Staat hij op de openbare weg?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Molluck het volgende:
Ja wat klaag je nou? Die boete is toch terecht of niet?
In geval van TS is het probleem volgens mij eerder dat haar auto NIET meer geschorst was en geen APK had...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef -moppie- het volgende:
... of er ergens in Nederland een geschorste auto staat zonder APK... tis toch belachelijk.![]()
3 dagen! Nsb ers zijn het.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
In geval van TS is het probleem volgens mij eerder dat haar auto NIET meer geschorst was en geen APK had...
Of bovenstaande betekent dat ze een computersysteem gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Nee, helemaal niet!
Bovenstaande betekend dus dat er mensen (kunnen we ze zo noemen) de hele godganse dag achter de computer zitten om te zoeken of er ergens in Nederland een geschorste auto staat zonder APK... tis toch belachelijk.![]()
Tevens vind ik dat als je kunt zien dat een auto geschorst is, de APK verlopen is, je eerst even een waarschuwingsbrief kan sturen.![]()
Dat is toch raar!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
een boete vanwege apk![]()
die van mij was ik 4 maanden te laat mee,en daar heb ik nooit iets van gehoord
dat van mij was wel een jaar terug,mischien dat de regels zijn aangescherpt of zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is toch raar!
LekkerWijf zit er 3 dagen over en heeft meteen een boete en jij.......................... helemaal niks.
Dat moet toch niet kunnen![]()
Wees liever blij dat de overheid de boetes tegenwoordig zo snel afhandelt!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is toch raar!
LekkerWijf zit er 3 dagen over en heeft meteen een boete en jij.......................... helemaal niks.
Dat moet toch niet kunnen![]()
DAT DING STAAT IN DE GARAGE NOOBquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mogelijk scenario:
Schorsing verlopen: TS gaat weer de weg op met auto.
Maarrrrrrr: auto heeft geen APK meer.
Auto heeft doorgeroeste remleiding.
TS rijdt voetganger dood.
Boete terecht dus
JA, HIJ KAN NOG NIET RIJDEN!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
DAT DING STAAT IN DE GARAGE NOOB![]()
De schorsing was verlopen, dus je HAD er zomaar mee de weg op kunnen gaanquote:
Ga ff ergens rimmen ofzo.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef karr-1 het volgende:
3 dagen over de schorsing heen en dus niet meer geschorst. En als ie niet geschorst is moet je een APK hebben. Simple as that en dus een terechte boete. Dat gezeur altijd.....
Misschien is de handrem wel doorgeroest en begint dat ding te rollen als jij net in de garage staat, waardoor je geplet wordt tussen de garagedeur en de auto, het is dus alleen maar voor je eigen bescherming!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
DAT DING STAAT IN DE GARAGE NOOB![]()
Met een schorsing kan ik ook de weg op gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De schorsing was verlopen, dus je HAD er zomaar mee de weg op kunnen gaan
Ja, maar dat mag nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Met een schorsing kan ik ook de weg op gaan!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien is de handrem wel doorgeroest en begint dat ding te rollen als jij net in de garage staat, waardoor je geplet wordt tussen de garagedeur en de auto, het is dus alleen maar voor je eigen bescherming!
Inderdaad. En daarom heb je die boete ook gekregenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |