quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef Bigs het volgende:
Serieus, met een stel mooie Sony's klinkt je iPod MP3-speler 10x beter
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef nietzman het volgende:
Audiofielen zijn hét bewijs dat God gevoel voor humor heeft.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
Kosten geen drol, en super geluid!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad. Blikkerigheid ten top.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef zquing het volgende:
[..]
wat een baggergeluid komt daar uit zeg
Heb ik ook, goeie shitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
anders luister je ff een keer naar fatsoenlijke dopjesquote:
Gewoon verzekering enz hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef Guncta het volgende:
Wist niet eens dat je ze op kon sturen als ze kapot waren..
jij wilt natuurlijk dat wij nu gaan vragen welke jij hebt zodat jij kan patsen met je veels te dure shitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef zquing het volgende:
[..]
anders luister je ff een keer naar fatsoenlijke dopjes
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij wilt natuurlijk dat wij nu gaan vragen welke jij hebt zodat jij kan patsen met je veels te dure shit
Verzekering of garantie? Bij mij gaan ze vaak bij het sporten stuk. Dat zal er vast wel niet onder vallen.quote:
geef dan iets meer uit en koop de senheiser versie daar komt tenmisnte nog goed geluid uit die creative krengen klinken als cola blikjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
Voor de naam zeker, zijn precies dezelfde manquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef dan iets meer uit en koop de senheiser versie daar komt tenmisnte nog goed geluid uit die creative krengen klinken als cola blikjes_!
Ik heb de sennheiser cx 300 ook gehoord, en ik hoorde geen verschil. Iig was het niet hoorbaar voor mij, dus waarom zou ik dan de veel duurdere sennheiser kopen? Voor het merk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef dan iets meer uit en koop de senheiser versie daar komt tenmisnte nog goed geluid uit die creative krengen klinken als cola blikjes_!
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:01 schreef Guncta het volgende:
[..]
Verzekering of garantie? Bij mij gaan ze vaak bij het sporten stuk. Dat zal er vast wel niet onder vallen.
hoeft niet, ik gebruik die Creative EP 630 nu ook. Erger me alleen soms aan 't geluid wat eruit komtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij wilt natuurlijk dat wij nu gaan vragen welke jij hebt zodat jij kan patsen met je veels te dure shit
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef Devlinsect het volgende:
Sennheiser is echt top. Voor 15 euro bij de mediamarkt.
nee man de buitenkant misschien het binnenwerk is wel degelijk andersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor de naam zeker, zijn precies dezelfde man
Een jaartje of 1,5 mee rondgelopen... erg veel bass..., maar voor ca. 35 Eur toen was het wel okeequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef zquing het volgende:
[..]
hoeft niet, ik gebruik die Creative EP 630 nu ook. Erger me alleen soms aan 't geluid wat eruit komt
Die iPod dopjes zijn Sennheisers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef Devlinsect het volgende:
Die witte oordopjes zijn van brakke kwaliteit.
Sennheiser is echt top. Voor 15 euro bij de mediamarkt.
en sennheiser maakt natuurlijk alleen maar oordopjes met dezelfde kwaliteitquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef Lyzio het volgende:
Je vader laten bellen, wat ben jij voor een mietige iPodder!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |