Dus tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:19 schreef OldJeller het volgende:
Hmm, het ligt echt aan de persoon waarmee je wat gaat drinken, bij de één is het een stuk serieuzer en interessanter en bij de ander heb je constant plezier, heb je nauwelijks 20 zinnen gewisseld en lig je bij elkaar in bed aan het eind van de avond.
Nee PF, niet voorleggen. Maar wel onderwerpen die je zelf interessant/leuk vindt en als iemand anders daar op inhaakt, kun je makkelijker een gezellige avond hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh op een date lijstjes met je goede eigenschappen voorleggen... het is toch geen sollicitatie?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat nonchalante, 'hij doet het maar lekker zelf', heb ik vaker gehoord. Eventjes beamen en uiteindelijk is wel duidelijk wie achter de strijkplank staat.
LOL!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Dat nonchalante, 'hij doet het maar lekker zelf', heb ik vaker gehoord. Eventjes beamen en uiteindelijk is wel duidelijk wie achter de strijkplank staat.
Er is niets moeilijks aan, het is de discipline.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:26 schreef RealZeus het volgende:
WTF is er moeilijk aan de was en aan de vaat?
You're digging your own holequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef OldJeller het volgende:
What? What?
Ik ken ook mannen die pussywhipped zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Generalisering. Mijn exen waren beiden heel wat drukker met het huishouden dan ik.
Verwijtend doch blozend zeggen dat het een uitzondering is dat ze het voor deze ene keer strijkt, terwijl ik al glimlachend met een tandenborstel in m'n mond langsloop en een goedkeurende tik tegen d'r billen geef.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Geen 6 paarden die mij aan het strijken kunnen zetten, of er moet wel iets *heul* leuks/spannends/interessants tegenover staan (maar dan is het ook puur eigenbelang).
Ja, maar soms moet je wel. En dat spannends bij het strijken? Sex tijdens het strijken lijkt me niet handig met dat hete ding in je handen. Ik wil het snoer van je strijkijzer wel even slopen zodat je een schok krijgt als je het ding aanraakt. Als dat geen spanning is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Geen 6 paarden die mij aan het strijken kunnen zetten, of er moet wel iets *heul* leuks/spannends/interessants tegenover staan (maar dan is het ook puur eigenbelang).
Niks discipline, op een gegeven moment ben je door je schone vaat en kleding heen en het staat ranzig als je visitie krijgt.quote:[..]
Er is niets moeilijks aan, het is de discipline.
waar zouden we liever zijn dan hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:37 schreef QueenR het volgende:
holy shit, hebben jullie geen dingen te doen op een zaterdag? dit is snel gegaan!![]()
![]()
Dat is het spel Jellerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:33 schreef OldJeller het volgende:
Verwijtend doch blozend zeggen dat het een uitzondering is dat ze het voor deze ene keer strijkt, terwijl ik al glimlachend met een tandenborstel in m'n mond langsloop en een goedkeurende tik tegen d'r billen geef.
Ja, blijf het toneel maar voortzetten.
Neuj Zeuskje, vrouwen zijn ook net strijkijzers, warmen langzaam opquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef RealZeus het volgende:
Ja, maar soms moet je wel. En dat spannends bij het strijken? Sex tijdens het strijken lijkt me niet handig met dat hete ding in je handen. Ik wil het snoer van je strijkijzer wel even slopen zodat je een schok krijgt als je het ding aanraakt. Als dat geen spanning is.![]()
Ja, of wegwerpborden/bestek!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan koop je toch nieuwe kleren en glazen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan koop je toch nieuwe kleren en glazen?
kan wel wat dingetjes verzinnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waar zouden we liever zijn dan hier?![]()
de vraag was ook min of meer rethorischquote:
In het centrum van de stad, bij voorkeur in de lokale kroeg (afgeladen met heel veel leuke mannen en dames die slechts of ook op vrouwen vallen).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waar zouden we liever zijn dan hier?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In het centrum van de stad, bij voorkeur in de lokale kroeg (afgeladen met heel veel leuke mannen en dames die slechts of ook op vrouwen vallen).
Je dacht dat ik afzag van oneerbare voorstellen op dezelfde avond?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
You're digging your own hole![]()
*MNR sits back and graps some popcorn*
Het spel is, kijk ik door de façade heen, of niet?. Net zoals wanneer vrouwen zeggen niet op de eerste date te zoenen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is het spel Jeller
Alleen in deze moet de inzet toch wel heel hoog zijn voor mij. Honest truth.
Ligt eraan hoe goed de energiebron werkt.quote:[..]
vrouwen zijn ook net strijkijzers, warmen langzaam op
Vrienden wonen in de randstad, ik in de achterhoek en ik zit zonder geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat doe je hier dan?
niet dat het niet ontzettend leuk is dat je er bent enzo...
ah, ok...dan is dit een goed alternatiefquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Vrienden wonen in de randstad, ik in de achterhoek en ik zit zonder geld.![]()
Ja, als vrouwen het over wat spannends, leuks o.i.d. hebben en het niet nader benoemen denkt mijn perverted mind gelijk aan sex.quote:
Nopes, ik dacht dat je romantisch was aangelegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:51 schreef OldJeller het volgende:
Je dacht dat ik afzag van oneerbare voorstellen op dezelfde avond?
Tikkeltje arrogant Jeller. Een beetje meer bescheidenheid kan geen kwaad.quote:Het spel is, kijk ik door de façade heen, of niet?. Net zoals wanneer vrouwen zeggen niet op de eerste date te zoenen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Nopes, ik dacht dat je romantisch was aangelegd
Die droom viel in duigen door dát? Soms gaat het zo snel, dat er gewoon geen tijd meer voor is om romantisch te doen. écht!!!! (quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes, ik dacht dat je romantisch was aangelegd
Je vindt het niet leuk dat ik het zo oppervlakkig stel.quote:[..]
Tikkeltje arrogant Jeller. Een beetje meer bescheidenheid kan geen kwaad.
Nope. Er zijn vrouwen die daadwerkelijk niet zoenen op de eerste date. En ik geloof Whoops ook als ze dat zegt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:01 schreef OldJeller het volgende:
Je vindt het niet leuk dat ik het zo oppervlakkig stel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |