Maneki, wat fijn dat ze een echo gaan maken. Lekker beebje gluren en gerustgesteld worden dat alles goed zit en zo.
Ik heb nog wel geslapen. eerst wat gepuzzeld tot 7.15u of zo, en toen toch maar weer oogjes dichtgedaan, tot 9 uur dat PR eruit ging... Daarna wilde het niet meer.
Vanmiddag bij mijn vader geluncht, met zus en as. stiefmoeder, was gezellig. (en ook wel nodig, want ik had weer trek
![]()
) Alleen Guusje was een beetje recalcitrant. heb verwoed geprobeerd hem wakker te maken zodat mijn zus buik kon zien dansen, mar hij gaf totaal geen sjoeche. een half bakken schopje van "ja, ik doe het nog, laat me slapen" en daar bleef het bij. Toen we later naar huis gingen en ik halfdood op de bank ging liggen was het weer feest hoor! knieen, ellebogen, handen voeten, alles moest zover mogelijk door de buikwand geduwd worden. En mn zus heeft het niet gezien
![]()
Vind ik wel jammer want het is zo'n mooi gezicht. Ach, in de kraamweek en daarna is ze de hele dag bij ons, dus dan kan ze hem genoeg zien bewegen
![]()
Daar ben ik wel erg blij om. Ze is nu 5 weken in Nl, dus als Guusje toch nog besluit om buiten te komen spelen, komt ze de hele tijd bij ons. We hebben draadloos netwerk (internet) en zij kan overal ter wereld werken (werkplek is nu in Canada, dus of ze nou op het hoofdkantoor zit of bij mij thus, boeit dan ook niet) dus als wij slapen of gewoon overdag als er geen bezoek is, kan zij werken, en verder kan ze de telefoon opnemen en ondersteuning bieden voor als het kraambezoek er is. Dus wat dat betreft ben ik erg blji dat Guusje tot nu toe binnen zat, maar nu mag hij eruit!