Dan leest die persoon dit dus ook. En dat was exact wat jij wilde bereiken. Denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef MNR het volgende:
Heb nog een hypothese. Stel nu dat je er achterkomt - doordat die persoon dat graag wil laten merken bij ongeveer bijna alles wat je zegt - dat iemand hier je posts meeleest (hij heeft je nick een keer in het scherm zien staan) en op je Hyves account ook meeleest omdat hij je leuk vindt. Wat dan?
Volgens mij heeft MNR het gewoon te horen gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef SuperMocio het volgende:
Hee dat doe ik ook wel eens, detectivewerk op hyves........Maar dat hebben jullie vrouwen dus door?
Ik vind jou inderdaad wel het type om juist geen hyves account te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef dawg het volgende:
Hyves. Een zeker iemandheeft mij daar ook naartoe proberen te lokken, maar helaas voor haar is het niet gelukt.
Lekker subtiel he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:07 schreef Garisson72 het volgende:
Dan leest die persoon dit dus ook. En dat was exact wat jij wilde bereiken. Denk ik.
Don't you worryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef SuperMocio het volgende:
Hee dat doe ik ook wel eens, detectivewerk op hyves........Maar dat hebben jullie vrouwen dus door?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik vind jou inderdaad wel het type om juist geen hyves account te maken![]()
Haha, is natuurlijk nergens op gebaseerd. Over het algemeen zijn het eigenwijze mensen, die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
En wat voor type dan wel? Nu je er toch over begint.
mensen die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan...daar zit ergens een tegenstelling in verstoptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:52 schreef Heldopsokken het volgende:
Haha, is natuurlijk nergens op gebaseerd. Over het algemeen zijn het eigenwijze mensen, die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan.
Goed gelezen! Soms gaan ze ook echt niet met de massa mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mensen die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan...daar zit ergens een tegenstelling in verstopt
Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat doe je als iemand achter je aan zit die een vriendin heeft? In mijn geval: ik vind een jongen leuk maar die heeft een vriendin dus dat wordt niks. Tengels af van andersmans vriendje enzo. Ondertussen belt hij wel midden in de nacht en hij SMS't. Ik had zijn nummer niet dus de eerste keer heb ik wel opgenomen, 2e keer niet. Eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in, ik wil iemand die voor mij gaat en ik wil zeker geen nummer 2 of 3 zijn. Hij kan nog nét de boel flink op z'n kop zetten voor ik vertrek. Moet ik er wat van zeggen of niet? Overigens: dit is wel het type dat het gruwelijk interessant vindt als meiden de boot afhouden.
Opnemen, zeggen dat je verschrikkelijk verliefd op hem bent en dat je oud wilt worden en kinderen van hem wilt, dat je niet kunt wachten totdat je hem weer ziet. Wedden dat ie wegrent?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat doe je als iemand achter je aan zit die een vriendin heeft? In mijn geval: ik vind een jongen leuk maar die heeft een vriendin dus dat wordt niks. Tengels af van andersmans vriendje enzo. Ondertussen belt hij wel midden in de nacht en hij SMS't. Ik had zijn nummer niet dus de eerste keer heb ik wel opgenomen, 2e keer niet. Eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in, ik wil iemand die voor mij gaat en ik wil zeker geen nummer 2 of 3 zijn. Hij kan nog nét de boel flink op z'n kop zetten voor ik vertrek. Moet ik er wat van zeggen of niet? Overigens: dit is wel het type dat het gruwelijk interessant vindt als meiden de boot afhouden.
Zou wel zo duidelijk zijn, denk ik. Maar dat legt er ook weer zoveel gewicht op, ik ga hem waarschijnlijk nog wel tegenkomen in de toekomst.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt?
Cu2.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
En wat voor type dan wel? Nu je er toch over begint.
take yo' own medicine!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef MNR het volgende:
Okay... jullie hoeven me nu niets uit te leggen. Ga morgen mijn eigen raad opvolgen.
Is dit nou zo'n onvervalst, veelbezongen staaltje vrouwenlogica?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zou wel zo duidelijk zijn, denk ik. Maar dat legt er ook weer zoveel gewicht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |