abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52302006
maneki fijn dat je echo krijgt!
pi_52302977
Maneki, toch wel fijn dat ze een echo gaan maken, hopelijk kunnen ze zien waar het vandaan is gekomen.
Fake it till you make it...
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:38:43 #228
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52309236
Maneki, wat fijn dat ze een echo gaan maken. Lekker beebje gluren en gerustgesteld worden dat alles goed zit en zo.

Ik heb nog wel geslapen. eerst wat gepuzzeld tot 7.15u of zo, en toen toch maar weer oogjes dichtgedaan, tot 9 uur dat PR eruit ging... Daarna wilde het niet meer.
Vanmiddag bij mijn vader geluncht, met zus en as. stiefmoeder, was gezellig. (en ook wel nodig, want ik had weer trek ) Alleen Guusje was een beetje recalcitrant. heb verwoed geprobeerd hem wakker te maken zodat mijn zus buik kon zien dansen, mar hij gaf totaal geen sjoeche. een half bakken schopje van "ja, ik doe het nog, laat me slapen" en daar bleef het bij. Toen we later naar huis gingen en ik halfdood op de bank ging liggen was het weer feest hoor! knieen, ellebogen, handen voeten, alles moest zover mogelijk door de buikwand geduwd worden. En mn zus heeft het niet gezien Vind ik wel jammer want het is zo'n mooi gezicht. Ach, in de kraamweek en daarna is ze de hele dag bij ons, dus dan kan ze hem genoeg zien bewegen
Daar ben ik wel erg blij om. Ze is nu 5 weken in Nl, dus als Guusje toch nog besluit om buiten te komen spelen, komt ze de hele tijd bij ons. We hebben draadloos netwerk (internet) en zij kan overal ter wereld werken (werkplek is nu in Canada, dus of ze nou op het hoofdkantoor zit of bij mij thus, boeit dan ook niet) dus als wij slapen of gewoon overdag als er geen bezoek is, kan zij werken, en verder kan ze de telefoon opnemen en ondersteuning bieden voor als het kraambezoek er is. Dus wat dat betreft ben ik erg blji dat Guusje tot nu toe binnen zat, maar nu mag hij eruit!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52309947
Moet na een paar dagen even bijlezen dames dus mijn excusses. Zag een paar verse babies voorbij komen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van al dat moois.

Ik kwam gisteren tot de ontdekking tijdens het ontbijt dat mijn tepels al vocht verloren, voelde druppels vallen op mijn buik. Dus gelijk die Lillypads gebruikt en toen ik 's avonds die dingen af deed liep er een hele straal over mijn buik aan beide kanten. Dus maar met zoogkompressen in een bh naar bed gegaan. Vorige zwangerschap had ik ook al zo snel dat er vocht uit kwam. Ik gebruik overdag de Lillypads en 's nachts gewone kompressen, alleen vergeleken met die Lillypads jeuken de normale zo in je bh.
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:02:03 #230
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52317877
Nog steeds geen kindje en vrouwtje thuis

Hopelijk mogen ze morgen mee!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:07:49 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52317982
Vervelend Flash . Wat is de reden dat ze nog niet naar huis kunnen, als ik vragen mag?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:25:06 #232
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52321478
Het lag nogal aan flarden daar beneden. Ze mag naar huis als de ontlasting weer op gang is gekomen.

En Chris is een beetje geel hoorde ik net, dus hij moet een prikje

Zometeen aangifte doen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52322534
Flash,van harte met jullie zoon,ik hoop dat ie niet erg geel word,anders moet ie misschien nog onder de lamp.Heel veel sterkte met herstellen deepfreeze en lekker genieten van je zoon

Groetjes,Minoes
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:53:45 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52322660
Heeft ze een totaalruptuur, Flash? Wat naar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52323045
Dat is toch wel een van de nachtmerries van vrouwen die moeten bevallen..een totaalruptuur Sterkte met het herstel deepfreeze!

Ik moet over een uurtje in het zh zijn voor de echo. Ben toch wel nerveus nu
Saartje
pi_52323851
Succes maneki!! Logisch dat je nerveus bent.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:00:51 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52324199
@Maneki, succes met de echo!

@Flash, balen is dat hč? Heb het ook twee keer gehad, dat ik moest blijven, is niet leuk, want je wil gewoon lekker thuis zijn met z'n allen.
pi_52324240
Maneki , succes in het zkh!
pi_52325109
Sterkte Flash en deepfreeze
pi_52325711
Ik heb Zaterdag 3 keer wat bloedverlies gehad na het plassen ( oud bloed) evengoed de verloskundige gebeld en die heeft me "gerust gesteld". Toen vond ik een advertentie van een particulier echo centrum, meteen maar even gegaan. Het hartje klopte gelukkig luid en duidelijk en het kindje zat goed op schema. Nog 3 weken dan heb ik in ieder geval die 12 weken gehad, ik hoop dat ik dan kan genieten.
pi_52325990
Maneki...? Alles goed gegaan?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52326174
Flash vervelend en ik hoop dat ze allebei snel naar huis toe mogen(DF je bevalling lijkt zoveel op de mijne dat ik het verhaal nog niet echt goed heb durven lezen...

Maneki hoe is het gegaan?

Vrouwtje Theelepel wel fijn dat je nog even bent wezen spieken voor de zekerheid.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52326531
Maneki, ik hoop dat je echo goed is gegaan.

Ik heb overigens over je gedroomd.. dat je bevallen was van een meisje en meteen had het kind een trainingspakje en een gouden ring in haar neus (door tussenschot in) en een gouden diadeem die als een vizier over haar ogen lag en een gouden ketting om... Erg he
pi_52327488
Stiekemurd Wat voor kampsjaak denk je dat ik ben?
Dat zou meer iets voor m`n zusje zijn

Alles was goed! Saartje stuiterde dat het een lieve lust is Het bloed komt van mijn baarmoedermond die blijkbaar erg makkelijk bloedt, qua zwangerschap niets om me zorgen om te maken iig
Saartje
pi_52327894
Joh geen idee.. ik heb trouwens nog nooit over een Fokker gedroomd....
Maarree, super dat Saartje nog aan het huppelen is
pi_52327910
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alles was goed! Saartje stuiterde dat het een lieve lust is Het bloed komt van mijn baarmoedermond die blijkbaar erg makkelijk bloedt, qua zwangerschap niets om me zorgen om te maken iig
pi_52328132
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stiekemurd Wat voor kampsjaak denk je dat ik ben?
Dat zou meer iets voor m`n zusje zijn

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:41:12 #248
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52328248
Wow Chris, wat ben je mooi en lang 54 cm!!
Deepfreeze wat dapper en stoer
Flash komt dat hier ook maar even vertellen allemaal!
Wat een belevenis... Welkom Christiaan

edit: oh! en Swets welkom

[ Bericht 14% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 13-08-2007 14:51:38 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52332758
Leuk dat je echo goed was maneki! Stelt toch wel gerust!
pi_52333353
Wat fijn dat de echo goed was Maneki! Wat een opluchting!

Ik had vandaag ook controle, alles was goed zowel met het kindje als met mij!
Bloeddruk gemeten en nog even gauw een echo gemaakt, maar dat was A: erg kort (en meer om de co-assistent te leren hoe dat nou werkt zo'n baby-in-de-buik geloof ik) en B: kon ik er zelf weinig van zien....
Maar alles was goed!
Ik moet deze week wel een suiker-dagcurve laten prikken... 3x op en neer naar het ziekenhuis

Toen ik voor de ingang van het ziekenhuis op de bus zat te wachten, werd er een kersverse mama (met baby in maxicosi) in een rolstoel naar buiten gereden door een zuster. De verse papa stond klaar met de auto...
"Zo gaat dat bij ons dan ook , dacht ik toen... wat onvoorstelbaar nog!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')