uw eigen statement onderuit heeft gehaald![]()
tenzij onduidelijkheid de bedoeling is, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef MNR het volgende:
En maar zeggen dat mannen duidelijk communiceren? Ik geloof dat u zojuist uw eigen statement onderuit heeft gehaald![]()
Hehe... ik heb dit eerder gehoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:58 schreef Abbadon het volgende:
tenzij onduidelijkheid de bedoeling is, natuurlijk![]()
je hoeft niet meteen alles te weten
als de boodschap maar aankomtquote:
Dan koop ik vanmiddag speciaal puntschoenen en trek ik ze expres voor je aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef oddman het volgende:
[..]
Keer een film pakken dan maar?
Ha, ik weet in ieder geval dat ik geen puntschoenen hoef te verwachten.
En dat is een Erg Goed Ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |