abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52232694
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 31!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[Singles] # 30 Plaatsen een advertentie
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52232734
Blijft het bij fantasie?
pi_52232822
Dat is dus de vraag
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:07:45 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52233009
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef MNR het volgende:

Heb nog een hypothese. Stel nu dat je er achterkomt - doordat die persoon dat graag wil laten merken bij ongeveer bijna alles wat je zegt - dat iemand hier je posts meeleest (hij heeft je nick een keer in het scherm zien staan) en op je Hyves account ook meeleest omdat hij je leuk vindt. Wat dan?
Dan leest die persoon dit dus ook. En dat was exact wat jij wilde bereiken. Denk ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52233500
Ook weer eens een tvp.

Over het internetdaten. Ik was ooit 1 van die vreselijk inactieve leden op paiq.

Ik ben de laatste tijd weer eens wat actiever aan het chatten. Misschien dat ik nu toch wel een leuke vrouw als match heb. Ze woont ook nog eens redelijk dichtbij. Misschien toch wel eens leuk om internetdaten echt te proberen in plaats van paiq als bezigheidstherapie te zien.
pi_52233590
Hehe,

Ik lees ook mee op haar hyves account. Die heb ik toch even stiekem opgezocht.

Uiteraard gaat het niet over mij
pi_52233701
Hee dat doe ik ook wel eens, detectivewerk op hyves........Maar dat hebben jullie vrouwen dus door?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:32:39 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52233775
wat dawg zegt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52233791
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef SuperMocio het volgende:
Hee dat doe ik ook wel eens, detectivewerk op hyves........Maar dat hebben jullie vrouwen dus door?
Volgens mij heeft MNR het gewoon te horen gekregen.
pi_52233844
Hyves. Een zeker iemand heeft mij daar ook naartoe proberen te lokken, maar helaas voor haar is het niet gelukt.
pi_52234036
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef dawg het volgende:
Hyves. Een zeker iemand heeft mij daar ook naartoe proberen te lokken, maar helaas voor haar is het niet gelukt.
Ik vind jou inderdaad wel het type om juist geen hyves account te maken
pi_52234184
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:07 schreef Garisson72 het volgende:
Dan leest die persoon dit dus ook. En dat was exact wat jij wilde bereiken. Denk ik.
Lekker subtiel he?
Ja, en ik vind het helemaal niet leuk tbh. Point made.
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef SuperMocio het volgende:
Don't you worry

En Hyves is gezellig!
pi_52234201
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Ik vind jou inderdaad wel het type om juist geen hyves account te maken

En wat voor type dan wel? Nu je er toch over begint.
pi_52234266
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef dawg het volgende:

[..]

Haha, is natuurlijk nergens op gebaseerd. Over het algemeen zijn het eigenwijze mensen, die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan.
pi_52234303
Nouja, alleen al het feit dat Hyves is opgericht door de kleinzoon van dat naziwijf, zorgt ervoor dat ik daar eigenlijk niet kom. Verder ben ik niet zo van die profielensites, Fok! uitgezonderd.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:55:24 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52234331
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:52 schreef Heldopsokken het volgende:

Haha, is natuurlijk nergens op gebaseerd. Over het algemeen zijn het eigenwijze mensen, die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan.
mensen die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan...daar zit ergens een tegenstelling in verstopt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52234412
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mensen die graag willen laten zien dat ze niet met de massa meegaan...daar zit ergens een tegenstelling in verstopt
Goed gelezen! Soms gaan ze ook echt niet met de massa mee.

Ik ben zelf een persoontje dat beide eigenschappen wel in zich heeft. Ik geef het toe. Soms is het gewoon leuk om net te doen wat een ander niet doet. Al is het alleen al om reacties uit te lokken

Er schuilt een aandachtshoer in ieder van ons.
pi_52234712
Wat doe je als iemand achter je aan zit die een vriendin heeft? In mijn geval: ik vind een jongen leuk maar die heeft een vriendin dus dat wordt niks. Tengels af van andersmans vriendje enzo. Ondertussen belt hij wel midden in de nacht en hij SMS't. Ik had zijn nummer niet dus de eerste keer heb ik wel opgenomen, 2e keer niet. Eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in, ik wil iemand die voor mij gaat en ik wil zeker geen nummer 2 of 3 zijn. Hij kan nog nét de boel flink op z'n kop zetten voor ik vertrek. Moet ik er wat van zeggen of niet? Overigens: dit is wel het type dat het gruwelijk interessant vindt als meiden de boot afhouden.
pi_52234759
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat doe je als iemand achter je aan zit die een vriendin heeft? In mijn geval: ik vind een jongen leuk maar die heeft een vriendin dus dat wordt niks. Tengels af van andersmans vriendje enzo. Ondertussen belt hij wel midden in de nacht en hij SMS't. Ik had zijn nummer niet dus de eerste keer heb ik wel opgenomen, 2e keer niet. Eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in, ik wil iemand die voor mij gaat en ik wil zeker geen nummer 2 of 3 zijn. Hij kan nog nét de boel flink op z'n kop zetten voor ik vertrek. Moet ik er wat van zeggen of niet? Overigens: dit is wel het type dat het gruwelijk interessant vindt als meiden de boot afhouden.
Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt?
pi_52234895
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Opnemen, zeggen dat je verschrikkelijk verliefd op hem bent en dat je oud wilt worden en kinderen van hem wilt, dat je niet kunt wachten totdat je hem weer ziet. Wedden dat ie wegrent?

Nee meid, vraag is eerder wat jij ermee wilt. Hoe leuk vind je hem? En als tweede inzicht zou je je moeten realiseren dat als hij dit nu bij haar doet, hij het niet zo nauw neemt met gevoelens en loyaliteit. En als jij iets met hem zou krijgen, de kans ook groot is dat hij daarin nog niet veranderd is en dit gedrag doorzet. Waardoor jij straks, verscheurd van verdriet, zit toe te kijken hoe hij andere meiden benadert.

Beste tactiek overigens is niet reageren op zijn smsjes en niet opnemen (ook niet op privé-nummers). En als hij je IRL benadert, gewoon keihard zeggen wat je van hem vindt (en ik hoop maar dat dat niet is dat je hem leuk vindt, en wacht totdat hij z'n vriendin dumpt)
pi_52234945
Nee, dit gedrag van hem waardeer ik echt niet. Hij is wel leuk maar niet ontzettend leuk. Bovendien: ik vertrouw hem nu al niet meer. Voorlopig lijkt het me inderdaad het verstandigst om niet te reageren. En als het echt doorzet, zeg ik gewoon dat hij zijn vriendin maar eens op moet bellen midden in de nacht.
pi_52234946
Okay... jullie hoeven me nu niets uit te leggen. Ga morgen mijn eigen raad opvolgen.
pi_52234978
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt?
Zou wel zo duidelijk zijn, denk ik. Maar dat legt er ook weer zoveel gewicht op, ik ga hem waarschijnlijk nog wel tegenkomen in de toekomst.
pi_52235204
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef dawg het volgende:

[..]

Cu2.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:37:16 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52235231
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef MNR het volgende:
Okay... jullie hoeven me nu niets uit te leggen. Ga morgen mijn eigen raad opvolgen.
take yo' own medicine!
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Zou wel zo duidelijk zijn, denk ik. Maar dat legt er ook weer zoveel gewicht op
Is dit nou zo'n onvervalst, veelbezongen staaltje vrouwenlogica?
Aan alle kanten straalt door dat je graag duidelijk zou willen zijn, maar als het ten uitvoer zou moeten worden gebracht dan zien we daar vanaf want dat legt er ook weer zoveel gewicht op?

Is dit, naast het zo pijnloos mogelijk willen teleurstellen, de reden waarom vrouwen altijd zo onduidelijk zijn als nou juist die duidelijkheid zo gewenst is?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')