Ja maar jij wil dat Groningen blij is, Suarez blij is en Ajax blij isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik persoon ben van mening dat ze hem gewoon hadden moeten kopen voor de vraagprijs, maar ook daar zijn mensen het weer niet mee eens.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Maar de vraag is: moet de rechter dat echt serieus nemen?
Gast, je meent toch niet wat je hier allemaal voor onzin hebt getikt? Natuurlijk is Ajax een sportieve vooruitgang, Ajax speelt om het kampioenschap en eindigt zo goed als zeker bij eerste vijf, FCG moet strijden voor een plaats bij de eerste negen. Natuurlijk kunnen ze dan beide UEFA Cup spelen uiteindelijk, maar FCG zal nooit meedoen om landskampioenschap zoals Ajax dat doet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Je kan er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat Ajax komend seizoen kampioen gaat worden. (zullen de Ajacieden wel anders over denken)
Leuk dat ze waarschijnlijk om het kampioenschap gaan spelen, maar wie weet doet Groningen dat ook wel. Beide clubs beginnen immers met 0 punten.
Ook kan je er niet vanuit gaan dat Ajax de V-CL wel even gaat winnen.
Dat Ajax een grotere club is die veel prijzen heeft gewonnen in het verleden is voor zo'n comissie totaal niet interessant.
Ook de comissie vond Ajax een sportieve verbetering, maar het moet gaan om een FORSE sportieve verbetering, en daar is juridisch gezien gewoon geen sprake van.
Misschien als Ajax zeker was van CL voetbal wel.
Als je dit niet wilt snappen.. tja..
Ik ga me er verder niet meer mee bezig houden in ieder geval.
Ik meen het wel, zo kijkt een comissie er gewoon naar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je meent toch niet wat je hier allemaal voor onzin hebt getikt?
Dat is juridisch niet aantoonbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je meent toch niet wat je hier allemaal voor onzin hebt getikt? Natuurlijk is Ajax een sportieve vooruitgang, Ajax speelt om het kampioenschap en eindigt zo goed als zeker bij eerste vijf, FCG moet strijden voor een plaats bij de eerste negen. Natuurlijk kunnen ze dan beide UEFA Cup spelen uiteindelijk, maar FCG zal nooit meedoen om landskampioenschap zoals Ajax dat doet.
Hoeveel is het? Dat staat er niet bij namelijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef Chivu het volgende:
Ajax A1 - Arsenal A1 nu op Eurosport. Tweede helft begint net, eerste helft vandaag niet uitgezonden.
Snap ik opzich wel hoor, en daarom valt Ajax niets te verwijten in deze zaak. Ajax heeft 3.5 Miljoen geboden en wou niet meer bieden. Ik vind dat persoonlijk wel jammer, meer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja maar jij wil dat Groningen blij is, Suarez blij is en Ajax blij is. Dus moeten we 'm maar kopen voor de veel te hoge 9 miljoen euro. Zo werkt dat dus niet.
Die comissie heeft er inderdaad zo naar gekeken en kwam tot een belachelijke conclusie, het feit dat Ajax en FCG beide UEFA Cup-voetbal spelen, sluit niet uit dat Ajax wel degelijk een (forse) stap hoger is. Bij FCG speel je nooit om het kampioenschap, een plaats bij de eerste vijf is al een uitzondering, Ajax eindigt daarentegen nooit buiten de eerste vijf. Waar plaatsing voor het UEFA Cup-toernooi voor FCG een huldiging waard is, is het bij Ajax een teleurstelling. Verschil lijkt me heel duidelijk, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik meen het wel, zo kijkt een comissie er gewoon naar.![]()
Je hebt het in je betoog al over teleurstelling. Dat zijn emoties en die tellen keihard niet mee in de rechtzaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die comissie heeft er inderdaad zo naar gekeken en kwam tot een belachelijke conclusie, het feit dat Ajax en FCG beide UEFA Cup-voetbal spelen, sluit niet uit dat Ajax wel degelijk een (forse) stap hoger is. Bij FCG speel je nooit om het kampioenschap, een plaats bij de eerste vijf is al een uitzondering, Ajax eindigt daarentegen nooit buiten de eerste vijf. Waar plaatsing voor het UEFA Cup-toernooi voor FCG een huldiging waard is, is het bij Ajax een teleurstelling. Verschil lijkt me heel duidelijk, toch?
Maar dat is juridisch nooit vast te stellen, het is namelijk geen FEIT dat Ajax komend seizoen bij de eerste 5 gaat eindigen en Groningen niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die comissie heeft er inderdaad zo naar gekeken en kwam tot een belachelijke conclusie, het feit dat Ajax en FCG beide UEFA Cup-voetbal spelen, sluit niet uit dat Ajax wel degelijk een (forse) stap hoger is. Bij FCG speel je nooit om het kampioenschap, een plaats bij de eerste vijf is al een uitzondering, Ajax eindigt daarentegen nooit buiten de eerste vijf. Waar plaatsing voor het UEFA Cup-toernooi voor FCG een huldiging waard is, is het bij Ajax een teleurstelling. Verschil lijkt me heel duidelijk, toch?
Het is wel een vooruitgang, maar niet zodanig groot dat ze hem laten vertrekken. De belangrijkste factoren van vooruitgang (CL) zijn nog niet aantoonbaar. Zou een mooie boel worden als de zaak wordt afgehandeld aan de hand van een wilde gok. Daarnaast spelen er nog meer dingen mee, zoals dat hij een maand geleden nog aangaf dat hij wilde blijven en dat hij nog maar een jaartje in Groningen speelt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Samaras op dit moment in het VU wordt gekeurd? Las zoiets in het geruchtentopic... waar komt die info vandaan?
Zou wel een leuke aankoop zijn
Gezien de omstandigheden een prima aankoop idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Samaras op dit moment in het VU wordt gekeurd? Las zoiets in het geruchtentopic... waar komt die info vandaan?
Zou wel een leuke aankoop zijn
Nog altijd ben ik van mening dat er wél gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering, van een subtopper die nu al op zijn tenen loopt naar een onbetwiste topper.quote:Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Er zit bij mij werkelijk geen korrel frustratie om deze hele kwestie, goede man. Ik vind één en ander uiterst amusant. 'Juridisch gezien is Ajax geen sportieve verbetering'? Omdat één of ander ei van een rechter het argument 'dat ze in dezelfde nationale competitie' spelen serieus neemt? Dan is een overgang van VVV-Venlo naar PSV ook geen sportieve verbetering. Allebei Eredivisie toch? En dezelfde Europese competitie? Dat staat nog allerminst vast. Minimaal dezelfde Europese competitie dus. Ajax moet hier niet gestraft worden voor het feit dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je met de negende plek nog voor de UEFA Cup kunt plaatsen. FC Groningen werd vorig seizoen nota bene achtste..Kijk nu toch hoe veel punten er jaarlijks tussen de ploegen zitten, man. Dan ziet een blinde toch nog het krachtsverschil?
![]()
Beetje van allebei, wat dat betreft eigenlijk wel een soort Babel. Kan volgens mij ook in 4-4-2 spelen en de samenwerking met KJH was bij Heerenveen ook wel in orde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Samaras? Wat moet ik daarvan denken? Heeft volgens mij ook niet kunnen imponeren in Engeland.
Het is toch ook een spits? Geen linksbuiten?
Je beoordeelt niet op feiten ... Ja, Ajax zal waarschijnlijk meedoen om de titel en Groningen moet hard strijden voor een plek bij de eerste negen. Maar dat is geen feit, ook al zullen ze dat in Amsterdam vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog altijd ben ik van mening dat er wél gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering, van een subtopper die nu al op zijn tenen loopt naar een onbetwiste topper.
Maar goed, ze hebben al besloten en ik kan er echt niet mee zitten, want men zag Luis Suarez als linksbuiten en ik weet zeker dat hij op die positie keihard geflopt was.
Het is een feit dat je bij Ajax meestrijdt om de landstitel en bij FCG niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Je beoordeelt niet op feiten ... Ja, Ajax zal waarschijnlijk meedoen om de titel en Groningen moet hard strijden voor een plek bij de eerste negen. Maar dat is geen feit, ook al zullen ze dat in Amsterdam vinden.
Gisteren ook al volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef koentjuh18 het volgende:
Arsenal - ajax 0-0 geworden dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |