quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Niet vertonen bij de "voetbalsupporters" ...
Lekker belangrijk, is toch tuig!
Echte supporters gunnen hun spelers wat en vergeten nooit wat ze voor de club betekend hebben.
Helaas heeft Ajax niet veel echte supporters.
Onzin als Ajax hem niet voor 30 miljoen wil verkopen dan blijft Sneijder gewoon hij heeft op dit moment er gewoon niets meer in te zeggen. Sneijder heeft gezegd te blijven dit seizoen, maar beslist Ajax dat ze toch liever 30 miljoen hebben wat ik goed kan begrijpen dan is hij gewoon weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sneijder kan zich dan alleen niet meer in Amsterdam vertonen na zijn opmerking dat ie dit seizoen zou blijven...
Robben ging voor 4 miljoen van Groningen naar PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
3. Voor Robben kregen ze ook 9,5 miljoen, hetzelfde bedrag waar ze Suarez voor verkocht hadden. En Robben werd zelfs nog een jaar terugverhuurd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef PLAE@ het volgende:
Godver
Bij het uitdelen van handtekeningen op de open dag van
Ajax, heeft de jonge blessuregevoelige Roemeen
zijn pols verstuikt.
quote:
Juist, de echte supporters willen graag dat onze beste speler weggaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Niet vertonen bij de "voetbalsupporters" ...
Lekker belangrijk, is toch tuig!
Echte supporters gunnen hun spelers wat en vergeten nooit wat ze voor de club betekend hebben.
Helaas heeft Ajax niet veel echte supporters.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dit is een geintje toch? Tijdens handtekeningen uitdelen... wat de neuk..
Whehe
Laat mij dan maar een kutsupporter zijn, maar Nigel de Jong kan van mij in 3'en vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hou ook nog gewoon van Nigel de Jong. Ik ben en echte supporter
Er zit bij mij werkelijk geen korrel frustratie om deze hele kwestie, goede man. Ik vind één en ander uiterst amusant. 'Juridisch gezien is Ajax geen sportieve verbetering'? Omdat één of ander ei van een rechter het argument 'dat ze in dezelfde nationale competitie' spelen serieus neemt? Dan is een overgang van VVV-Venlo naar PSV ook geen sportieve verbetering. Allebei Eredivisie toch? En dezelfde Europese competitie? Dat staat nog allerminst vast. Minimaal dezelfde Europese competitie dus. Ajax moet hier niet gestraft worden voor het feit dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je met de negende plek nog voor de UEFA Cup kunt plaatsen. FC Groningen werd vorig seizoen nota bene achtste..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie zo'n grote plaat voor jullie kop dat je het niet kan snappen. Juridisch gezien is Ajax geen sportieve verbetering. Dezelfde competitie nationaal en internationaal (in tegenstelling tot alles wat uit Amsterdam komt denkt, spelen jullie nog geen Champions League). Dan mogen jullie weer op zn hardst gaan roepen dat Slavia Praag een eitje is (net zoals vorig jaar). Op dit moment zijn jullie, net zoals Groningen, verzekerd van UEFA Cup voetbal. En dus dezelfde competitie.
Dan is het heel leuk dat Ajax 29x landskampioen is geworden en Groningen (volgens mij) nog nooit. Dat heeft niets met het sportieve te maken, dat is de historie en daar wordt niet naar gekeken.
Maar ga lekker door, die gefrustreerde reacties zijn schitterend om te lezen![]()
Spelers die achteraf natrappen kunnen van mij ook een Mitea-syndroom krijgen ja....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laat mij dan maar een kutsupporter zijn, maar Nigel de Jong kan van mij in 3'en vallen.
Klopt, het waren nog guldensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef Sybesma het volgende:
Robben ging voor 4 miljoen van Groningen naar PSV
Zie ik ze best betalen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prijs van Sneijder nu gewoon verhogen tot 45 miljoen. Stel Real heeft dat er voor over,
Iedereen vergeet dat Ajax ook nergens op een arbitragezaak heeft aangedrongen, dat was die fijne zaakwaarnemer. Ajax bood een bedrag, Groningen wou meer, Ajax zag er van af. Suarez' zaakwaarnemer wou geld zien en heeft Suarez gek gemaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Klopt, het waren nog guldens
Maar feit blijft dat PSV voldeed aan de vraagprijs, waar Ajax dat niet doet. Alleen daarom al had Groningen in het geval Robben niks te mekkeren. En nu willen ze gewoon flink cashen voor Suarez, wat hun goed recht is met een gecontracteerde spelers. Daar is niks hulerigs aan. Als Ajax genoeg had betaald was er geen enkel probleem.
Achteraf natrappen bij iemand die echt geen kans heeft gehad kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar een lamlul die als nieuw symbool van Ajax moet fungeren, die loopt te zeiken dat hij niet op een plek mag spelen terwijl hij er 70% van de tijd speelt, en bij zn nieuwe club ook op diezelfde positie speelt kan van mij chronise kramp in zn kuiten krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spelers die achteraf natrappen kunnen van mij ook een Mitea-syndroom krijgen ja....
Neen, Dat is wel een sportive verbetering.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dan is een overgang van VVV-Venlo naar PSV ook geen sportieve verbetering. Allebei Eredivisie toch?
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen vergeet dat Ajax ook nergens op een arbitragezaak heeft aangedrongen, dat was die fijne zaakwaarnemer. Ajax bood een bedrag, Groningen wou meer, Ajax zag er van af. Suarez' zaakwaarnemer wou geld zien en heeft Suarez gek gemaakt.
En nu is het allemaal het boze Ajax' schuld zeker??
ja man om gek van te worden, dat die kut duitser maar bij HSV ofsow gaat shoppen, dat ie maar VdV haalt als hij toch zo graag NLers wilquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Longmen het volgende:
Sneijder geruchten mogen van mij nu ook definitief de prullenbank in...
Dat zie ik maar heel weinig mensen hier doen hoor. Sterker nog, de meesten willen heel Suarez niet eens hebben...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?
Ik zeg gewoon dat mensen die Nijland nu gaan afzeiken een beetje triest bezig zijn.
Al die juristen van de koude grond hier..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neen, Dat is wel een sportive verbetering.
PSV speel CL. VVV speelt helemaal geen europees voetbal.
Bij PSV heeft hij dus de mogelijkheid om er sportief op vooruit te gaan, namelijk het spelen van CL voetbal.
Dat is juridisch aantoonbaar.
Gelukkig komen die geruchten tot nu toe van onbetrouwbare k*t sites en kunnen we het nauwelijks serieus nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ja man om gek van te worden, dat die kut duitser maar bij HSV ofsow gaat shoppen, dat ie maar VdV haalt als hij toch zo graag NLers wil![]()
![]()
![]()
Als Sneijder nog weg gaat... dan weet ik het niet meer met dit ajax.... dan lullen ze allemaal maar wat..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |