Ik denk dat IE in de bioscoop inderdaad veel meer indruk maakt dan op een tv'tje. Hij draait toch vast nog wel ergens anders in Nederland?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef cwk het volgende:
Nu IE nergens meer draait in Groningen ben ik helemaal huiverig om hem te zien. Het idee dat het in de bioscoop een nog indrukwekkende ervaring is, was mijn enige houvast dat ik geen spijt ga hebben van die drie uur.
IE móet in de bioscoop gezien worden! In Enschede zijn ze er afgelopen week helaas ook mee gestopt, ik had 'm graag nogmaals gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk dat IE in de bioscoop inderdaad veel meer indruk maakt dan op een tv'tje. Hij draait toch vast nog wel ergens anders in Nederland?
Waarom stem je dan op paar 4?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Arcanya het volgende:
4. Inland Empire (2006) - Wild at Heart (1990)
Inland Empire helaas nog niet gezien...
The Elephant Man is een aanrader voor mensen die geen fan zijn van Lynch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:57 schreef TC03 het volgende:
Als Mulholland Dr. wint weet ik in elk geval meteen dat ik de rest links laten liggen.
The Straight Story ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef spoor4 het volgende:
[..]
The Elephant Man is een aanrader voor mensen die geen fan zijn van Lynch.
Wat nu weer, Flitspaalquote:Op zondag 2 september 2007 15:47 schreef Flitspaal het volgende:
Mulholland Dr.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Heb Blue Velvet nog niet gezien
Maar Mulholland Dr. is sowieso 1 van m`n favoriete films dus dat zou een makkelijke keuze geweest zijn
Voor de vorm dan maar een plaatje:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Kan `m bij de MM goedkoper krijgenquote:
Tot volgend weekend? heb waarschijnlijk eerder dan zaterdag geen tijd om `m te kijjkenquote:Op zondag 2 september 2007 22:49 schreef Doff het volgende:
Waar wacht je op dan, ik laat 'm een week open.
Onbegrijpelijk inderdaad, Eraserhead had wat mij betreft in de finale gehoord tegen Mulholland Drive...............maar Mulholland Drive zou dan wel winnenquote:Op maandag 3 september 2007 10:11 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Schandalig dat Eraserhead er in de voorronde uitgaat tegen Wild at Heart.
Waar waren jullie in de voorrondequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Damn zitten we al in de finale. Eraserhead dat verliest van WIld at Heart is natuurlijk een schande.
Blue Velvet dat verliest van Mulholland Drive is natuurlijk een schandequote:Maargoed, Mulholland Drive. (zoals verwacht)
Je kan niet zeggen dat Blue Velvet tweede is geworden. Met een iets andere loting was Blue Velvet er misschien tegen een andere film al uitgegaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:57 schreef Gillingham het volgende:
Mooie winnaar en een mooie tweede plaats, mijn dag is weer goed.
Bedankt Doff!
I stand corrected.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat Blue Velvet tweede is geworden. Met een iets andere loting was Blue Velvet er misschien tegen een andere film al uitgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |