abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:36:39 #151
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52308193
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef moussie het volgende:

[..]

als er in een godshuis meer word gezegd dan dat men wenst dat alle zondaars en ongelovigen in de hel zullen gaan branden, nl dat het best is om dat een handje te helpen, moet zo'n tent dicht .. uiteraard ..

maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat iedereen maar van alles mag roepen over "hun" en hun godsdienst, van achterlijk tot Koran verbieden aan toe, we hebben zelfs een periode gehad dat beledigen mocht en iedere belediging aan hun adres zowat gevierd viert, maar als een imam iets zegt in de trend van : ik wens je een langdurige dodelijke ziekte, dan is het hok ineens te klein ..
je moet wel behoorlijk blind zijn als je niet ziet dat dat behoorlijk scheve verhoudingen zijn en dat het bijna vanzelfsprekend is dat dat de woede opwekt van de benadeelde partij
Moussie toch, je moet wel het verschil zien in invloed als zon iman wat zegt ligt dat veel meer gewicht in de schaal als dat ik wat zeg over de islam. Het is veel gevaarlijker als hij wat zegt dan als ik wat zeg. Daarvoor zijn er andere regels, zeker als de menigte ook gemakkelijk te indoctrineren is. Maar goed als je die filmpjes kijkt dan zie je gewoon dat er dingen zijn die niet door de beugel kunnen. Daarvoor moet het gesloten worden.

Maar ik hoop dat jij inziet dat mijn woord wat anders is als dat van een iman of van een paus ect. Als iemand met veel invloed een vuurtje stookt is dat veel gevaarlijker. Het gaat ook om wie de toebehoorders zijn enzo.
mai pen rai
pi_52308315
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Omdat je van dat Antilliaanse volk behalve criminaliteit, lamlendigheid en asociaal gedrag weinig anders hoeft te verwachten. Ze gaan niet met z'n allen in gebouwtjes zitten waar ze elkaar opjutten tot haat jegens de westerlingen/christenen. Ik zie Antillianen helemaal nergens warm voor lopen, tenzij ze er zelf direct beter van worden.
dat is dan ook alleen maar omdat er niet echt een reden voor is, bij hun is dat over een kam scheren van de hele bevolkingsgroep een flink stuk minder .. een Antilliaan heeft niets te maken met wat dat gespuis op straat uitvreet, niemand die van hem verwacht dat die nadrukkelijk afstand neemt van de misdaden die door ander Antillianen zijn gepleegd
quote:
Bovendien zijn ze met veel minder in aantal tenzij je in Rotterdam, Den Helder, Dordrecht ofzo woont. .
en dan nog, zelfs al waren het geen mocro's en geen moslims, dan nog zou je een allerarmste bevolkingsgroep hebben waarin de meeste misdaad voorkomt
quote:
Men wil inderdaad nog wel eens de begrippen 'moslim' en 'marokkaan' door elkaar halen. Maar dat is ook weer niet heel gek omdat wanneer moslims of de islam in het binnelandse nieuws komen, meestal er een associatie met marokkanen is. De Turken houden zich op dat vlak veel koester en zijn volgens mij eerder 'turk' dan 'moslim'.
ach, het leuke is dat het in deze docu over engelse moslims gaat, en die komen dus uit een totaal ander gedeelte van de wereld als onze moslims hier, het enige wat ze gemeen hebben tot bepaalde hoogte is het geloof .. maar we blijven maar alles op een grote hoop vegen hé, want in feite zijn wij ook allemaal amerikanen toch ?
pleased to meet you
pi_52308569
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:36 schreef niet_links het volgende:

[..]

Moussie toch, je moet wel het verschil zien in invloed als zon iman wat zegt ligt dat veel meer gewicht in de schaal als dat ik wat zeg over de islam. Het is veel gevaarlijker als hij wat zegt dan als ik wat zeg. Daarvoor zijn er andere regels, zeker als de menigte ook gemakkelijk te indoctrineren is. Maar goed als je die filmpjes kijkt dan zie je gewoon dat er dingen zijn die niet door de beugel kunnen. Daarvoor moet het gesloten worden.

Maar ik hoop dat jij inziet dat mijn woord wat anders is als dat van een iman of van een paus ect. Als iemand met veel invloed een vuurtje stookt is dat veel gevaarlijker. Het gaat ook om wie de toebehoorders zijn enzo.
ik heb zo het vermoeden dat hetgeen een politicus zegt nog meer gewicht in de schaal legt eerlijk gezegd ..

het is trouwens al een tijdje terug dat ik die docu zag, en ook de verklaringen van die ene imam achteraf, wat ik ervan herinner is dat die ene met die radicale uitspraken een gastspreker was, dat ze voortaan beter zouden opletten aan wie ze de zaal verhuren
pleased to meet you
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:11:55 #154
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52308765
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:58 schreef moussie het volgende:

[..]

ik heb zo het vermoeden dat hetgeen een politicus zegt nog meer gewicht in de schaal legt eerlijk gezegd ..

het is trouwens al een tijdje terug dat ik die docu zag, en ook de verklaringen van die ene imam achteraf, wat ik ervan herinner is dat die ene met die radicale uitspraken een gastspreker was, dat ze voortaan beter zouden opletten aan wie ze de zaal verhuren
Dat was de verklaring die uitgebracht was, echter er klopte weinig van. Maar goed voor vele was hiermee de kous af terwijl ze op leugens betrapt waren. Dat is waar ik me aan erger er zijn nooit gevolgen aan verbonden voor die lui.

Maar goed ik zou het heel goed vinden als ze moskeeen (en kerken) zouden controleren op haat prediken ect. Gewoon dan de moskee of kerk sluiten die over de schreef gaat.
mai pen rai
pi_52309712
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:11 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dat was de verklaring die uitgebracht was, echter er klopte weinig van. Maar goed voor vele was hiermee de kous af terwijl ze op leugens betrapt waren. Dat is waar ik me aan erger er zijn nooit gevolgen aan verbonden voor die lui.
en dat vind ik dan de understatement van de eeuw .. hoezo geen consequenties .. iedere moslim hier wordt scheel aangekeken als een andere moslim waar dan ook ter wereld een verkeerde scheet laat
quote:
Maar goed ik zou het heel goed vinden als ze moskeeen (en kerken) zouden controleren op haat prediken ect. Gewoon dan de moskee of kerk sluiten die over de schreef gaat.
of goed in de gaten houden en van tijd tot tijd de echte raddraaiers er tussenuit halen
pleased to meet you
pi_52313061
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hou je smoel dan.... Het negatieve beeld van bepaalde bevolkingsgroepen wordt niet beter door lui zoals jij .
Maar van mij mag je in 100 hollandse kerken de zondagsmis filmen .
Wedden dat je der geen 1 tegenkomt die tegen de islam/homo's/wat dan ook predikt?
Zijn er wel 100 hollandse kerken waar een zondagsmis opgedragen wordt? In holland wonen toch voornamelijk protestanten. Katholieken wonen vooral in Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel?

Oh, en dat wedden zou ik toch terughoudend doen hoor!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52319059
een undercover video van de Tjechen:

http://youtube.com/watch?v=Ig91au5ccjw
-
pi_52320313
moslims
pi_52329695
dit is toch al heel lang bekend?
net als het verschijnsel dat op islamitische scholen haat jegens het westen word gepredikt.

kan me nog een uitzending herinneren waar marokkaanse kleuters alleen nog maar fuck nederland konden schrijven en dergelijke anti-westerse leuzen ook de gehele dag zaten te scanderen.

dat geloof afschaffen onder de noemer, criminele geweldadige organisatie/religie en daarna kinderbijslag afschaffen voor minima.
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:30:02 #161
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_52342466
Dat is natuurlijk niet in alle moskeeën
lege ton
pi_52346768
Wat mij betreft worden zulke imams vervolgd als zijnde deelnemers aan een criminele organisatie. Verder is het triest dat de Engelse politie een klacht indient tegen Channel 4. Dat is alleen het medium, de boosdoener is de haatzaaiende moskee. Onkruid moet je bij de wortel bestrijden, dus ontmantelen die toko.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')