Dan heeft ie er geen gras over laten groeien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ow, leuk.
![]()
ik kan weer een vriend van mij afschrijven. Hij heeft sinds kort een vriendin. Nou snap ik ook waarom hij niet op mijn verjaardag was.
En wat dan weer leuk aansluit bij het vorige topic: hij kent haar via internet.
En saillant detail: ze is in het najaar uitgerekend.![]()
One out, two more to go.![]()
Ik ben ook niet zo van de Aziaten, maar ik maak een uitzondering voor eh, "alto-aziaten". Die zijn echt super! Dus niet het prototype klein, iel dertien in een dozijn Chineesje, maar een boomlange Aziaat met groen haar. Ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef MNR het volgende:
Iew!!! Chinese mannen? No offence, but that's just not my thingy.
had je al gedacht dat je na één etentje al kans had gehad op een hete nacht of zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:14 schreef mrbox het volgende:
zo mja gezellig uit eten was iid erg gezellig uit eten![]()
Maar helaas niet meer dan erg gezellig uit eten![]()
ik blijf het toch lastig vinden om in te schatten hoe leuk ze mij nu vindt en zowieso het creeren van een intiemere situatie / sfeer![]()
Waarom denk je dat jongens uiteten gaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
had je al gedacht dat je na één etentje al kans had gehad op een hete nacht of zo![]()
ja, hoe kan het zijn dat die meid na één etentje geen zin had in meer. Ongelofelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Abbadon het volgende:
what went wrong, mrbox?
Zal dan wel aan hem liggen. Zoiets moet je nl afdwingen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, hoe kan het zijn dat die meid na één etentje geen zin had in meer. Ongelofelijk![]()
zo kun je mijn vraag ook interpreteren, inderdaad...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, hoe kan het zijn dat die meid na één etentje geen zin had in meer. Ongelofelijk![]()
wat bedoel je dan met "what went wrong?".quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
zo kun je mijn vraag ook interpreteren, inderdaad...![]()
![]()
het was eigenlijk gewoon een vraag om meer informatie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met "what went wrong?".
Uit eten = veel tijd / vrouw observeren tussen en tijdens de maaltijden - indien lichaam ( en soms geest ) is goed gekeurd over naar het flirten - neuken und so weiterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jongens uiteten gaan?
Ik dacht meer aan uiteten=maag vullen=lang neukenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Uit eten = veel tijd / vrouw observeren tussen en tijdens de maaltijden - indien lichaam ( en soms geest ) is goed gekeurd over naar het flirten - neuken und so weiter
Leugenaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef dawg het volgende:
Hyves. Een zeker iemandheeft mij daar ook naartoe proberen te lokken, maar helaas voor haar is het niet gelukt.
wow...jij hebt echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Uit eten = veel tijd / vrouw observeren tussen en tijdens de maaltijden - indien lichaam ( en soms geest ) is goed gekeurd over naar het flirten - neuken und so weiter
Tuurlijk leef ik nog!! Ik heb zelfs nog een IRL levenquote:
In den beginne? Wanneer dan wel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Tuurlijk leef ik nog!! Ik heb zelfs nog een IRL leven![]()
Ik ga bij voorkeur eigenlijk niet uit eten met iemand die ik niet / nauwelijks / net ken. Moet er niet aan denken 3 gangen geforceerd gezellig te gaan zitten doen![]()
Daten en eten gaan in den beginne niet samen![]()
hehe en jij bent te serieusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wow...jij hebt echt geen idee waar je het over hebt![]()
Ja, daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Dan liever een bioscoop. Als de jongen tegenvalt, heb je in ieder geval nog een leuke film gezien en je hoeft niet per se veel te praten. Als het klikt blijf je plakken in een café, zo niet, ga je daarna meteen weer naar huis. Drie uur lang aan tafel zitten en geforceerde, oppervlakkige, voorspelbare, standaard vragen op elkaar afvuren is ook niet aan mij besteed. Op den duur krijg ik dan moordneigingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Tuurlijk leef ik nog!! Ik heb zelfs nog een IRL leven![]()
Ik ga bij voorkeur eigenlijk niet uit eten met iemand die ik niet / nauwelijks / net ken. Moet er niet aan denken 3 gangen geforceerd gezellig te gaan zitten doen![]()
Daten en eten gaan in den beginne niet samen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |