Hahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef JoeyT het volgende:
Doet me denken aan de Fugees. Ready or notNice, ik was ze al vergeten...
Ik vind familie juist wel belangrijk. Niet zozeer hoeveel familie iemand heeft en of er een oom is die kunstjes kan met z'n gebit. Maar wel of iemand een familyperson is of juist niet. Ik hecht zelf heel veel waarde aan mijn familie en de band daarmee. Als iemand dat juist helemaal niet heeft wil ik dat wel graag weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:33 schreef OldJeller het volgende:
Opleiding/werk krijgt hooguit vijf minuten aandacht. Familie, nooit. Het is een date, niet m'n vriendin.
ik ook! dat doet het altijd wel goed jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
-ik kan goed zingen, meestal komt dat wel even aan bod
Als ik een eerste date heb kijk ik eerst of ik me gewoon een paar uurtjes kan vermaken met die persoon, of die leuk en interessant genoeg is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik vind familie juist wel belangrijk. Niet zozeer hoeveel familie iemand heeft en of er een oom is die kunstjes kan met z'n gebit. Maar wel of iemand een familyperson is of juist niet. Ik hecht zelf heel veel waarde aan mijn familie en de band daarmee. Als iemand dat juist helemaal niet heeft wil ik dat wel graag weten.
Maar wat is dan voor jou 'over je werk of familie praten'?? Ik snap dat je niet zit te wachten op een uitgebreid verslag van de gesprekken bij de koffieautomaat of je laatste commerciele bijeenkomst. Maar wat voor werk iemand doet en of ie dat leuk vindt is toch wel interessant??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik een eerste date heb kijk ik eerst of ik me gewoon een paar uurtjes kan vermaken met die persoon, of die leuk en interessant genoeg is.
Die date gaat kort duren en krijgt geen vervolg als iemand over d'r werk en familie gaat praten, mag later allemaal komen.
Ja, misschien komt een 'wat doe je' ter sprake, maar veelal ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar wat is dan voor jou 'over je werk of familie praten'?? Ik snap dat je niet zit te wachten op een uitgebreid verslag van de gesprekken bij de koffieautomaat of je laatste commerciele bijeenkomst. Maar wat voor werk iemand doet en of ie dat leuk vindt is toch wel interessant??
Waar wil jij tijdens een date dan over praten?
Mijn superieure film- en muzieksmaak c.q. kennisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, ander onderwerp dan. Wat zijn jouw sterke punten die je graag mag benadrukken op dates?
Ik vind dat ook belangrijk om te weten over een ander. De manier waarop je opgegroeid bent vooral, dat zegt heel veel over iemands persoonlijkheid soms.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik vind familie juist wel belangrijk. Niet zozeer hoeveel familie iemand heeft en of er een oom is die kunstjes kan met z'n gebit. Maar wel of iemand een familyperson is of juist niet. Ik hecht zelf heel veel waarde aan mijn familie en de band daarmee. Als iemand dat juist helemaal niet heeft wil ik dat wel graag weten.
Niet echt iets om jaloers op te zijn. Maar ik zou het wel op prijs stellen als iemand zelf ook mooi kan zingen en dat graag doet. Ik had eens een vriendje die geweldig kon zingen, ik vond het echt fantastisch! Verder was hij alleen zo dom als beton enzo, maar die stem maakte een hoop goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op Whoops en Abbadon trouwens. Niemand zingt zo waardeloos als iken het lijkt me wel heel tof om goed te kunnen
Define leuk en luchtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, misschien komt een 'wat doe je' ter sprake, maar veelal ook niet.
Nee, eerste dates houd ik meer van luchtige, leuke dates. En dan merk je wel of je echt met iemand kan converseren zonder over dergelijke onderwerpen te beginnen.
Eerste dates zijn dan ook vaak hilarisch en volkomen losgeslagen.
Geen werk, geen familie, geen zware discussie onderwerpen.quote:
hmmmm... interessant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mijn superieure film- en muzieksmaak c.q. kennis![]()
Het feit dat ik de Zevenheuvelenloop harder loop dan menig man![]()
En ik kan ook wel leuk vertellen over m'n werk, omdat mijn werk gewoon heel leuk IS. Elke dag wel weer een smakelijke anekdoteIk heb het nooit inhoudelijk over m'n werk maar wel over hilarische voorvallen.
M'n studies verzwijg ik meestal. Mannen willen helemaal geen slimme vrouw, ook al roepen ze allemaal van wel![]()
Ik ben jaloers op Whoops en Abbadon trouwens. Niemand zingt zo waardeloos als iken het lijkt me wel heel tof om goed te kunnen
Er valt vrij weinig over werk te vertellen, tenzij je gedetailleerd gaat uitleggen, dan wordt het een zwaar onderwerp. Oké, niet als je aan de lopende band werkt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik persoonlijk vind werk en familie niet zulke zware onderwerpen.
Wat voor brakke studies die geen reflectie van de maatschappij zijn doe je eigenlijk, T.?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
M'n studies verzwijg ik meestal. Mannen willen helemaal geen slimme vrouw, ook al roepen ze allemaal van wel![]()
Ik benadruk helemaal niets op een date. Als er een klik is , is er een klik. Zo niet , dan ga ik geen moeite doen om mezelf te bewijzen. Dan zil ze me toch niet, hooguit als goede vriend. En ja, met zingen kun je wel indruk maken, maar het is toch het eerste moment dat allesbepalend is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, ander onderwerp dan. Wat zijn jouw sterke punten die je graag mag benadrukken op dates?
Mijn 'lijstje':
-spontaniteit (cliché maar toch werkt het meestal wel)
-ik kan goed zingen, meestal komt dat wel even aan bod
-mijn familie, daar zijn heel wat mooie verhalen over te vertellen
-opleiding/werk en toekomstvisies
-en uiteraard mag ik graag mijn wulpse lijf benadrukken![]()
Dat is misschien meer het probleem ja, ik ga om met ofwel mensen die veel naar bandjes gaan kijken, ofwel mensen die veel sporten. Die zullen het over het algemeen niet heel boeiend vinden dat ik van die enorm stoffige studies van dode talen heb gedaan, dus ik praat ook gewoon liever met ze over andere dingen, waarbij we wel raakvlakken hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:22 schreef OldJeller het volgende:
Wat voor brakke studies die geen reflectie van de maatschappij zijn doe je eigenlijk, T.?
Wácht, babylonische spraakverwarring!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is misschien meer het probleem ja, ik ga om met ofwel mensen die veel naar bandjes gaan kijken, ofwel mensen die veel sporten. Die zullen het over het algemeen niet heel boeiend vinden dat ik van die enorm stoffige studies van dode talen heb gedaan, dus ik praat ook gewoon liever met ze over andere dingen, waarbij we wel raakvlakken hebben
En nu: eten![]()
Denk t niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef thaleia het volgende:
Ja, dat neem ik terug, dat was onzin. Mannen willen wel een intelligente vrouw, ik geloof alleen wel dat ze het minder belangrijk vinden dan ze zelf doorgaans zeggen en dat een lekker uiterlijk voor een man meer kan compenseren dan voor een vrouw. Maar ook dat is niet op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd
mwah...op de korte termijn misschien...maar op de langere termijn absoluut niet, is mijn ervaring...ik ben na enige tijd toch echt uitgekeken op een niet al te intelligente vrouw, hoe mooi ook...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef thaleia het volgende:
Ja, dat neem ik terug, dat was onzin. Mannen willen wel een intelligente vrouw, ik geloof alleen wel dat ze het minder belangrijk vinden dan ze zelf doorgaans zeggen en dat een lekker uiterlijk voor een man meer kan compenseren dan voor een vrouw. Maar ook dat is niet op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |