Hij speelde toen in de tijd van KJH toch relatief vaak linksbuiten hoor. Maakte vanuit die positie een schitterende goal tegen Groningen (quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Samaras? Wat moet ik daarvan denken? Heeft volgens mij ook niet kunnen imponeren in Engeland.
Het is toch ook een spits? Geen linksbuiten?
Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Chivu het volgende:
Die rode kaart van Supusepa was dus onverdiend.
15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?
Mitea en Manuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Chivu het volgende:
- Mitea, zit al jaren in de lappenmand en blijft nooit meer dan 3 wedstrijden heel. Blokkeerde bovendien op het moment dat hij de kans weer kreeg. Als hij fit is, is hij een redelijke optie.
- Manucharyan, heeft het nooit laten zien en zou z'n kans moeten krijgen. Echter, blijft hij wel heel? Ook hij heeft geen lange periodes zonder blessureleed gehad.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.
Niemand heeft ooit beweerd datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Je kan er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat Ajax komend seizoen kampioen gaat worden. (zullen de Ajacieden wel anders over denken)
Leuk dat ze waarschijnlijk om het kampioenschap gaan spelen, maar wie weet doet Groningen dat ook wel. Beide clubs beginnen immers met 0 punten.
Ook kan je er niet vanuit gaan dat Ajax de V-CL wel even gaat winnen.
Dat Ajax een grotere club is die veel prijzen heeft gewonnen in het verleden is voor zo'n comissie totaal niet interessant.
Ook de comissie vond Ajax een sportieve verbetering, maar het moet gaan om een FORSE sportieve verbetering, en daar is juridisch gezien gewoon geen sprake van.
Misschien als Ajax zeker was van CL voetbal wel.
Als je dit niet wilt snappen.. tja..
Ik ga me er verder niet meer mee bezig houden in ieder geval.
Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik meen het wel, zo kijkt een comissie er gewoon naar.![]()
Klopt, bovendien had Suarez nog een contract van 4 jaar. Het verschil was niet groot genoegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.
Van 17.30 tot 18.00?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef jna het volgende:
Morgen speelt Ajax A1 tegen Milan en het is weer te zien op eurosport
Wat genant van mequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gisteren ook al volgens mij
In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit beweerd dat
- Ajax volgend jaar kampioen gaat worden
- Ajax zich plaatst voor CL-hoofdtoernooi (zeker na vorig jaar beweert niemand dat)
Als we toch bij de FEITEN moeten blijven. Ajax had vorig jaar 24 punten meer dan Groningen. Ajax had een doelsaldo van +49 en FC Groningen had een doelsaldo van 0. FC Groningen eindigde op de achtste plaats, Ajax op de tweede. FC Groningen maakte er gebruik van dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je via de achtste plaats voor Europees voetbal kunt plaatsen en gebruikt dat nu als argument om zichzelf aan te prijzen. Wat had Ajax moeten doen om wél een sportieve verbetering te zijn? Het had vorig jaar ÉËN doelpunt meer moeten maken om zodoende directe plaatsing voor de CL af te dwingen. Zo complex ligt het dus. Dat is toch ridicuul?![]()
Wordt weer een mooi verhaal inderdaad. Het zullen wel weer twee draken van wedstrijden worden, waarbij we vooral uit het zwaar krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:
En daar gaan we weer op onze bek:
Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15
De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.
”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Vast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Is er niet een gelijkwaardig bericht van jullie vorige CL-voorronde ontmoeting?
Mooie titel maar dat zeggen ze dus niet he. Ze zeggen alleen hoe ze spelen maar er staat nergens dat ze niet onder de indruk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:
En daar gaan we weer op onze bek:
Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15
De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.
”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Een beetje rechter hadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |