http://video.google.nl/videoplay?docid=8932348704134014088&q=source:015811397637163726395&hl=nlquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hehehehe. Zou je er frituurvet in kunnen doen?.
5 liter in 5 sec was het rook systeemquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:13 schreef Anthraxx het volgende:. Wat rookontwikkeling en je was waarschijnlijk snel door de vloeistof heen (of viel het mee?). De motor heeft er blijkbaar absoluut geen last van zo te zien
. Stoer!
Is er misschien animo voor een Fok! kever meet of staan we dan dadelijk met 4 kevers ergens in een weiland?.
die prijsquote:
neej niet erg alleen je benzine verbrand slechter op hogere toeren.quote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met een 123 ignition? Ik zag vandaag in mijn motor baai tijdens het olie verversen dat de vaccuum slang tussen de carburateur en de 123 ignition los hing. Ik heb die nu vast getaywrapped (tijdelijke oplossing) maar ik vroeg mij af of het schade kon doen als die los zou hangen. Blijkbaar heeft die al weken losgehangen en ik heb werkelijk niets gemerkt (geen enkele verandering in rijgedrag etc). Morgen bel ik de garage maar misschien kan iemand mij hier gerust stellen?
mij mij niet die zit vast geroest en voor de boutjes zitten de potten van de automaatbakquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe makkelijk kun je een (achter) bumper verwisselen?
ik heb geen idee sorry, heb dat nog nooit gehoeve.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef RaymondK het volgende:
Dikke kans dat ik hier in het foute topic zit, maar kan iemand me vertellen hoe ik het beste de verwarmingskabels van m'n kever kan vervangen?
Er is er 1 gebroken, en het lijkt er op dat ik heel de hendel moet uitbouwen? Klopt dat?![]()
Alvast bedankt voor reacties!
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen ;-)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog wel een CD-tje 'werkplaats handleiding' voor de Kever. Misschien staat daar iets in. Kan 'm wel ff branden en opsturen als je wilt.
Mijn meisje staat nog steeds in de schorsing. We waren in afwachting van mijn contract voordat we haar naar de garage gingen brengen (nog steeds het geblokkeerde rem probleem) maar helaas....contract wordt niet verlengd dus moet ze nog wat langer wachten voordat ze weer naar buiten mag
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef Cyclonist het volgende:
Die blauwe is wel tofIk vraag me trouwens af of ik in zo'n ding zou passen, ben bijna twee meter
Hoofdruimte lukt sowieso, weinig auto's waar je zo ruim zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef Cyclonist het volgende:
Die blauwe is wel tofIk vraag me trouwens af of ik in zo'n ding zou passen, ben bijna twee meter
Nou, de rood-zwarte is hem niet geworden. Daar zat echt nog teveel werk aan voor een leek als ik... Ik heb mn budget nu maar wat naar boven bijgesteld en nu ga ik ws volgende week kijken bij een dubbel zo dure, maar hopelijk eentje zonder allemaal body werkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:00 schreef Inu het volgende:
Kever
Ik wil ook graag een Kever, maar het wordt dan mijn eerste auto en ik kan echt alle hulp gebruiken die er isIk heb het Kever-forum al redelijk doorgelezen en ik heb ook al 2 kevers op het oog. Morgen ga ik kijken bij de kever van een van de leden van het forum: http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=16598. Ik heb ook berichtjes gelezen van de gebruiker wat hij er allemaal aan heeft gedaan en het ziet er redelijk uit, voor zover ik kan zeggen met mijn kennis
Hij had al wat kijkers gehad, maar dus nog niet verkocht, dus ik ga goed skeptisch zijn denk ik morgen
Nog tips? Ik weet al dat ik moet vragen naar de benzine, en goed onder de matten ed moet kijken.
De andere kever die ik op het oog heb, komt ook van de keversite af, namelijk http://www.mijnalbum.nl/Album=WDO4EKW7. De stoelen zijn echt heel afgrijselijk, maar mee te leven voorlopig. Ik wil de kever gewoon gaan gebruiken als dagelijks vervoer, en diegene die hem verkoopt zei dat ze dat altijd zonde heeft gevonden en dat hij daarom meer onder de carport heeft gestaan. Ze vraagt er 1850 euro voor, is dat in combinatie met die vlekjes ed een goede prijs?
Mijn meneer is 1.98 en dat gaat prima in de keef!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef Cyclonist het volgende:
pff in 2002 kocht ik de mijne voor 850 euroquote:Op zondag 12 juli 2009 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, de rood-zwarte is hem niet geworden. Daar zat echt nog teveel werk aan voor een leek als ik... Ik heb mn budget nu maar wat naar boven bijgesteld en nu ga ik ws volgende week kijken bij een dubbel zo dure, maar hopelijk eentje zonder allemaal body werk
De blauwe ga ik dus ook niet meer kijken, want daar is op het eerste gezicht ook nog best redelijk wat aan te doen...
ik ben 193 en heb nog genoeg ruimtequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef Cyclonist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |