voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef goedlokje het volgende:
bah, goed moment om je huis eens schoon te maken lijkt me![]()
Hoezo klacht, was die pissebed niet vers danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef schaakkipje het volgende:
klacht: pissebed in mijn eten![]()
klacht: albert heijn![]()
nee, dat zie je toch als je boter in de pan doetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef -moppie- het volgende:
Wie zegt dat die pissebed van de AH af komt.
Misschien zat ie al wel even in je pan en maak jij hem nu wakker uit zn zomerslaap.
TS woont in een riant herenhuis en heeft een "cleaning lady"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Mopst3r het volgende:
AAHAHA LEUK JOH, komt vast door je smerige studentenhuis.. paupert.
Verkapt ik-woon-in-een-herenhuis-en-heb-een-poetsmiep topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
TS woont in een riant herenhuis en heeft een "cleaning lady"
leuk geprobeerd![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
Verkapt ik-woon-in-een-herenhuis-en-heb-een-poetsmiep topic
Je maakt nooit het voedsel schoon voordat je begint met koken???????????????????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid:
de pissebed zat in het voorverpakte voedsel van appie
mijn huis is schoon![]()
neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Je maakt nooit het voedsel schoon voordat je begint met koken???????????????????
Ok dan......
Champignons (en eigenlijk alle paddestoelen) niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
nee![]()
niet als het voorverpakt is
de maaltijdsalades spoel je toch ook niet om?
ik dacht dat voorgesneden spul al gewassen was
Ja, de maaltijdsalade's maak ik ook gewoon schoon, die paar keer per jaar dat ik me makkelijk af wil doen iig welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
nee![]()
niet als het voorverpakt is
de maaltijdsalades spoel je toch ook niet om?
ik dacht dat voorgesneden spul al gewassen was
de paddestoelen in de blauwe en groene bakjes maak ik ook schoon, maar die andere nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, de maaltijdsalade's maak ik ook gewoon schoon, die paar keer per jaar dat ik me makkelijk af wil doen iig wel
Heb niet zoveel vertrouwen in dat schoonmaken vooraf, doe dat liever zelf, kan ik ook gelijk controleren of alles wat verpakt was wel echt fris is, wat ook nog weleens niet het geval is.
En zeker bij paddestoelen, waar je vaak nog de aarde op ziet zitten, heerlijk fris om dat gewoon zo de pan in te mikken, ach nou ja, zand schuurt de maag zeggen ze dan he
Champignons en andere paddestoelen hoor je eigenlijk te borstelen ipv wassen, aangezien ze veel water opnemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, de maaltijdsalade's maak ik ook gewoon schoon, die paar keer per jaar dat ik me makkelijk af wil doen iig wel
Heb niet zoveel vertrouwen in dat schoonmaken vooraf, doe dat liever zelf, kan ik ook gelijk controleren of alles wat verpakt was wel echt fris is, wat ook nog weleens niet het geval is.
En zeker bij paddestoelen, waar je vaak nog de aarde op ziet zitten, heerlijk fris om dat gewoon zo de pan in te mikken, ach nou ja, zand schuurt de maag zeggen ze dan he
Weet je dat die aarde gewoon paardemest isquote:En zeker bij paddestoelen, waar je vaak nog de aarde op ziet zitten, heerlijk fris om dat gewoon zo de pan in te mikken, ach nou ja, zand schuurt de maag zeggen ze dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |