Wij hebben het, en zij vinden het zo lekker!
Als je het rustig doet, doe je gewoon je hand omhoog! Zien ze niks!
Ik weet helemaal niet meer hoe ie eruit zie!
Ruud, ouwe professionele rukker, dit zijn weers eens heerlijke afspraken.
Wij hebben het, en zij vinden het zo lekker!
Als je het rustig doet, doe je gewoon je hand omhoog! Zien ze niks!
Ik weet helemaal niet meer hoe ie eruit zie!
Ruud, ouwe professionele rukker, dit zijn weer eens heerlijke uitspraken.
Van de site van BB:
'Nadat de weekopdracht is mislukt, heerst er een zeer geirriteerde stemming. Mona was kwaad op Karin en gaf haar de schuld van het verlies.'
'Als het boodschappenlijstje is opgesteld, besluiten de bewoners hun frustraties van deze middag nog even af te reageren. Op het boodschappenlijstje worden nog even wat bijgaande opmerkingen geplaatst.
1- We zoenen elkaar niet meer
2- We zorgen niet meer voor leuke televisie. We blijven de hele dag in bed liggen.
3- Ruud stopt ermee (Met in z’n blote leuter lopen)
4- Ruud maakt geen sexueel getinte opmerkingen meer
5- Sabine wordt non
Zullen de bewoners hun dreigementen echt waarmaken? Blijf het volgen.'
Ik had dit allemaal graag willen zien! Maar enige kritiek van de bewoners op BB wordt duidelijk niet gewaardeerd.
Ook was een van de kopjes boven de stukjes op de site van BB iets als: 'puzzel onmogelijk op te lossen'. En die tekst is inmiddels vervangen. Het verschil in verslaggeving tussen tv en de site is wederom overduidelijk aangetoond.
En Sabine is wel een bitch zeg. Eerst bekent ze nog dat ze uitspraken van anderen soms verkeerd opneemt, vervolgens is ze verontwaardigd omdat anderen dat ook doen. 'Ik bedoelde er niets mee!'.
quote:
op 10-15-1999 om 08:33 PM schreef Isabeau het volgende:
Zeg, zag ik dat nou goed en hebben ze een weegschaal? Sabientje op weegschaal, toen Mona de badjas voor haar blote lijfje hield?
Is dat nou Back to Basic, of is dat om excessen in het verhongeren te kunnen bijhouden.
Ja, ik zag het ook, volgens mij stond ze op een weegschaal. En ze was niet erg blij met wat ze op die weegschaal zag.....
Ook leuk, Williem die de bal aan het hooghouden was, 'm verliest en vervolgens via de waslijn toch weer onder controle krijgt. Wat ontzetten goed was dat!!
Tja, dan de weekopdracht. Ik vind het persoonlijk een beetje gelul al die opdrachtjes. Laat ze gewoon geworden en echt back to basic gaan. Geef ze genoeg geld en laat dat niet af hangen was zo'n suffe puzzel. Da's toch helemaal niet het idee achter dit "project"? Wel grapig was hoeveel er nog mis ging. Ruud die naar buiten rende en gelijk af was, Karin die voor d'r beurt ging, Mona die niet eens op tijd bij de hoepel kwam. Maar ja, voor mij hoeven al die opdrachten niet met het totaal overbodige toteelstukje van gisteren als dieptepunt.
1) balonnen blazen (lukt makkelijk, creeert saamhorigheid)
2) fietsen (vergt grote inspanning, vergroot saamhorigheid)
3) goochelen met servies (bedoeld om frictie in de groep te brengen, hetgeen jammerlijk mislukt)
4) de puzzle (wederom bedoeld om frictie te weeg te brengen, dit keer wordt de illusie gegeven dat het wel te doen zou zijn, de werkelijkheid is anders)
Mijn voorspelling is dat na de volgende nominatieronde een makkelijk te halen weekopdracht wordt gegeven, die bedoeld is om de eenheid in de groep te herstellen. Naarmate er weer een nieuwe nominatie aankomt worden de opdrachten weer moeilijker.
Groetjes en welterusten!!!
"De tijd is op???? Hoe bedoelen ze, de tijd is op??? Wij bepalen toch wanneer de tijd op is???"
quote:
De tijd is op???? Hoe bedoelen ze, de tijd is op??? Wij bepalen toch wanneer de tijd op is???"
Ja, dat was wel een beetje vaag inderdaad.... Bientje had het niet helemaal door!
Op vrijdagavond word je helaas wreed geconfronteerd met wat er daadwerkelijk in de programmagids staat: die domme nachtvulling van Veronica met twee meisjes die met hun verschijning het gemis van de BB uitzending alleen maar ERGER maken.
Vloek vloek vloek enzovoorts. En zaterdagochtend ook al geen herhaling. De hele week herhalingen en dan is de vrijdagavond uitzending van acht uur opeens de enige kans die we krijgen! Die inconsistentie van Veronica maakt me gek.
Mooi zo, toch nog een pluspuntje voor Veronica. Nou ja ... ten opzichte van al heel veel minpunten zal het weinig uitmaken.
quote:
op 10-15-1999 om 08:37 PM schreef Bep het volgende:
Weer een mesterzet van V om Ruud in de dagboekkamer aan Nederland te laten zien: Ik voel me net als een voetballer die bij een 2-2 stand een panalty mist Door mij is de opdracht mislukt , gevolg iedereen vindt hem weer symphatiek : braak voelden de anderen zich net zo of wordt dat gewoon niet getoond?
Ik begin me alleen wel vreselijk te ergeren aan die dichte ogen van hem juist terwijl hij iets zegt.
Toch wel een erg onzeker typje!?
quote:
op 10-15-1999 om 10:26 PM schreef Hunter het volgende:
De weekopdrachten zijn het ultieme middel van V om de stemming in het huis te beinvloeden:1) balonnen blazen (lukt makkelijk, creeert saamhorigheid)
2) fietsen (vergt grote inspanning, vergroot saamhorigheid)
3) goochelen met servies (bedoeld om frictie in de groep te brengen, hetgeen jammerlijk mislukt)
4) de puzzle (wederom bedoeld om frictie te weeg te brengen, dit keer wordt de illusie gegeven dat het wel te doen zou zijn, de werkelijkheid is anders)Mijn voorspelling is dat na de volgende nominatieronde een makkelijk te halen weekopdracht wordt gegeven, die bedoeld is om de eenheid in de groep te herstellen. Naarmate er weer een nieuwe nominatie aankomt worden de opdrachten weer moeilijker.
Spijker op de kop, Hunter, helemaal mee eens !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |