Zou inderdaad een erg goede vervanger zijn voor Sneijder, maar speelde vorig seizoen volgens mij aardig wat wedstrijden in de basis bij Lyon.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Chivu het volgende:
Kunnen we die Ben Arfa niet losweken bij Lyon? Zoveel speelt die jongen daar niet
quote:Lindenbergh wil weer trainen
AMSTERDAM - Ajax zit vandaag om tafel met de advocaat van Olaf Lindenbergh.
De middenvelder hoopt weer met het eerste mee te mogen trainen. Maandag werd hem de toegang tot het veld ontzegd.
Lindenbergh: ''Technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate hebben me eerder gezegd dat ik niet langer in hun plannen voorkom, maar dat ik wel mee mag trainen op het veld naast de Arena.''
''Ik heb een tijdje met het tweede getraind. Maandag trainde het eerste echter weer naast het stadion, maar ik was niet welkom. Ik ben naar huis gegaan en sinds dinsdag ben ik ziek.'' De inzet van het gesprek met Ajax is simpel: ''Ik wil gewoon weer trainen.''
Ik vind het ook wel een beetje kinderachtig. Laat die jongen gewoon meetrainen, en laat hem desnoods de overgeschoten ballen ophalenquote:
Ja maar feitelijk is er niks tegenin te brengen. Groningen en Ajax spelen in dezelfde competitie, en allebei UEFA Cup voetbal, omdat die CL nog geen feit is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, verloren omdat Ajax geen significante stap omhoog is, dat is bagger. Niet perse omdat Suarez dan niet komt (denk niet dat hij goed genoeg is voor Ajax eerlijk gezegd) mar ik vind het nogal een knauw aan de reputatie van Ajax.
Puur zakelijk gezien is er ook niet veel tegen in te brengen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja maar feitelijk is er niks tegenin te brengen. Groningen en Ajax spelen in dezelfde competitie, en allebei UEFA Cup voetbal, omdat die CL nog geen feit is.
Jij trekt het meteen in het persoonlijke, Nijland wil gewoon zijn club verdedigen tegen de rest, heel logisch hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:
'Jammer voor hans nijland. Had hem wel verlies in de arbitragezaak gegund.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:
'Jammer voor hans nijland. Had hem wel verlies in de arbitragezaak gegund.
Ajax TVquote:
hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb net dat filmpje gezien van de open dag.
Robert ten Brink.![]()
![]()
![]()
Plaatsvervangende schaamte.![]()
Robben mag zo komen wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Koller en Robben... Ga toch alsjeblieft weg man.
Uit zijn voorzet kwam de 1-0quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kom je alleen achterin weer mensen tekort zodra er iemand geblesseerd raakt... Speelde Urby tegen Atletico ofzo niet op linksbuiten? Zo ja, hoe ging dat? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Niks, het blijven nichten zonder mentaliteit die Zuid-Amerikaanse gasten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Al vraag ik me af wat Groningen nog aan Suarez gaat hebben dit seizoen.
Valrobben? Nee, laat dat niet gebeuren!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Robben mag zo komen wat mij betreft.![]()
(maar goed onhaalbaar).
True. Dat staat me ook wel tegen aan die types, gaan gewoon 2 weken langer op vakantie dan de rest enzo. Beetje omhooggevallen na 1 goed seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Niks, het blijven nichten zonder mentaliteit die Zuid-Amerikaanse gasten.
quote:Ajax mogelijk ook zonder Huntelaar tegen PSV; Ten Cate wil hem sparen
Henk ten Cate neemt de komende dagen, en ook tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, geen enkel risico met Klaas Jan Huntelaar. De coach van de Amsterdamse club wil koste wat kost voorkomen dat de spits een blessure oploopt en daardoor niet mee kan doen in de CL-voorronde, volgende week. Wesley Sneijder is zeker niet van de partij tegen PSV. Hij is geschorst voor dat duel
,,Doordat Ismael Urzaiz na zijn blinde-darmoperatie nog niet fit is, heb ik maar een spits. Je moet er niet aan denken dat er tegen PSV iets met Klaas Jan gebeurt. De wedstrijd tegen PSV is van ondergeschikt belang. De opbouw is volledig gericht op plaatsing voor de Champions League", zegt Ten Cate in Voetbal International.
Niet alle Zuid-Amerikanen over één kam scheren, het zijn die kut-Brazilianen die geen goede mentaliteit hebben, de rest juist wel. Argentijnen, Uruguayanen, Paraguayanen, Columbianen, noem maar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
True. Dat staat me ook wel tegen aan die types, gaan gewoon 2 weken langer op vakantie dan de rest enzo. Beetje omhooggevallen na 1 goed seizoen.
Maar ondertussen naaien ze wel de lekkere mokkels daarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
True. Dat staat me ook wel tegen aan die types, gaan gewoon 2 weken langer op vakantie dan de rest enzo. Beetje omhooggevallen na 1 goed seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |