Hé ik mag niet te vaak hè. Dan gaat het kruimellaagje eraf.quote:
de stekker van de magnetron in het stopcontact douwen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de diner voorbereidingen eens starten. Tot later.
mazzelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Suc6 OA, ik ga naar huis.
Ben benieuwd wat daar moeilijk aan moet zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
Mooi, ik moet het volgende gaan coördineren:Import per luchtvracht vanuit VS Export zeevracht naar Brazilië Import zeevracht vanuit Z-Korea...
Nog nooit gedaan, maar we zullen zien hoe het loopt...![]()
Ik wil ook!!!quote:
ja, hier ook alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef covie het volgende:
En ja hoor..........
Het is weer 5 uur geweest dus iedereen begint te bellen [afbeelding]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, hier ook al
Het is hier altijd een soort van druk rond half 5, terwijl je de rest van de dag geen fuck doet
nog 10 minutenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Mijn hele avond loopt in de soep ik heb niet eens tijd om te koken en nu zelfs niet meer om af te halen [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef covie het volgende:
[..]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.
Niet dat mijn baas dat uit maakt ik krijg toch geen overuren betaald.
Ze zeiden om 5 over 5 over 5 minuten bekl ik je terug
Precies nadat ik op invoeren klikte belden ze terug dus ik kan gaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |